quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus een baard (_O_) en die is een beetje wild.
En daar ben ik natuurlijk wel geschoren.
als je zo rap sloopt kun je er beter 4 halen voor dat geldquote:
Ik kom in de reeks bij pagina 160 ongeveer weer bij de telling, dus even rekenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Laten we het op 7999 houden op dit moment. Jubileum hierna.
222 pagina's in de reeksquote:
ok cripquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren nieuwe make-up gekochtNu heb ik weer zin om vaak make-up op te doen
Maar zij spuien nog meer pure bagger allejezusquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Die bitches van COS hebben 400 delen meer
Oh dacht even dat daar ook een brandgat in zat.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren nieuwe make-up gekochtNu heb ik weer zin om vaak make-up op te doen
Hier is het lauter kwaliteit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar zij spuien nog meer pure bagger allejezus
Piet staat op
Piet gaat eten
Piet gaat iets uit koelkast pakken
Piet pakt cola
Piet gaat drinken
Piet dit dat
Walgelijk
klinkt als stimoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Oh en wie mij een vies wijf vond omdat ik al zolang de zelfde mascara had (die maar niet op wou).. Ik heb eindelijk een nieuwe gekocht
neus in de wind, vormveranderquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:18 schreef Dagoduck het volgende:
♫ MEESTER VAN POPPEN TREKT AAN DE TOUWTJES
ik zie geen probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben hier in Emmen dit weekend een auto gestript die bij een autobedrijf stond *was dus een nieuwe auto*.
[ afbeelding ]
Nekschot please.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben hier in Emmen dit weekend een auto gestript die bij een autobedrijf stond *was dus een nieuwe auto*.
[ afbeelding ]
Heb dat album even opgezet.quote:
kijk is ff wie er al het langst post in deze sc?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Die bitches van COS hebben 400 delen meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |