ik heb jogwheels nooit begrepen. zit er een op mijn numark maar never use it. behalve voor scratch cueingquote:Op maandag 23 mei 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, jogdials voor MP3’s en eventueel CD's.
Sorry dat ik het platen noemde, generatiekloofje...
OK, wederom gevalletje 'laat maar' dan...quote:Op maandag 23 mei 2016 21:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb jogwheels nooit begrepen. zit er een op mijn numark maar never use it. behalve voor scratch cueing
pitch bend knop ftw ;pquote:Op maandag 23 mei 2016 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, wederom gevalletje 'laat maar' dan...
Hoeft nietquote:
Militaire uitvoering, met camouflage kleuren.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
jij had het over jogdails. maar donderdag heb ik de s5
Nee, maar jij bent dan ook een bazen broertjequote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook een bazen broertje
Shit, dat ik die heb laten liggen...quote:Op maandag 23 mei 2016 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Militaire uitvoering, met camouflage kleuren.
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
hoe wat?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
S5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
S5daarom hoef ik het leger niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienstplicht niet, opkomstplichtquote:Op maandag 23 mei 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat, plus dat de dienstplicht al afgeschaft was voor je je eerste luier om kreeg!
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat, plus dat de dienstplicht al afgeschaft was voor je je eerste luier om kreeg!
ik kreeg wel een brief toen ik 18 wasquote:Op maandag 23 mei 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
geen last meer van.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De dienstplicht is dan ook niet afgeschaft, maar de opkomstplicht wel, zoals Muis al zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |