Kan ook zijn dat je te lang naar een scherm aan het staren bentquote:Op maandag 23 mei 2016 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben pas 13 uur wakker, dan val ik nooit in slaap.
wtf trouwensquote:Op maandag 23 mei 2016 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja heerlijk, ben erachter gekomen dat de verzekering geen krukken meer vergoed
Ja snap het ook nietquote:
Wat moet ik anders met mijn leven...quote:Op maandag 23 mei 2016 23:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je te lang naar een scherm aan het staren bent
Toen ik m'n spiraaltje moest laten vervangen zou het bij de huisarts gratis zijn, maar hij kon 'm niet zetten dus moest bij gynaecoloogquote:
Is er een lijst ergens?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
op hoink na verder allemaal wel terecht als ik het zo zie
absurdquote:Op maandag 23 mei 2016 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik m'n spiraaltje moest laten vervangen zou het bij de huisarts gratis zijn, maar hij kon 'm niet zetten dus moest bij gynaecoloog
260 fucking euro
neequote:
hoe lang moet je op krukken lopen? Je kan ook krukken lenen voor 10 euro ofzo, maar niet langer dan 13 wekenquote:Op maandag 23 mei 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja snap het ook nietHet is niet alsof het zo duur is. Nu hoeven ze geen dexamfetamine te vergoeden dus hebben ze wel wat over :s
Huisartsenquote:Op maandag 23 mei 2016 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik m'n spiraaltje moest laten vervangen zou het bij de huisarts gratis zijn, maar hij kon 'm niet zetten dus moest bij gynaecoloog
260 fucking euro
Zou gewoon risico nemen, kan altijd nog langs de abortuskliniek.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
260 fucking euro
Want?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huisartsen![]()
Terecht wel dat een spiraaltje niet door de overheid vergoed wordt trouwens.
Lenen was 50 cent per dagquote:Op maandag 23 mei 2016 23:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hoe lang moet je op krukken lopen? Je kan ook krukken lenen voor 10 euro ofzo, maar niet langer dan 13 weken
50 centquote:Op maandag 23 mei 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lenen was 50 cent per dagIk moet het zo'n 8 weken hebben denk
Hoeft ook niet door de overheid vergoed te worden dus weenie wat je lultquote:Op maandag 23 mei 2016 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huisartsen![]()
Terecht wel dat een spiraaltje niet door de overheid vergoed wordt trouwens.
Maar word ook niet ongesteld met spiraaltje en dat is beter voor de hele mensheidquote:Op maandag 23 mei 2016 23:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou gewoon risico nemen, kan altijd nog langs de abortuskliniek.
Oja dan kan je inderdaad beter kopen scheelt maar 2 euroquote:Op maandag 23 mei 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lenen was 50 cent per dagIk moet het zo'n 8 weken hebben denk
Denk je echt dat die 70 euro die jij aan zorgverzekering betaalt dekkend is?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeft ook niet door de overheid vergoed te worden dus weenie wat je lult
Idd, dan bewaar ik het wel later voor wanneer ik mn andere knie blesseer of een been breekquote:Op maandag 23 mei 2016 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oja dan kan je inderdaad beter kopen scheelt maar 2 euro
Zou steriliseren.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar word ook niet ongesteld met spiraaltje en dat is beter voor de hele mensheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |