golden power, beste power.quote:
Toen ik nog bij de AH werkte van 13 tot 21 uur op zaterdag nam ik altijd om 18 uur ff een halve liter groene Monster, beukte ik die laatste paar uur er nog ff doorheen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
golden power, beste power.
alhoewel ik al jaren geen energy zooi meer gedronken heb
Golden Power is van Aldi toch? Bestaat nog steeds dacht ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
golden power, beste power.
alhoewel ik al jaren geen energy zooi meer gedronken heb
Vindt Braddir jou stinken?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:58 schreef Crip het volgende:
kan ook al geen boekenlijst vinden van hret eerste jaar gvd
Meid, het is mei... Schooljaar begint in september... Komt vanzelf wel allemaal, krijg je opgestuurd of staat ergens op intranet die je later wel erin kan enz enzquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:58 schreef Crip het volgende:
kan ook al geen boekenlijst vinden van hret eerste jaar gvd
Ik ben wat aan het berekenen. Heb nu nodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meid, het is mei... Schooljaar begint in september... Komt vanzelf wel allemaal, krijg je opgestuurd of staat ergens op intranet die je later wel erin kan enz enz
Die is ook nog wel te drinken. Ik drink die rotzooi alleen als ik al moe ben terwijl de taxi nog moet komenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik nog bij de AH werkte van 13 tot 21 uur op zaterdag nam ik altijd om 18 uur ff een halve liter groene Monster, beukte ik die laatste paar uur er nog ff doorheen.
al eens gedaan. mijn tanden probeerden terug naar de kaak in te kruipenquote:
Reken maar op 400 euroquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het berekenen. Heb nu nodig.
gewoon niet meer optreden. probleem opgelostquote:
Ik vond het een beetje hetzelfde smaken als dit. Weet niet of het nog bestaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al eens gedaan. mijn tanden probeerden terug naar de kaak in te kruipen
heeft hij al eens aan je gesnuffeld?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kosten schoolspullen
Eerste jaar: 400
Twede jaar: 100
Derde jaar: 0
Vierde jaar: 0
Wel de echte. Niet die neppe EU versiequote:
alleen als je naar eten ruiktquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:01 schreef Crip het volgende:
[..]
nee hij zou dn 5x klaarkomen in een kwartier
weet ik niet, haar voeten staan nooit op de selfiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |