Hahaha, zo'n overload aan smileys zal ook wel een weerwoord hebben opgeleverd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Interpunctie had ik ook nog nooit van gehoord.
[..]
ongeschoren ---> geschorenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Tuttut.
Ik ben nu te ongeschoren voor mijn ijdelheid. Misschien later.
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:48 schreef Fylax het volgende:
Is braddie weer weg ja? waar staat zijn afscheidspost
Je ziet dit nu pas......?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:49 schreef Fylax het volgende:
Zie ik Braddie Crip nou een stinkmoslim noemen?
Ik ga haar niet in de wielen rijdenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zo rol je
het loopt op rolletjes
en meer van dat soort hilarische woordgrappen
Kruijsgod ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga haar niet in de wielen rijden
Ja, maar ik heb dus een baard (_O_) en die is een beetje wild.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ongeschoren ---> geschoren
tenzij dickp[ic
Haha aah... Op autoweek checken ze FOK! ook nu om zijn verhalenquote:Ik heb op Fok de nieuwste episode van de braadsleesoap gelezen. Hij is weer hilarisch.
Het werd even in ere hersteld maar weer volledig afgeschoten. Telling vind ik prima, zoek jij even op hoeveelste dit is?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeger, toen deze SC nog een telling had. En een OP.
Veel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het werd even in ere hersteld maar weer volledig afgeschoten. Telling vind ik prima, zoek jij even op hoeveelste dit is?
Stop met roken dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:03 schreef Amarantha het volgende:
NEE GODVER. Net een nieuwe panty aan (best dikke stof). Brandgat erin!
hahahahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:03 schreef Amarantha het volgende:
er zijn 7943 topics gevondenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het werd even in ere hersteld maar weer volledig afgeschoten. Telling vind ik prima, zoek jij even op hoeveelste dit is?
Roken kost geld.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:03 schreef Amarantha het volgende:
4.30 als je de sigaret mee rekentquote:
Laten we het op 7999 houden op dit moment. Jubileum hierna.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
er zijn 7943 topics gevonden
Topics met KLB SC in de titel in Klaagbaak. Maar dat is dus zonder topics zoals waar we nu in posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |