Onwetendequote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:48 schreef Fylax het volgende:
Is braddie weer weg ja? waar staat zijn afscheidspost
quote:
Dat het zover moest komenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik las dat hij zijn provider heeft gebeld en FOK! heeft laten blokkeren zodat hij niet langer verleid zou worden
en een provider werkt daar aan mee?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik las dat hij zijn provider heeft gebeld en FOK! heeft laten blokkeren zodat hij niet langer verleid zou worden
MrBradgequote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
doodsverwensing, banquote:
Ok.quote:
en een blikje energyquote:
rip de bradmeisterquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
MrBradge
hij heeft ook al een week niet gevlogd
ik heb dat woord serieus nog nooit gehoord, behalve in de "dora van de buurt" filmpjes..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh ja je bent 17, vergeet mijn killopmerking, het past bij je leeftijd
Zeker van die goedkope euroshopper shitquote:
Ik ook in dat filmpje en van mijn neefje van 13 die denkt dat hij straat is maar slaapt met een nachtlampje.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat woord serieus nog nooit gehoord, behalve in de "dora van de buurt" filmpjes..
ik word oud denk ik
AH basic-bitchquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker van die goedkope euroshopper shit
jouw neefje is ronnie flex?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook in dat filmpje en van mijn neefje van 13 die denkt dat hij straat is maar slaapt met een nachtlampje.
Ja, dat is van na mijn tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |