Mag wel, maar het is niet echt handig als je net of nog niet eens aan het daten bent. Het is ten eerste te persoonlijk, ten tweede gaat het haar om jou als het goed is en dan is stilstaan bij vorige relaties zonde van de aandacht want het zet ook weer stil bij wellicht niet zo leuke gevoelens, en ten derde: wat heb je er in godsnaam aan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:03 schreef syndroom het volgende:
Waarom mag daar niet naar gevraagd worden?
Wat een gekke vraag zeg, jeetje, wat een bemoeial.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:08 schreef Deezertje het volgende:
Ach ik krijg nu out of the blue ineens de vraag of ik ooit weleens een bijbaantje heb gehad... Ze is in ieder geval wel heel open dat ze vooraf bij de poort selecteert tot mevrouw alles heeft afgewogen en wel op date wilt
Geef even antwoord op de centrale vraag hier: waarom app je met iemand waar je je niet prettig bij voelt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:19 schreef Deezertje het volgende:
Ze heeft twee relaties gehad van gemiddeld 4 maanden dus tja zegt ook al misschien genoeg. Of ze is inderdaad zo kieskeurig of de boys zijn bij haar weggerend.
Toch meer dan jij, maar dat zegt zeker niks over jou?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:19 schreef Deezertje het volgende:
Ze heeft twee relaties gehad van gemiddeld 4 maanden dus tja zegt ook al misschien genoeg. Of ze is inderdaad zo kieskeurig of de boys zijn bij haar weggerend.
Of het werkte gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:19 schreef Deezertje het volgende:
Wat zegt dat dan precies? En als ze nou geen relaties had gehad? Wat had dat dan gezegd?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:19 schreef Deezertje het volgende:
Ze vindt je gewoon niet zo leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:27 schreef Deezertje het volgende:
En ze is zelf ook gewoon heel gesloten. Stel ik haar vragen over het werk, wat voor soort klanten ze kreeg enzo. Zegt ze: van alles. Dus ik weer vragen: zoals. En dan noemt ze zelf ook geen specifieke voorbeelden ofzo. En dat valt me wel vaker op, ze is gewoon heel gesloten. Wil van een ander meer weten dan ze zelf deelt.
Dat komt niet door haar geslotenheid, maar omdat het een vreemde vraag is...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:27 schreef Deezertje het volgende:
En ze is zelf ook gewoon heel gesloten. Stel ik haar vragen over het werk, wat voor soort klanten ze kreeg enzo. Zegt ze: van alles. Dus ik weer vragen: zoals. En dan noemt ze zelf ook geen specifieke voorbeelden ofzo. En dat valt me wel vaker op, ze is gewoon heel gesloten. Wil van een ander meer weten dan ze zelf deelt.
Dit ook inderdaad. Echt een hele rare vraag.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:34 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dat komt niet door haar geslotenheid, maar omdat het een vreemde vraag is...
Zou ook niet weten wat ik daarop zou moeten antwoorden. Gewoon, van alles. Klanten. Mensen.
Toon toch juist interesse in haar werk? Werk spreekt voor zich, maar haar klanten niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad. Echt een hele rare vraag.
Echt bizar dat Deez dat niet begrijpt.
Wacht even. Jij bent geïnteresseerd in wat voor klanten ze kreeg op haar werk? Gewoon. Mensen. Net zoals jij en ik. Al kunnen we oprecht niet zeggen dat jij een mens bent, met je nare kromme redeneringen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toon toch juist interesse in haar werk? Werk spreekt voor zich, maar haar klanten niet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Geef even antwoord op de centrale vraag hier: waarom app je met iemand waar je je niet prettig bij voelt?
En waarom zou ze moeten weten wat de achtergrond van haar klanten is?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toon toch juist interesse in haar werk? Werk spreekt voor zich, maar haar klanten niet.
Het gedrag bedoel ik. Als je zoals haar jaren in een supermarkt werkt kan je wel wat opnoemen toch? Zeurende klanten, blije klanten, zielige klanten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waarom zou ze moeten weten wat de achtergrond van haar klanten is?
Oh man, als ik dat moet opnoemen van de zeven jaar dat ik bij een supermarkt heb gewerkt, ben ik even bezig. En daarbij vind ik het niet zo boeiend genoeg om het erover te hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het gedrag bedoel ik. Als je zoals haar jaren in een supermarkt werkt kan je wel wat opnoemen toch? Zeurende klanten, blije klanten, zielige klanten.
Wat zou dan een betere vraag zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh man, als ik dat moet opnoemen van de zeven jaar dat ik bij een supermarkt heb gewerkt, ben ik even bezig. En daarbij vind ik het niet zo boeiend genoeg om het erover te hebben.
Blijft een rare vraag.
Waarom praat je nog met haar?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het gedrag bedoel ik. Als je zoals haar jaren in een supermarkt werkt kan je wel wat opnoemen toch? Zeurende klanten, blije klanten, zielige klanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |