Sick, zou ik ook doen als ik een chick was.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Meisje (15) doet 25 jochies tegelijk op schooltoilet
jeeeezus gvd zegzou je dochter zijn
Sowieso alleen al om zijn uithoudingsvermogen.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar wat als het een jongen was die 25 meisjes deed.
Dan was hij een baasje he ?
Uiteraard, maar dat zullen vrouwen nooit begrijpenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar wat als het een jongen was die 25 meisjes deed.
Dan was hij een baasje he ?
Waarom wist ik dat het een artikel van Djeez wasquote:Op maandag 23 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Meisje (15) doet 25 jochies tegelijk op schooltoilet
jeeeezus gvd zegzou je dochter zijn
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:09 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond sylvana simons bij rtl late night. en vandaag werd ook bekend dat er 2 pieten stoppen.
sylvana simons wordt hoofdpiet
Shitquote:Op maandag 23 mei 2016 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Rot op man, onzekere teef. Kap het af of wees jezelf.
Ik wilde iets zeggen maar ben bang voor TRquote:
Ik knap te snel af, ik word maar een crazy cat lady.quote:
Beetje ratchet wel tbhquote:Op maandag 23 mei 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar wat als het een jongen was die 25 meisjes deed.
Dan was hij een baasje he ?
De enige die dat soort shit post natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat het een artikel van Djeez was
Jou zou ik ook nooit snappenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat zullen vrouwen nooit begrijpen
Ik TR nooit iemand vraag maar naquote:Op maandag 23 mei 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar ben bang voor TR
Hoe zou je het anders noemen?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar wat als het een jongen was die 25 meisjes deed.
Dan was hij een baasje he ?
Inderdaad, ga ik quoten krijg ik mijn eigen bericht edit in het vakje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |