mag je dat niet zelf doen? die echo?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh!
Maar, ja, is wel even tandjes op elkaar. En als ie erin zit krijg je nog een baarmoederecho, gaan ze met zo'n dildo je doos in om te kijken of dat ding goed zit
glijdenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Insteken - omslaan - doorhalen - af laten gaan.
ja wtfquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:23 schreef HPLC het volgende:
Moet nog steeds lachen om deze suggestie van Etsu:
KLB / HPLC waar ben je ?!![]()
Of glippen. Maakt niet uit, begint met g, eindigt met n.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mag je dat niet zelf doen? die echo?
[..]
glijden
Dat ding trilde niet dus was niks aanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mag je dat niet zelf doen? die echo?
[..]
glijden
geen gein?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of glippen. Maakt niet uit, begint met g, eindigt met n.
welterustenquote:
meer dat er een vreemde in je doos zit te wroetenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ding trilde niet dus was niks aan
Doeiquote:
trustequote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Yes, I am there also ready with. The greetings.
Doeiquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Yes, I am there also ready with. The greetings.
Als ze die tangen losmaakt en je die pijn voelt wegglijden maakt het allemaal niet meer uit. Al hadden ze een mariachiband opgetrommeld, het boeit dan niet meerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
meer dat er een vreemde in je doos zit te wroeten
haha, kan je nagaan hoe heftig het is. soort verkrachtingquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ze die tangen losmaakt en je die pijn voelt wegglijden maakt het allemaal niet meer uit. Al hadden ze een mariachiband opgetrommeld, het boeit dan niet meer
;squote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, kan je nagaan hoe heftig het is. soort verkrachting
dat is zonder bugs al pure aidsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moet je op fokmobiel gaan
Nergens last van
Ik vind mobiel wel chill eigenlijkquote:
moet je nog steeds naar de fp voor quote alerts?quote:
geen idee, maar als ik het gebruik zit ik alleen hierquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je nog steeds naar de fp voor quote alerts?
is ook maar wat je gewend bent denk ik, ik gebruik mijn telefoon bijvoorbeeld eigenlijk nooit om uitgebreid op te typen dus dan ben ik 10 minuten met een post bezigquote:
geen autorefresh is wel meteen een heel groot minpunt vind ikquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Werkt bijna net zo als op de pc alleen dan zonder autorefresh
Jaa alerts staan alleen op de fpquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geen idee, maar als ik het gebruik zit ik alleen hier
dus jouw skillset is aidsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook maar wat je gewend bent denk ik, ik gebruik mijn telefoon bijvoorbeeld eigenlijk nooit om uitgebreid op te typen dus dan ben ik 10 minuten met een post bezig
alleen oneliners plaatsen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook maar wat je gewend bent denk ik, ik gebruik mijn telefoon bijvoorbeeld eigenlijk nooit om uitgebreid op te typen dus dan ben ik 10 minuten met een post bezig
Jaquote:
jaquote:
Je kan ook de normale layout gebruiken voor mobiel dan heb je wel autorefresh maar dat is weer irritant quoten omdat het quote icoontje heel klein isquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
geen autorefresh is wel meteen een heel groot minpunt vind ik
ik heb een s4 mini dus dat is denk ik al helemaal niet te doen danquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je kan ook de normale layout gebruiken voor mobiel dan heb je wel autorefresh maar dat is weer irritant quoten omdat het quote icoontje heel klein is
nee dan kan je beter gewoon op je pc fokkenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb een s4 mini dus dat is denk ik al helemaal niet te doen dan
yehquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee dan kan je beter gewoon op je pc fokken
ik heb momenteel nergens last vanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:39 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben er klaar mee en tyft ''m uit. Valt niet te werken met Fok! momenteel.
hey aberquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:39 schreef Chloroform het volgende:
Maar het is zo lekker om in bed te fokken
Lekker warm onder de dekensquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:39 schreef Chloroform het volgende:
Maar het is zo lekker om in bed te fokken
Gaan we schelden jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |