Zo ben jij ook, want je bent al niet eerlijk naar jezelf toe.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:27 schreef Deezertje het volgende:
En ze is zelf ook gewoon heel gesloten. Stel ik haar vragen over het werk, wat voor soort klanten ze kreeg enzo. Zegt ze: van alles. Dus ik weer vragen: zoals. En dan noemt ze zelf ook geen specifieke voorbeelden ofzo. En dat valt me wel vaker op, ze is gewoon heel gesloten. Wil van een ander meer weten dan ze zelf deelt.
Want gewoon interesse in iemand bestaat niet op een datingsite?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
ze gaf aan op de datingapp te zitten om te daten en mogelijk een relatie.
Bij sommige mensen moet je echt doorvragen, anderen zijn meer extravert en naar buiten gericht en vertellen je hele verhalen zonder ernaar te moeten vragen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:27 schreef Deezertje het volgende:
En ze is zelf ook gewoon heel gesloten. Stel ik haar vragen over het werk, wat voor soort klanten ze kreeg enzo. Zegt ze: van alles. Dus ik weer vragen: zoals. En dan noemt ze zelf ook geen specifieke voorbeelden ofzo. En dat valt me wel vaker op, ze is gewoon heel gesloten. Wil van een ander meer weten dan ze zelf deelt.
Waarom wil ze dan wel van mij alles weten maar als ik dus vragen stel krijg ik nietszeggende antwoorden? Lijkt erop als ze zelf ook bang is om afgewezen te worden dan of ook niet veel te vertellen heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zo ben jij ook, want je bent al niet eerlijk naar jezelf toe.
Je neemt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een beetje bang dat je door de mand valt omdat ze achterkomt dat je werkelijk niks te bieden hebt aan een meisje.
Die date van morgen weet het alleen nog niet.
Wat voor vragen stel jij dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom wil ze dan wel van mij alles weten maar als ik dus vragen stel krijg ik nietszeggende antwoorden? Lijkt erop als ze zelf ook bang is om afgewezen te worden dan of ook niet veel te vertellen heeft.
Vraag dan ipv "zoals"quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:27 schreef Deezertje het volgende:
Sommige mensen willen er eerst zeker van zijn dat ze niet veroordeeld worden, en delen persoonlijke dingen pas als je een bepaald niveau van intimiteit hebt bereikt. Niet geschikt voor jou als je geen geduld hebt en geen moeite doet om iemand op haar gemak te stellen en vaak gelijk tastbaar resultaat wil zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom wil ze dan wel van mij alles weten maar als ik dus vragen stel krijg ik nietszeggende antwoorden? Lijkt erop als ze zelf ook bang is om afgewezen te worden dan of ook niet veel te vertellen heeft.
Of ze vindt haar werk gewoon geen leuk onderwerp. Ik heb na een lange dag ook niet altijd zin om daar lange gesprekken over te hebben met vrienden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:27 schreef Deezertje het volgende:
Ook gewoon interesse: wat doe je voor werk, wat vind je er leuk aan, wat niet. Heb je het druk op school, welke vakken heb je nu? Wat zijn je hobby's/films/series/muziek En op alles krijg ik dooddoeners. Ze is zelf ook niet heel open over haar werk maar verwacht dat wel van mij.quote:
Hoelang ga je die act volhouden als het niet uit jezelf komt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het maakt al een heel wat uit als hij open i.p.v. gesloten vragen stelt.
Maar zelf vraagt ze wel naar mijn huidige en eerdere banenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:33 schreef Operc het volgende:
[..]
Of ze vindt haar werk gewoon geen leuk onderwerp. Ik heb na een lange dag ook niet altijd zin om daar lange gesprekken over te hebben met vrienden.
Omdat ze wel geintresseerd is in de ander.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar zelf vraagt ze wel naar mijn huidige en eerdere banen
Vaak stilte. Of dat er geen lastige klanten zijn maar er altijd wel creatieve oplossingen voor zijn. Vraag ik weer : hoe los jij dat op dan? En dan krijg ik weer niks terug.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals? Wat geeft ze dan terug als antwoorden?
Het klinkt over als een interview.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vaak stilte. Of dat er geen lastige klanten zijn maar er altijd wel creatieve oplossingen voor zijn. Vraag ik weer : hoe los jij dat op dan? En dan krijg ik weer niks terug.
Dan valt het gesprek uberhaupt stil voor een x aantal uur? of gaat het daarna wel door maar op een ander onderwerp?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vaak stilte. Of dat er geen lastige klanten zijn maar er altijd wel creatieve oplossingen voor zijn. Vraag ik weer : hoe los jij dat op dan? En dan krijg ik weer niks terug.
Ik weet niet of zijn interesse in haar leven ook oprecht is, misschien wil hij gewoon z.s.m. daten zonder er teveel woorden aan vuil te maken. Sommige meiden zijn heel snel in afspreken, anderen moet je echt weken contact mee onderhouden voordat ze een datum willen prikken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoelang ga je die act volhouden als het niet uit jezelf komt?
Ja, maar dat maakt ze er zelf ook van. Wel vragen, zelf niet antwoorden. Dan houdt het voor mij ook snel op want elk antwoord dat ik dan geef voelt alsof ik ondervraagd en beoordeeld wordt. Tussendoor, tussenuren, lunch of in de avond. Of als ze aan het reizen is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Het klinkt over als een interview.
Heb je haar al gevraagd waarom ze geen antwoord geeft op sommige vragen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt ze er zelf ook van. Wel vragen, zelf niet antwoorden. Dan houdt het voor mij ook snel op want elk antwoord dat ik dan geef voelt alsof ik ondervraagd en beoordeeld wordt.
Hoe reageer jij als je niks terug krijgt? Vraag je dan bijv. door waarom je geen antwoord krijgt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik of zelf na een aantal uur weer reageren maar een ander onderwerp en krijg ik dus nooit die reactie. Ondertussen kan ze deze week niet dus twijfel ook of ik het gesprek nog op gang moet houden (wat ze zelf dus ook wel doet door nog meer vragen te stellen).quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan valt het gesprek uberhaupt stil voor een x aantal uur? of gaat het daarna wel door maar op een ander onderwerp?
En wanneer hebben jullie die gesrpekken dan? Als ze aan het werk is / dingen doet en tussendoor jou antwoord?
Heeft ze al gevraagd of je nog sociale plannen hebt binnenkort en met wie? En wat was je antwoord daarop?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik of zelf na een aantal uur weer reageren maar een ander onderwerp en krijg ik dus nooit die reactie. Ondertussen kan ze deze week niet dus twijfel ook of ik het gesprek nog op gang moet houden (wat ze zelf dus ook wel doet door nog meer vragen te stellen).
Ik probeer het soms nog op een andere manier ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoe reageer jij als je niks terug krijgt? Vraag je dan bijv. door waarom je geen antwoord krijgt?
nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heeft ze al gevraagd of je nog sociale plannen hebt binnenkort en met wie? En wat was je antwoord daarop?
Ook niet, ze weet dat mijn contacten verwaterd zijn of aan de andere kant van het land wonen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Een andere soortgelijke vraag over jouw sociale kant dan?
Zo lekker is ze ook niet, wel blond, maar geen hoogvlieger. Maar ik ben wel benieuwd of ze in het echt ook zo is, want ze komt over als een controlfreak die zelf heel gesloten is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:43 schreef aquawoman het volgende:
Wat is nu precies je vraag? Je geeft zelf al aan dat ze zich fucking annoying gedraagt, waarom wil je het zo graag doorzetten? Dit is te veel hassle voor de periode waar je nu inzit (elkaar verkennen).
Ze is zeker heel lekker, of niet?
In andere woorden wordt je gewoon genegeerd. Dat is het nadeel van online daten, contact hebben maar vervolgens wordt er nauwelijks geantwoord of moet je elke keer doorvragen om maar een teken van leven te krijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik probeer het soms nog op een andere manier ja.
Tuurlijk, dat is ook de enige excuus. Hou je jezelf maar voor de gek.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook niet, ze weet dat mijn contacten verwaterd zijn of aan de andere kant van het land wonen.
Oftewel ze is dan druk om je vraag (of welke andere vraag) dan te beantwoordenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:40 schreef Deezertje het volgende:
Ja, dan moet ik of zelf na een aantal uur weer reageren
Die afwijzing heeft niets met hem te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook de enige excuus. Hou je jezelf maar voor de gek.
Het enige wat jij nodig hebt, is een keiharde afwijzing met een keiharde confrontatie waardoor je besluit dat je toch een psycholoog nodig hebt.
als dit je omschrijving is, waarom haak je niet af?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zo lekker is ze ook niet, wel blond, maar geen hoogvlieger. Maar ik ben wel benieuwd of ze in het echt ook zo is, want ze komt over als een controlfreak die zelf heel gesloten is.
Dat komt op mij over als een vrouw met de nodige baggage. Heb je al nagevraagd of ze eerder een relatie, of slechte ervaringen met met mannen gehad heeft?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zo lekker is ze ook niet, wel blond, maar geen hoogvlieger. Maar ik ben wel benieuwd of ze in het echt ook zo is, want ze komt over als een controlfreak die zelf heel gesloten is.
Hier spreekt de relatiebemiddelaarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat komt op mij over als een vrouw met de nodige baggage. Heb je al nagevraagd of ze eerder een relatie, of slechte ervaringen met met mannen gehad heeft?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat komt op mij over als een vrouw met de nodige baggage. Heb je al nagevraagd of ze eerder een relatie, of slechte ervaringen met met mannen gehad heeft?
Dit, sowieso al, TS wil helemaal geen date met iemand waar hij zich zo onprettig bij voelt, dus waarom dan toch maar doorgaan....quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:52 schreef aquawoman het volgende:
[..]
als dit je omschrijving is, waarom haak je niet af?
Maar dat is niet premium!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het is toch ernstig dat je dit niet trollend bedoeltquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal redenen om niet met haar op date te gaan. Wat zijn je redenen om wel met haar te daten?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goed advies: NOT.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Precies. Al is het wel een redelijke red flag als die baggage al voor de date naar boven komt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed advies: NOT.
Daarbij zijn er nog maar weinig mensen op de online datingmarkt te vinden die geen complete Samsonite kofferset hebben.
Omdat het heel persoonlijk is. Sowieso is praten over exen niet zo'n goed idee. Sommige dingen kun je de ander beter zelf laten vertellen en zeker niet op basis van assumpties als 'ze komt over als een controlfreak, dus ik wil even weten wat voor bagage ze heeft'.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:03 schreef syndroom het volgende:
Waarom mag daar niet naar gevraagd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |