SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Triangel...quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat is dat voor apparaat?
Geen keyboard...
Ik hoor het inderdaad. Nog even afwachten, klinkt nu weer goedquote:Op maandag 23 mei 2016 21:16 schreef ToT het volgende:
M'n verbinding hier gaat steeds meer hikken, misschien moet ik zo ff rebooten.
Ja zolang ik verder maar niets doe, gaat het goed!quote:Op maandag 23 mei 2016 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoor het inderdaad. Nog even afwachten, klinkt nu weer goed
Kekke jogdials, pitch controls en faders!quote:Op maandag 23 mei 2016 21:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
[ afbeelding ] nou deze gebruik ik op moment. is een toetsenbord toch? vind zelf knoppen fijner dan een muis
Reboot anders gewoon evenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zolang ik verder maar niets doe, gaat het goed!Zelfs dit nieuwe topic openen zorgde voor een hik!
jogdails heb je sws niet nodig.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kekke jogdials, pitch controls en faders!
Ik heb ff Outlook afgesloten; dat lijkt het probleem serieus te verminderen!quote:
Hoe stel je je platen dan scherp?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
jogdails heb je sws niet nodig.
wat is er mis met rotery faders en pitch(ja had dat nog liggen dus ach)
Platen?quote:
Ik sluit tegewoordig alle overbodige executables gewoon af via taakbeheer.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ff Outlook afgesloten; dat lijkt het probleem serieus te verminderen!
Hmmm binnenkort maar eens proberen te Photoshoppen zonder Outlook open dan!
Platen, MP3’s, whatever...quote:Op maandag 23 mei 2016 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Platen?
Tailfox is van vér na de platen tijd
Goedkoper dan een vrouw en waarschijnlijk ook een mindere kater.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja heeft me bij elkaar zo'n 15 euro gekost of zo, maar fuck it.
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedkoper dan een vrouw en waarschijnlijk ook een mindere kater.
jij had het over jogdails. maar donderdag heb ik de s5quote:Op maandag 23 mei 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de hand opdraaien...
Maar het platentijdperk zijn we voorbij, hoor ik net...
Ja, jogdials voor MP3’s en eventueel CD's.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
jij had het over jogdails. maar donderdag heb ik de s5
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, jogdials voor MP3’s en eventueel CD's.
Sorry dat ik het platen noemde, generatiekloofje...
ik heb jogwheels nooit begrepen. zit er een op mijn numark maar never use it. behalve voor scratch cueingquote:Op maandag 23 mei 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, jogdials voor MP3’s en eventueel CD's.
Sorry dat ik het platen noemde, generatiekloofje...
OK, wederom gevalletje 'laat maar' dan...quote:Op maandag 23 mei 2016 21:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb jogwheels nooit begrepen. zit er een op mijn numark maar never use it. behalve voor scratch cueing
pitch bend knop ftw ;pquote:Op maandag 23 mei 2016 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, wederom gevalletje 'laat maar' dan...
Hoeft nietquote:
Militaire uitvoering, met camouflage kleuren.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
jij had het over jogdails. maar donderdag heb ik de s5
Nee, maar jij bent dan ook een bazen broertjequote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook een bazen broertje
Shit, dat ik die heb laten liggen...quote:Op maandag 23 mei 2016 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Militaire uitvoering, met camouflage kleuren.
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
hoe wat?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
S5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
S5daarom hoef ik het leger niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienstplicht niet, opkomstplichtquote:Op maandag 23 mei 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat, plus dat de dienstplicht al afgeschaft was voor je je eerste luier om kreeg!
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat, plus dat de dienstplicht al afgeschaft was voor je je eerste luier om kreeg!
ik kreeg wel een brief toen ik 18 wasquote:Op maandag 23 mei 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
geen last meer van.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De dienstplicht is dan ook niet afgeschaft, maar de opkomstplicht wel, zoals Muis al zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |