Ga lekker GTST bingen op je ipad in je kelder zonder ramenquote:Op maandag 23 mei 2016 15:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ga lekker met je boekies op je zolderkamertje zitten dan
A girl never asks questions, maar volgens mij zit er ook wel ergens een addertje onder het gras jaquote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
The Waif is gewoon een test boys and girls. A girl never gets provoked.
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:37 schreef Joezi het volgende:
Matig, wij intellectuele litteraire boeklezers zijn not amused. PULPSHOW
Deze interlectuele boeklezer is haske geamuseerd.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:37 schreef Joezi het volgende:
Matig, wij intellectuele litteraire boeklezers zijn not amused. PULPSHOW
a girl does not give a shitquote:Op maandag 23 mei 2016 15:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
The Waif is gewoon een test boys and girls. A girl never gets provoked.
Inception. Ik neem aan dat the faceless ones wel wat slimmer zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:52 schreef Mr.Major het volgende:
Of... Arya killed door the waif pakt haar gezicht en switcht nog wat gezichten. Mass confusion, ze gaat weg als jacken en die haalt dan needle op en dan doet ie het gezicht af en is het arya
(Expres niet te volgen: arya lijkt dood maar is het niet en ontsnapt)
Hodorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Dat is de tegenstelling Arya wordt geïndoctrineerd door een moordcult, en daar voelen we ons ongemakkelijk bij, maar aan de andere kant leert ze om een kindsoldaat te zijn, en dat is prettig? Ik denk dat dit alles helemaal niet iets is waar Arya gelukkig van wordt. Niet van dood, niet van moord niet van wraak. De flashbacks naar Lyanna laten ons zien hoe een gelukkige jeugd voor Arya er uit ziet en uit zou kunnen zien. Ik denk dat het een logische evolutie van Arya's persoonlijkheid zou zijn als ze uiteindelijk genoeg krijgt van het doden en dat de druppel zal zijn die haar de moordcult zal laten verlaten.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe ook niet echt het idee, dat waar ze nu is echt iets voor haar is. Al is de extra skill package wel handig voor toekomstig gebruik.
grrm heeft het de schrijvers verteld zie inside ep 5quote:Op maandag 23 mei 2016 15:20 schreef Mani89 het volgende:
Stond dat Hodor/Hold The Door ook zo in de boeken? Of hebben de tekstschrijvers dit er zelf bij verzonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daarna ontsnapt arya
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
HodorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]is nu voor altijd Suske en Wiske voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
heb je hem eindelijk gezien?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:03 schreef Maanvis het volgende:
Wil Arya eigenlijk nog wel een Stark zijn? Ik denk dat ze dat leven meer dan beu is
Sorry, nee. Over een uur!quote:
Mijn gevoel zegt dat ze haar leven en identiteit niet kan vergeten. Ze blijft Arya Stark.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:03 schreef Maanvis het volgende:
Wil Arya eigenlijk nog wel een Stark zijn? Ik denk dat ze dat leven meer dan beu is
ik hoop hetquote:Op maandag 23 mei 2016 16:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat ze haar leven en identiteit niet kan vergeten. Ze blijft Arya Stark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop het
meer feels bij Jon's tweede hereniging
Ah ok cool.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
grrm heeft het de schrijvers verteld zie inside ep 5
Pinky zei alleen maar Half Brother om duidelijk te maken dat niet iedereen achter hem zal staan. Geen echte stark. Net als Ramsey geen echte bolton is.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:11 schreef mokkiemok het volgende:
Brainfart
- De manier waarom Jon keek toen Sansa hem zijn nieuwe coat gaf
- Sansa die hem die Coat uberhaupt geeft(en tijd en moeite doet het te maken)
- het liegen van Sansa omdat ze Jon blijkbaar (nog) niet helemaal vertrouwd, ofwel niet ziet als broer
- Peter die tegen Sansa zegt : Half Brother
Zou het kunnen zijn dat die twee iets samen beginnen? Zeker als het zo is dat John totaal geen broer van haar is.
Hah, Lannister alloveragain!quote:Op maandag 23 mei 2016 16:11 schreef mokkiemok het volgende:
Brainfart
- De manier waarop Jon keek toen Sansa hem zijn nieuwe coat gaf
- Sansa die hem die Coat uberhaupt geeft(en tijd en moeite doet het te maken)
- Het liegen van Sansa omdat ze Jon blijkbaar (nog) niet helemaal vertrouwd, ofwel niet ziet als broer
- Peter die tegen Sansa zegt : Half Brother
Zou het kunnen zijn dat die twee iets samen beginnen? Zeker als het zo is dat John totaal geen broer van haar is.
snap ik maar het heeft Sansa op meerdere manieren an het denken gezet.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Pinky zei alleen maar Half Brother om duidelijk te maken dat niet iedereen achter hem zal staan. Geen echte stark. Net als Ramsey geen echte bolton is.
niet echt dus als hij echt geen broer is.quote:
Vervolgens wordt ze erop gewezen door manwoman dat ze achterlijk doet, dus geeft ze die coat als goedmakertje voor haar schuldgevoel wat ze nu heeft.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
snap ik maar het heeft Sansa op meerdere manieren an het denken gezet.
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
I got two fcking warts on my cock.
Hadden ze toen ook al transgenders? Ik zou er zo geld op inzetten dat het een vrouw wasDat dacht ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:06 schreef Shadowkid053 het volgende:
I got two fcking warts on my cock.
Hadden ze toen ook al transgenders? Ik zou er zo geld op inzetten dat het een vrouw wasIk vond dat echt de meest retarded scene ooit. En dat is geen seksistisch gelul. Ik had ook geen closeup van een (soa)kut gehoeven om een scene in te luiden. Dat dit er uberhaupt doorheen is gekomen. Oh ja en dat die knuppel relax zei. Het blijft wel een soort van middeleeuwen waar dus ook een bepaald woordgebruik bij hoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze de link wilden leggen met Varys lul, omdat hij ook een toneelspeler was. Het is alleen jammerlijk mislukt met als gevolg dat ik een lul naar m'n gezicht gesmeten kreeg.
die coat was duidelijk gemaakt voor Jon, dat heeft ze niet pas bedacht nadat ze met Brienne sprakquote:Op maandag 23 mei 2016 16:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Vervolgens wordt ze erop gewezen door manwoman dat ze achterlijk doet, dus geeft ze die coat als goedmakertje voor haar schuldgevoel wat ze nu heeft.
in de tijd van GoT waren de meeste biquote:Op maandag 23 mei 2016 16:17 schreef Maanvis het volgende:
Over neuken gesproken; Hoe komt Hodor eigenlijk aan zijn trekken?
En daarnaast: Heeft GoT eigenlijk wel lesbiënnes?
He holds the door, instead of his cockquote:Op maandag 23 mei 2016 16:17 schreef Maanvis het volgende:
En daarnaast: Heeft GoT eigenlijk wel lesbiënnes?
Misschien werd ie wel geil van dat jochie op zijn rug?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in de tijd van GoT waren de meeste bi
en hoezo moet Hodor aan zijn trekken komen?
Er werd in de laatste ep wel veel aan hem getrokken.
Hodor is doodquote:
Welk leven zou ze dan moeten nastreven? Ze is wie ze is: een Stark, een vluchteling, een moordenaar.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:03 schreef Maanvis het volgende:
A girl has no name.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Welk leven zou ze dan moeten nastreven? Ze is wie ze is: een Stark, een vluchteling, een moordenaar.
In mijn serie nog nietquote:
Gewoon een meisje dat lekker in de herberg met haar beste vriend kip gaat eten.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Welk leven zou ze dan moeten nastreven? Ze is wie ze is: een Stark, een vluchteling, een moordenaar.
a girl does not like chickenquote:Op maandag 23 mei 2016 16:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gewoon een meisje dat lekker in de herberg met haar beste vriend kip gaat eten.
Ipv al dat royaltie gedoe.
Niet verkeerd bedoeld maar zoek je bewust spoilers op of?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In mijn serie nog niet. Over een uur is ie bij mij ook dood dan.
laat the hounmd het maar niet horen! MEER KIP NU!!!!quote:
ik ondervind niet vreselijk veel pleziebederf door spoilers. het enige dat mijn plezier bederft is Dany's plot armor eigenlijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoeld maar zoek je bewust spoilers op of?
Nou, Euron would say: Her plot armor is not as thick as.. Well, You will see.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ondervind niet vreselijk veel pleziebederf door spoilers. het enige dat mijn plezier bederft is Dany's plot armor eigenlijk.
Maar verpesten spoilers de WTF momenten niet waar jij zo gek op bent?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ondervind niet vreselijk veel pleziebederf door spoilers. het enige dat mijn plezier bederft is Dany's plot armor eigenlijk.
de wtf momenten zitten hem meer in de manier waarop.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:33 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Maar verpesten spoilers de WTF momenten niet waar jij zo gek op bent?
Osha zal wat handwerk hebben verricht bij hem.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:17 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Toneelstuk, maar op haar instagram valt ze dan weer vies tegen.
Wat is dit voor een magie?
https://www.instagram.com/evabutterly/
Die mag wel vaker voorbij komenquote:Op maandag 23 mei 2016 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ehhh, dit is ze hoor. eline powell
Terechte klacht.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij vooral zaadjes geplant dat Jon geen echte claim heeft en Sansa zich niet moet laten overrulen door haar halfbroer. Sansa deed vervolgens gewoon een powerplay naar Jon: ff duidelijk maken wie de echte erfgenaam en daarom de baas isquote:Op maandag 23 mei 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
snap ik maar het heeft Sansa op meerdere manieren an het denken gezet.
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:55 schreef Maanvis het volgende:
Hodor was wat mij betreft toch maar een stom disney figuur (komt alleen in eht verhaal voor omdat bran niet kan lopen) dus het is mooi dat ie er uit geschreven is.
Ben benieuwd hoe je het vanavond weer gaat ervarenquote:Op maandag 23 mei 2016 16:55 schreef Maanvis het volgende:
Hodor was wat mij betreft toch maar een stom disney figuur (komt alleen in eht verhaal voor omdat bran niet kan lopen) dus het is mooi dat ie er uit geschreven is.
Ik ga nu kijken, dus ik laat mijn belevenissen wel wetenquote:Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je het vanavond weer gaat ervaren
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, hij zei ook dat ''a girlface will be added to the hall, one way or another'', als onderdeel van de club dus of dood.
Ohquote:Op maandag 23 mei 2016 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ehhh, dit is ze hoor. eline powell
Ok.quote:
Kan niet wachtenquote:Op maandag 23 mei 2016 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken, dus ik laat mijn belevenissen wel weten.
Idd, de hoer.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Arme littlefinger!
En wat is sansa een kutwijf!
Echt he? Littlefinger geeft haar praktisch het Noorden op een presenteerblaadje en Sansa klaagt dat haar aars zeer doet van Ramsey. En doet over het algemeen lullig en puberaal.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Arme littlefinger!
oke!quote:Op maandag 23 mei 2016 17:27 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Kan niet wachten
Verdiep je alvast in tijdreisparadoxen
Ze vond het gewoon lekker, ze moet niet zeuren. Slet.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sansa klaagt dat haar aars zeer doet van Ramsey.
Er is geen paradox. Dit gebeurt altijd zoals het nu gaat.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:27 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Kan niet wachten
Verdiep je alvast in tijdreisparadoxen
En maar klagen over Tyrion...quote:Op maandag 23 mei 2016 17:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze vond het gewoon lekker, ze moet niet zeuren. Slet.
quote:Op maandag 23 mei 2016 17:27 schreef Maanvis het volgende:
Arme littlefinger!
Meneer bergquote:Op maandag 23 mei 2016 16:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de wtf momenten zitten hem meer in de manier waarop.
bijv. dat viserys die gouden gesmolten kroon krijgt.
of dat mevr stark haar keel opengesneden wordt.
of dat oberyn's ogen worden ingedrukt door meneer berg.
Jij met je Disney obsessiequote:Op maandag 23 mei 2016 16:55 schreef Maanvis het volgende:
Schokkende zaken ervaar ik!quote:
Iemand een naam van die chick?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Schokkende zaken ervaar ik!
[ afbeelding ]
Denk dat die coat ook hielp aan te geven dat er alweer een redelijke tijdsprong heeft plaatsgevonden waarin ze dat ding heeft kunnen maken. Littlefinger die kan natuurlijk niet teleporteren hequote:Op maandag 23 mei 2016 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die coat was duidelijk gemaakt voor Jon, dat heeft ze niet pas bedacht nadat ze met Brienne sprak
Ik vermoed dat het vooral een manier is voor GRRM om vanuit Bran's perspectief een objectieve en unbiased versie van het verleden te kunnen vertellen. Als het klopt dat 'the ink is dry' dan is het inderdaad allemaal deterministisch en kan het verhaal tot een climax komen waarbij iedereen een rol heeft gespeeld in het realiseren daarvan (zie ook wat die nieuwe red priestess zei in deze ep)quote:Op maandag 23 mei 2016 18:41 schreef OuwePers het volgende:
Was tof om te zien hoe tijdlijnen en gebeurtenissen/het (noodlot) door elkaar heen lopen vanaf het begin al. En dat tijd (of: de orde der gebeurtenissen) niet lineair is. Wat dat betreft lijken ze wel wat af te hebben gekeken van Star Trek
Ik dacht dat de Children de WW hadden gemaakt als anti-mensen wapen. Blijkbaar was het een soort van monster van Frankenstein en is dat niet helemaal goed gegaan (of er zit iets achter wat we nog niet weten).quote:Op maandag 23 mei 2016 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vast wat gemist, maar waarom wilden die white walkers Bran dood hebben? En waarom keren ze zich tegen de children of the forest die hun nota bene gemaakt hebben?
En wat waterstofperoxide voor de wenkbrauwen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:45 schreef Maanvis het volgende:
Geef die meid toch een shetland pony![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het vuur waar zn judokes in werd gegooid begon te praten. We kennen allemaal het verhaal van het branden bosje uit de bijbel. Nu krijgen we The Talking Penis BBQ.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:52 schreef Maanvis het volgende:
Varys die voor het eerst in 6 seizoenen gewoon eens bang is. Chapeau!
Das gewoon een experiment wat uit de hand loopt. Zeg maar voetvolk wat zich tegen de leiding keert. WW zijn gemaakt met het doel dat de CotF zich kunnen verweren tegen de First Men. Hun license to kill strekt zich dus uit tot een ieder die mens is. Bran incluis, los van dat die Night King dus hem gebrand /har har har heeftquote:Op maandag 23 mei 2016 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vast wat gemist, maar waarom wilden die white walkers Bran dood hebben? En waarom keren ze zich tegen de children of the forest die hun nota bene gemaakt hebben?
echter; hoe kan het dat ze die doden tot leven kunnen wekken? Is dat ook een Cotf dingetje of niet? Wel een beetje lame die zelfmoordactie van die ene CoTF. Dat zag je al van mijlenver aankomen en was echt een jammerlijke actiequote:Op maandag 23 mei 2016 19:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das gewoon een experiment wat uit de hand loopt. Zeg maar voetvolk wat zich tegen de leiding keert. WW zijn gemaakt met het doel dat de CotF zich kunnen verweren tegen de First Men. Hun license to kill strekt zich dus uit tot een ieder die mens is. Bran incluis, los van dat die Night King dus hem gebrand /har har har heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |