quote:
ohquote:
ik voel me niet chill als ik lange periodes dagelijks een drug gebruik. Met medicatieve shit, met wiet. Ik moet af en toe wel een een nuchtere periode inlassen van een halfjaar ofzo. net als de mindstates van drugs me helpen het leven te kennen en waarderen, doet de nuchtere staat dat met me.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
dagelijks blowen is niet doorslaan, is gwn chill
Lekker boeiendquote:Op maandag 23 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
Wettefeck, buurman heeft me net gezien als een sloeber met mn joggingbroek en moeders oldpeople shoes terwijl ik de kliko buiten ging zetten. Wilde erin springen.
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
Wettefeck, buurman heeft me net gezien als een sloeber met mn joggingbroek en moeders oldpeople shoes terwijl ik de kliko buiten ging zetten. Wilde erin springen.
Hmm oké. Nou ja, is sowieso ook alleen maar beter natuurlijk. Ik merk er zelf niet echt negatieve effecten van gelukkigquote:Op maandag 23 mei 2016 21:58 schreef Drug het volgende:
[..]
ik voel me niet chill als ik lange periodes dagelijks een drug gebruik. Met medicatieve shit, met wiet. Ik moet af en toe wel een een nuchtere periode inlassen van een halfjaar ofzo. net als de mindstates van drugs me helpen het leven te kennen en waarderen, doet de nuchtere staat dat met me.
Tenzij je een oogje hebt op je buurman is het allemaal verder niet zo heel interessant hoe jij je kleedt. Ze zien jou ook als je nette kleren hebtquote:
Ik zet vaak genoeg de kliko in m'n ochtendjas buiten of binnen. Meestal binnen, als ie naar de straat moet slaap ik nog.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
Hij is sexy.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenzij je een oogje hebt op je buurman is het allemaal verder niet zo heel interessant hoe jij je kleedt. Ze zien jou ook als je nette kleren hebt
Daar sta je dan met een vuilniszakquote:Op maandag 23 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
en dan nog boeit dat toch nietquote:Op maandag 23 mei 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenzij je een oogje hebt op je buurman is het allemaal verder niet zo heel interessant hoe jij je kleedt. Ze zien jou ook als je nette kleren hebt
Ja ikweenie ben soms gewoon en wijf in dat opzichtquote:Op maandag 23 mei 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dan nog boeit dat toch nietniemand verwacht neem ik aan dat je in je netste kleding het vuilnis buiten gaat zetten
gwn schijt aan hebbenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ikweenie ben soms gewoon en wijf in dat opzicht
home sweet home tochquote:Op maandag 23 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
Echt hè, wat denken mensen soms dat ze belangrijk zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn schijt aan hebben
wss heeft ie er echt geen seconde bij nagedacht
Waarschijnlijk zag hij jou en dacht ie; hee die Crip, dat is wel makkelijk zo, snel je broekje uit en gaanquote:Op maandag 23 mei 2016 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ikweenie ben soms gewoon en wijf in dat opzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |