Bewijs maarquote:
dat lijkt me ook t meest logische eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
misschien heeft ie die tas wel gevonden?
Ik zou echt zsm naar huis gaan en alles zelf houden
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je weet wat voor reacties hier op gaan komen he
GEEF AAN MIJ.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik eet nu ben en jerrys cookie dough![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jelly afquote:Op maandag 23 mei 2016 18:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel van terugkrabbelenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:37 schreef xcachet het volgende:
Jezus, hebben jullie nou nooit van sarcasme gehoord?
Nou, dat droop vanaf zeg.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:37 schreef xcachet het volgende:
Jezus, hebben jullie nou nooit van sarcasme gehoord?
ja, daar ben ik het wel een beetje mee eens cachquote:Op maandag 23 mei 2016 18:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou, dat droop vanaf zeg.
Leer het gebruiken, domme doos.
Tuurlijk weet ik wat voor reacties ik daarop krijg. Zit niet sinds gisteren op fok.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, daar ben ik het wel een beetje mee eens cach
de watquote:
Da's ook wel weer zo he.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik wat voor reacties ik daarop krijg. Zit niet sinds gisteren op fok.
gezondheidquote:
Ik kan mij heugen dat ik googelde wat voor verjaardag cadeautje ik voor mijn broertje moest kopen en zo doendequote:Op maandag 23 mei 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo he.
Hoe ben jij op fok gekomen eigenlijk?
wat voor wiet heb jequote:Op maandag 23 mei 2016 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht dat de shop hier alleen maar kut wiet had. Laatste tijd word ik echt te stoned.
Okok.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan mij heugen dat ik googelde wat voor verjaardag cadeautje ik voor mijn broertje moest kopen en zo doende
En jij?
ohquote:Op maandag 23 mei 2016 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)rome-mobile&ie=UTF-8
Extreem. Ruikt en smaakt vaak naar haze. Is een aanbieding, die al weken lang er isquote:
Kom ik nooit, alleen maar reclametyfus daar.quote:
Bijna jaloers nu hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 18:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nice, voor hoeveel?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Extreem. Ruikt en smaakt vaak naar haze. Is een aanbieding, die al weken lang er is
En extreemrechtse teringdebielenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom ik nooit, alleen maar reclametyfus daar.
gewoon adblockquote:Op maandag 23 mei 2016 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom ik nooit, alleen maar reclametyfus daar.
oh das voor haze idd best goedkoopquote:
3 dagen ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
prima prijsje toch![]()
hoe lang doe je er mee?
Nou er staat niet bij dat het haze is hoor... maar vrijwel iedereen die haze kent vraagt of ik (of mijn vriend, die koopt die ook) haze aan het roken is.quote:
RTquote:Op maandag 23 mei 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, ben ook een asshole man
zal dan wel lijkt mequote:Op maandag 23 mei 2016 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou er staat niet bij dat het haze is hoor... maar vrijwel iedereen die haze kent vraagt of ik (of mijn vriend, die koopt die ook) haze aan het roken is.
mehhhh idd, snap ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken iemand met cup F. Dat is echt niet mooi
ja dan noem je ook meteen wel iets hèquote:Op maandag 23 mei 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken iemand met cup F. Dat is echt niet mooi
haze herer tochquote:Op maandag 23 mei 2016 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk het ook, of iets van een kruising ofzo.
kleine tieten > kontenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mehhhh idd, snap ik.
kleine borsten totaal geen probleem hoor
Hele tietenparade als zij voorbij loopt. Godkolere. Duurt een halfuur voor je haar de hoek om ziet gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dan noem je ook meteen wel iets hè
neequote:Op maandag 23 mei 2016 18:47 schreef HPLC het volgende:
kan je ook nepgek zijn? Dit vraag ik voor een vriend
dat maakt je punt niet echt sterkerquote:Op maandag 23 mei 2016 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
konten boven alles. ash weet ook
ik ook niet, koop gewoon het goedkoopstequote:Op maandag 23 mei 2016 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van al die soorten wiet die er zijn.
Een bescheiden D cup is ook wel mooi opzich.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mehhhh idd, snap ik.
kleine borsten totaal geen probleem hoor
Oh ik niet hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook niet, koop gewoon het goedkoopste
ewaaquote:
Ben met alles tevredenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een bescheiden D cup is ook wel mooi opzich.
zolang het maar oké smaakt vind ik het prima, hoef toch niet tyfusstoned te zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik niet hoorIk ben wel verwend met wiet. Ik blow liever niet dan kut wiet
Ja echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |