Bij gelegenheden waar je entree betaalt is het al gauw duurder.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat valt mee. Haalde dat ook vaak net of nog niet eens. Maar als ik soms hoor wat iedereen uit geeft....of ze doen stoer...
De drankjes? of doordat je de entree ook moet betalen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij gelegenheden waar je entree betaalt is het al gauw duurder.
Is goedquote:
Was dit jack:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit gedragen, want staat mij niet zo leuk. Vond 'm alleen wel te leuk om te verkopen maar om 't nou ongedragen in de kast te laten hangen is ook zonde. Dus ik op marktplaats zetten. Geeft iemand er ¤40 euro voor. Heeft ze 't vandaag binnen gekregen. Kreeg ik een boze mail dat 'ie vol vlekken zit en de letters niet mooi zijn etc. etc. en dat ze er wel 20-25 euro voor had willen geven.
Die vlekken zitten er zeker niet op. Tijdens 't fotograferen ook niet gezien en heeft alleen in de kast gehangen... Kan gewoon niet_! Ben ook geen oplichter of zo
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was dit jack:Sorry hoor maar als je met MP bezig bent is dit gewoon te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit gedragen, want staat mij niet zo leuk. Vond 'm alleen wel te leuk om te verkopen maar om 't nou ongedragen in de kast te laten hangen is ook zonde. Dus ik op marktplaats zetten. Geeft iemand er ¤40 euro voor. Heeft ze 't vandaag binnen gekregen. Kreeg ik een boze mail dat 'ie vol vlekken zit en de letters niet mooi zijn etc. etc. en dat ze er wel 20-25 euro voor had willen geven.
Die vlekken zitten er zeker niet op. Tijdens 't fotograferen ook niet gezien en heeft alleen in de kast gehangen... Kan gewoon niet_! Ben ook geen oplichter of zo
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nederlandersquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je met MP bezig bent is dit gewoon te verwachten
[..]
Was dit jack:Ze had zeker geen foto's bijgevoegd van die zogenaamde vlekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit gedragen, want staat mij niet zo leuk. Vond 'm alleen wel te leuk om te verkopen maar om 't nou ongedragen in de kast te laten hangen is ook zonde. Dus ik op marktplaats zetten. Geeft iemand er ¤40 euro voor. Heeft ze 't vandaag binnen gekregen. Kreeg ik een boze mail dat 'ie vol vlekken zit en de letters niet mooi zijn etc. etc. en dat ze er wel 20-25 euro voor had willen geven.
Nopequote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze had zeker geen foto's bijgevoegd van die zogenaamde vlekken?
[..]
Was dit jack:had je eigen foto's er bij staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit gedragen, want staat mij niet zo leuk. Vond 'm alleen wel te leuk om te verkopen maar om 't nou ongedragen in de kast te laten hangen is ook zonde. Dus ik op marktplaats zetten. Geeft iemand er ¤40 euro voor. Heeft ze 't vandaag binnen gekregen. Kreeg ik een boze mail dat 'ie vol vlekken zit en de letters niet mooi zijn etc. etc. en dat ze er wel 20-25 euro voor had willen geven.
maar goed, het is niet alsof ze ergens aanspraak op kunnen maken.
ze had vooraf kunnen komen kijken..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
best regelmatig gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nederlanders
Sowieso volk dat kleding koopt via mp
gekquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:00 schreef xcachet het volgende:
Maar heb al gezegd dat ze 't wel terug mag sturen op mijn kosten en dat ze d'r geld terug krijgt. Of dat ik 20 euro terugstort.
Ga je nog wel door met andere dingen verkopen dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nederlanders
Hoezo 'Nederlandersquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nederlanders
collega van me had een stapelbed verkocht voor 5 euroquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je met MP bezig bent is dit gewoon te verwachten
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:00 schreef xcachet het volgende:
Maar heb al gezegd dat ze 't wel terug mag sturen op mijn kosten en dat ze d'r geld terug krijgt. Of dat ik 20 euro terugstort.
Rooie zak hier idd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je nog wel door met andere dingen verkopen dan?
Voor die paar euro is me dat gezeik echt niet waard, geef kleding gewoon gratis weg als het nog goed is.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
collega van me had een stapelbed verkocht voor 5 europrima ding, komt er zo'n turk langs nee nee toch 2,5. Nee nee 2 uuro 50.
Toen heeft hij gezegd dat die kerel gewoon op kon kankeren en dat hij hem dan wel wegtyfte. Sneu marktplaats volk.
Als ze voor de optie 20 euro terugstorten gaat mag ze op zijn minst even foto's van die vlekken maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:00 schreef xcachet het volgende:
Hier is laatst zo'n heel gezin geweest. Heb een nieuw terras aan laten leggen, dus die oude klinkers moesten weg. Op verschillende sites gezet van gratis op te halen, maar wel zelf uit de grond halen dan. Kwam er een leger van 8 langs. In één auto.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
collega van me had een stapelbed verkocht voor 5 europrima ding, komt er zo'n turk langs nee nee toch 2,5. Nee nee 2 uuro 50.
Toen heeft hij gezegd dat die kerel gewoon op kon kankeren en dat hij hem dan wel wegtyfte. Sneu marktplaats volk.
He?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |