Gup ook nietquote:
Feuerzug 1 & 2 vind ik extreem iel klinken, ik mis er echt veel aan kracht in.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik kutnummers aanvraag zeg ik dat gewoon eerlijk
Dit is geen kutnummer
Dat hurricane/rollercoaster gevoel kennen we denk ik allemaalquote:Op maandag 23 mei 2016 23:00 schreef Fogel het volgende:
Mijn leven is een hurricane, helemaal OK dit
Gup die eens voor de weinige keren wél met een toepasselijk nummer in kicktequote:
Ga anders lobbyen voor een glasvezel verbindingquote:Op maandag 23 mei 2016 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een stabiele verbinding nu, mag ik hopen!
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga anders lobbyen voor een glasvezel verbinding
In Drenthe (helaas niet het dorp waar mijn lieve 'boer' woont) is het gelukt
Je draait toch gewoon bekabeld?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA!
Ja ik denk dat het een combinatie van mijn pc en van Ziggo is wat mis gaat.
Ik wet wel dat het signaal hier erg zwak is, maar dan zou een reboot geen verschil uit moeten maken.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga anders lobbyen voor een glasvezel verbinding
In Drenthe (helaas niet het dorp waar mijn lieve 'boer' woont) is het gelukt
Ow, HUN vereiste minimumquote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik had de hele vorige week dat de verbinding er compleet uit klapte en toen heb ik ze gebeld. Het signaal fluctueerde enorm, maar het bleef continu onder hun vereiste minimum zitten.
Dus korting vragen of upgrade van de lijnquote:Op maandag 23 mei 2016 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als je daar continu ONDER zit, is het dus wel HEEL erg!
Ow, dus ik hoef mij niet meer verder te verdiepen hoe het ook al weer zat met packet radio en zo voor een digitale verbindingquote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Best stabiel dat ADSL-lijntje hier.
Oh nee, hierzoot hoor ik te typen.
Veel nummers op Aégis zijn toch zonder grunt?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:11 schreef Fogel het volgende:
MM, het nummer dat ik als verzoekje indiende was een van de zeer weinige nummers van ToT zonder grunt
1200 baud, da's pas antiek.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus ik hoef mij niet meer verder te verdiepen hoe het ook al weer zat met packet radio en zo voor een digitale verbinding
ADSL is wel behoorlijk, ahum. antiek?
Weet ik, ik had de strepsils al weer opgeborgen, ToT volgde zelf met gruntquote:Op maandag 23 mei 2016 23:11 schreef Fogel het volgende:
MM, het nummer dat ik als verzoekje indiende was een van de zeer weinige nummers van ToT zonder grunt
Packet radio ookquote:
Ja ik ben ff niet helder meer, ik haalde 2 nummers door elkaar!quote:Op maandag 23 mei 2016 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik, ik had de strepsils al weer opgeborgen, ToT volgde zelf met grunt
Neuh, daar hoef je je niet in te verdiepen.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus ik hoef mij niet meer verder te verdiepen hoe het ook al weer zat met packet radio en zo voor een digitale verbinding
ADSL is wel behoorlijk, ahum. antiek?
Als ik tissues zou hebben had ik ze erbij gepakt, nu krijg ik gewoon een nat t-shirt.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:16 schreef ToT het volgende:
Even op verzoek een zeer grote uitzondering hierna, maar wel heel begrijpelijk!
Jij ook veel sterkte Fogelquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik tissues zou hebben had ik ze erbij gepakt, nu krijg ik gewoon een nat t-shirt.
Bedankt
Geen probleem man, ik begrijp het maar al te goed!quote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik tissues zou hebben had ik ze erbij gepakt, nu krijg ik gewoon een nat t-shirt.
Bedankt
Ik ga wel uien kauwen als ik in Drenthe benquote:Op maandag 23 mei 2016 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, daar hoef je je niet in te verdiepen.Overigens zelf gekozen om van kabel terug te gaan naar ADSL, omdat het behoorlijk in prijs scheelde en deze verbinding afdoende voor mij is. Telefoon gebruikte ik amper en TV keek ik ook al niet zo vaak meer.
Alleen internet via de kabel is hier niet mogelijk voor zover ik weet.
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga wel uien kauwen als ik in Drenthe ben
Mag toch niet meer? Hoogveen is toch beschermd gebied tegenwoordig?quote:
Het zit niet zo diep. Gaat prima in de tuin.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag toch niet meer? Hoogveen is toch beschermd gebied tegenwoordig?
Heb je ook emo metal?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zit niet zo diep. Gaat prima in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |