Heeft ze al gevraagd of je nog sociale plannen hebt binnenkort en met wie? En wat was je antwoord daarop?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik of zelf na een aantal uur weer reageren maar een ander onderwerp en krijg ik dus nooit die reactie. Ondertussen kan ze deze week niet dus twijfel ook of ik het gesprek nog op gang moet houden (wat ze zelf dus ook wel doet door nog meer vragen te stellen).
Ik probeer het soms nog op een andere manier ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoe reageer jij als je niks terug krijgt? Vraag je dan bijv. door waarom je geen antwoord krijgt?
nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heeft ze al gevraagd of je nog sociale plannen hebt binnenkort en met wie? En wat was je antwoord daarop?
Ook niet, ze weet dat mijn contacten verwaterd zijn of aan de andere kant van het land wonen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Een andere soortgelijke vraag over jouw sociale kant dan?
Zo lekker is ze ook niet, wel blond, maar geen hoogvlieger. Maar ik ben wel benieuwd of ze in het echt ook zo is, want ze komt over als een controlfreak die zelf heel gesloten is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:43 schreef aquawoman het volgende:
Wat is nu precies je vraag? Je geeft zelf al aan dat ze zich fucking annoying gedraagt, waarom wil je het zo graag doorzetten? Dit is te veel hassle voor de periode waar je nu inzit (elkaar verkennen).
Ze is zeker heel lekker, of niet?
In andere woorden wordt je gewoon genegeerd. Dat is het nadeel van online daten, contact hebben maar vervolgens wordt er nauwelijks geantwoord of moet je elke keer doorvragen om maar een teken van leven te krijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik probeer het soms nog op een andere manier ja.
Tuurlijk, dat is ook de enige excuus. Hou je jezelf maar voor de gek.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook niet, ze weet dat mijn contacten verwaterd zijn of aan de andere kant van het land wonen.
Oftewel ze is dan druk om je vraag (of welke andere vraag) dan te beantwoordenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:40 schreef Deezertje het volgende:
Ja, dan moet ik of zelf na een aantal uur weer reageren
Die afwijzing heeft niets met hem te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook de enige excuus. Hou je jezelf maar voor de gek.
Het enige wat jij nodig hebt, is een keiharde afwijzing met een keiharde confrontatie waardoor je besluit dat je toch een psycholoog nodig hebt.
als dit je omschrijving is, waarom haak je niet af?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zo lekker is ze ook niet, wel blond, maar geen hoogvlieger. Maar ik ben wel benieuwd of ze in het echt ook zo is, want ze komt over als een controlfreak die zelf heel gesloten is.
Dat komt op mij over als een vrouw met de nodige baggage. Heb je al nagevraagd of ze eerder een relatie, of slechte ervaringen met met mannen gehad heeft?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zo lekker is ze ook niet, wel blond, maar geen hoogvlieger. Maar ik ben wel benieuwd of ze in het echt ook zo is, want ze komt over als een controlfreak die zelf heel gesloten is.
Hier spreekt de relatiebemiddelaarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat komt op mij over als een vrouw met de nodige baggage. Heb je al nagevraagd of ze eerder een relatie, of slechte ervaringen met met mannen gehad heeft?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat komt op mij over als een vrouw met de nodige baggage. Heb je al nagevraagd of ze eerder een relatie, of slechte ervaringen met met mannen gehad heeft?
Dit, sowieso al, TS wil helemaal geen date met iemand waar hij zich zo onprettig bij voelt, dus waarom dan toch maar doorgaan....quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:52 schreef aquawoman het volgende:
[..]
als dit je omschrijving is, waarom haak je niet af?
Maar dat is niet premium!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het is toch ernstig dat je dit niet trollend bedoeltquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal redenen om niet met haar op date te gaan. Wat zijn je redenen om wel met haar te daten?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goed advies: NOT.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Precies. Al is het wel een redelijke red flag als die baggage al voor de date naar boven komt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed advies: NOT.
Daarbij zijn er nog maar weinig mensen op de online datingmarkt te vinden die geen complete Samsonite kofferset hebben.
Omdat het heel persoonlijk is. Sowieso is praten over exen niet zo'n goed idee. Sommige dingen kun je de ander beter zelf laten vertellen en zeker niet op basis van assumpties als 'ze komt over als een controlfreak, dus ik wil even weten wat voor bagage ze heeft'.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:03 schreef syndroom het volgende:
Waarom mag daar niet naar gevraagd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |