Ze is al hoofdpiet van DENKquote:Op maandag 23 mei 2016 20:09 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond sylvana simons bij rtl late night. en vandaag werd ook bekend dat er 2 pieten stoppen.
sylvana simons wordt hoofdpiet
Heb je al een dochter dat jij je daar nu al druk om maakt? Jezus, Allah en Boeddha bij elkaar.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat nu zeuren? Ik zei slechts dat ik niet mijn hele leven al heb uitgestippeld.
Ze is ook de enige Piet van DENK.quote:
Ok.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je al een dochter dat jij je daar nu al druk om maakt? Jezus, Allah en Boeddha bij elkaar.
Dat noemt men onbegrip, niet zeurenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je al een dochter dat jij je daar nu al druk om maakt? Jezus, Allah en Boeddha bij elkaar.
Moet je doen.quote:
Daarom YT. Ik zag je UI, kwam toen bij lijst van vuurtorens op wiki, Daarna andere hoge bouwwerken zoals die skyscrapers daarnet, toen compliant tower platforms etc.quote:
Laatste was Volkert, maar die had het niet helemaal begrepenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
Sylvana is een bazin, lang geleden dat iemand domrechts zo makkelijk liet schuimbekken
Godverquote:Op maandag 23 mei 2016 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laatste was Volkert, maar die had het niet helemaal begrepen
Nice.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom YT. Ik zag je UI, kwam toen bij lijst van vuurtorens op wiki, Daarna andere hoge bouwwerken zoals die skyscrapers daarnet, toen compliant tower platforms etc.
Postcount opkrikken.quote:
quote:
ja wat is het nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |