abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_162528962
5 Raonic
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 26 mei 2016 @ 23:46:38 #152
6941 APK
Factual, I think.
pi_162529997
5: Raonic
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 00:49:53 #153
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_162531146
5 sock
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_162533602
5 Raonic
  vrijdag 27 mei 2016 @ 09:57:56 #155
192227 Chixu
Above the law
pi_162533757
5. Simon
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 mei 2016 @ 10:16:16 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_162534096
5. Raonic
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:31:58 #157
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_162534349
5. Raonic
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_162534710
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:45 schreef XL het volgende:
Sorry maan-man, intel heeft gelijk. Ik kan het me al niet meer herinneren, maar volgens mij heeft zelfs feitenkoning wimderon gezegd dat intel gelijk heeft.
Jammer en uiteraard volstrekt belachelijk. Vooral de motivatie wimderon en intel (en andere hebben het gezegd). Dus de regels in de OP staan er voor Jan met de korte achternaam. Misschien moet je een regel toevoegen, ook als je volgens de regels handelt , raadpleeg eerst a, b, c, en d, want er zijn ook nog veel ongeschreven regels dus je hebt geen enkele zekerheid.

Volgens mij zie jij dit spelleiderschap als opstap naar de KNVB-licentiecommissie. Op net zo'n ondoorgrondelijke wijzen, beslissingen nemen.

Kortom, XL tennisgame is een leuk spel, maar met deze onzekerheid is er voor mij geen lol meer aan. Dit was mijn laatste deelname.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:44 schreef Szura het volgende:

[..]

Had ie maar gewoon iemand anders van de ontelbare andere partijen moeten kiezen, wat een stugheid _O-.
Ja, je zou je maar een de regels willen houden. Als iemand je zusje wil verkrachten, zij werkt niet mee en wordt doodgestoken. Zeg je dan ook: wat een stugheid, had zij zich maar moeten laten verkrachten.
pi_162534745
Ga eens terug in je bak Oscar...
  vrijdag 27 mei 2016 @ 11:11:39 #160
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_162535137
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:51 schreef maan_man het volgende:

[..]

Jammer en uiteraard volstrekt belachelijk. Vooral de motivatie wimderon en intel (en andere hebben het gezegd). Dus de regels in de OP staan er voor Jan met de korte achternaam. Misschien moet je een regel toevoegen, ook als je volgens de regels handelt , raadpleeg eerst a, b, c, en d, want er zijn ook nog veel ongeschreven regels dus je hebt geen enkele zekerheid.

Volgens mij zie jij dit spelleiderschap als opstap naar de KNVB-licentiecommissie. Op net zo'n ondoorgrondelijke wijzen, beslissingen nemen.

Kortom, XL tennisgame is een leuk spel, maar met deze onzekerheid is er voor mij geen lol meer aan. Dit was mijn laatste deelname.

[..]

Ja, je zou je maar een de regels willen houden. Als iemand je zusje wil verkrachten, zij werkt niet mee en wordt doodgestoken. Zeg je dan ook: wat een stugheid, had zij zich maar moeten laten verkrachten.
Je vraagt zelf om een definitieve beslissing van XL, maar nu die in jouw nadeel uitvalt is het niet goed?

Ik vind overigens wel dat je met een goede vergelijking komt, ik kan me voorstellen dat XL er toch nog maar eens over gaat nadenken met dit sterke argument in zijn achterhoofd.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 27 mei 2016 @ 11:25:38 #161
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_162535442
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:51 schreef maan_man het volgende:

[..]

Jammer en uiteraard volstrekt belachelijk. Vooral de motivatie wimderon en intel (en andere hebben het gezegd). Dus de regels in de OP staan er voor Jan met de korte achternaam. Misschien moet je een regel toevoegen, ook als je volgens de regels handelt , raadpleeg eerst a, b, c, en d, want er zijn ook nog veel ongeschreven regels dus je hebt geen enkele zekerheid.

Volgens mij zie jij dit spelleiderschap als opstap naar de KNVB-licentiecommissie. Op net zo'n ondoorgrondelijke wijzen, beslissingen nemen.

Kortom, XL tennisgame is een leuk spel, maar met deze onzekerheid is er voor mij geen lol meer aan. Dit was mijn laatste deelname.

[..]

Ja, je zou je maar een de regels willen houden. Als iemand je zusje wil verkrachten, zij werkt niet mee en wordt doodgestoken. Zeg je dan ook: wat een stugheid, had zij zich maar moeten laten verkrachten.
Die motivatie (intel en wimderon wijzen mij op dat wat we in het verleden hebben gedaan in zulke situaties) lijkt mij voldoende. Ik heb de knvb regel, waarbij ik zelf de regels maak weliswaar opgenomen. Volgens mij nog nooit toegepast. Ook nu niet.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_162535792
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 11:25 schreef XL het volgende:

[..]

Die motivatie (intel en wimderon wijzen mij op dat wat we in het verleden hebben gedaan in zulke situaties) lijkt mij voldoende. Ik heb de knvb regel, waarbij ik zelf de regels maak weliswaar opgenomen. Volgens mij nog nooit toegepast. Ook nu niet.
Prima, ik ga mij er niet meer druk over maken, zoals gezegd dit was mijn laatste deelname. Jij acht je onderbouwing voldoende. Ik acht hem volstrekt belachelijk, maar goed, als jij je daar prettig bij voelt laten wij dat zo.

Er zijn gewoon een aantal regels in de OP, als jij mijn Pick daar naast legt, is mijn pick niet in strijd met een van deze regels. Dus de pick voldoet. Ineens dagen later wordt opeens besloten dat in het verleden anders is gehandeld en dat je eruit legt. Belachelijk dat je niet kunt uitgaan van de regels, zoals ze in de OP staan. Daarom ook mijn laatste deelname. Heb geen zin om nooit zeker te weten of ik een goede pick doe. Het volgende toernooi pick ik Kevin Anderson en wordt ik eruit gegooid, omdat in het verleden is besloten dat wij op vrijdag de 13de geen speler picken waarvan de achternaam begint met een A.

Maar zoals gezegd, jij voelt jij gelukkig met dit besluit. Ik ben blij dat ik iemand gelukkig heb gemaakt. Dit was mijn laatste deelname.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 11:42:17 #163
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_162535872
Mooi spel
  vrijdag 27 mei 2016 @ 11:53:36 #164
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_162536120
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 11:38 schreef maan_man het volgende:

[..]

Prima, ik ga mij er niet meer druk over maken, zoals gezegd dit was mijn laatste deelname. Jij acht je onderbouwing voldoende. Ik acht hem volstrekt belachelijk, maar goed, als jij je daar prettig bij voelt laten wij dat zo.

Er zijn gewoon een aantal regels in de OP, als jij mijn Pick daar naast legt, is mijn pick niet in strijd met een van deze regels. Dus de pick voldoet. Ineens dagen later wordt opeens besloten dat in het verleden anders is gehandeld en dat je eruit legt. Belachelijk dat je niet kunt uitgaan van de regels, zoals ze in de OP staan. Daarom ook mijn laatste deelname. Heb geen zin om nooit zeker te weten of ik een goede pick doe. Het volgende toernooi pick ik Kevin Anderson en wordt ik eruit gegooid, omdat in het verleden is besloten dat wij op vrijdag de 13de geen speler picken waarvan de achternaam begint met een A.

Maar zoals gezegd, jij voelt jij gelukkig met dit besluit. Ik ben blij dat ik iemand gelukkig heb gemaakt. Dit was mijn laatste deelname.
Ik hoop dat ik voor de overige deelnemers spreek wanneer ik je bedank voor je deelname! Ik weet het echter niet zeker, want er wordt niet altijd even genuanceerd gereageerd op aanstellerige types.

Maar ik bedank je in elk geval!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 27 mei 2016 @ 12:09:05 #165
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_162536465
Mooi topic geworden :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 12:10:40 #166
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_162536499
Ik wissel trouwens mijn verliezende pick van gisteren in voor 4. Granollers

En pick 5 wordt Raonic
  vrijdag 27 mei 2016 @ 12:46:29 #167
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_162537460
_O-
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_162537620
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 11:38 schreef maan_man het volgende:

[..]

Het volgende toernooi pick ik Kevin Anderson en wordt ik eruit gegooid, omdat in het verleden is besloten dat wij op vrijdag de 13de geen speler picken waarvan de achternaam begint met een A.

Maar zoals gezegd, jij voelt jij gelukkig met dit besluit. Ik ben blij dat ik iemand gelukkig heb gemaakt. Dit was mijn laatste deelname.
Word*
  vrijdag 27 mei 2016 @ 13:01:52 #169
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_162537847
Goede topicwending. :D
GENOT
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 27 mei 2016 @ 13:05:19 #170
194695 franklop
Fran knock
pi_162537929
Worden maan zijn punten onder ons verdeeld?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_162538901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 12:09 schreef Szura het volgende:
Mooi topic geworden :D

Even maan_man uit de PM-lijst halen.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 15:31:15 #172
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_162541617
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 11:38 schreef maan_man het volgende:

[..]

Prima, ik ga mij er niet meer druk over maken, zoals gezegd dit was mijn laatste deelname. Jij acht je onderbouwing voldoende. Ik acht hem volstrekt belachelijk, maar goed, als jij je daar prettig bij voelt laten wij dat zo.

Er zijn gewoon een aantal regels in de OP, als jij mijn Pick daar naast legt, is mijn pick niet in strijd met een van deze regels. Dus de pick voldoet. Ineens dagen later wordt opeens besloten dat in het verleden anders is gehandeld en dat je eruit legt. Belachelijk dat je niet kunt uitgaan van de regels, zoals ze in de OP staan. Daarom ook mijn laatste deelname. Heb geen zin om nooit zeker te weten of ik een goede pick doe. Het volgende toernooi pick ik Kevin Anderson en wordt ik eruit gegooid, omdat in het verleden is besloten dat wij op vrijdag de 13de geen speler picken waarvan de achternaam begint met een A.

Maar zoals gezegd, jij voelt jij gelukkig met dit besluit. Ik ben blij dat ik iemand gelukkig heb gemaakt. Dit was mijn laatste deelname.
Je schrijft notabene in de post dat je pickt dat je ziet dat het tegen de regels is, omdat jij die anders interpreteert. Vervolgens meng je je uitgebreid in de discussie. Pick gewoon een ander joh, als de zwaargewichten hier zeggen dat je fout bent zit je fout. Ik ben niet de beschermheilige hier (dat is lang geleden) en het interesseert me niks of jij wel of niet meedoet. Het enige wat ik wil is dat het spel voor iedereen eerlijk is, dus als ik PM's krijg van mensen die jarenlang veel energie in dit spel steek en die zeggen dat we een valsspeler hebben. Dan lig je er gewoon uit.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 27 mei 2016 @ 15:35:52 #173
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_162541731
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 15:31 schreef XL het volgende:

[..]

Je schrijft notabene in de post dat je pickt dat je ziet dat het tegen de regels is, omdat jij die anders interpreteert. Vervolgens meng je je uitgebreid in de discussie. Pick gewoon een ander joh, als de zwaargewichten hier zeggen dat je fout bent zit je fout. Ik ben niet de beschermheilige hier (dat is lang geleden) en het interesseert me niks of jij wel of niet meedoet. Het enige wat ik wil is dat het spel voor iedereen eerlijk is, dus als ik PM's krijg van mensen die jarenlang veel energie in dit spel steek en die zeggen dat we een valsspeler hebben. Dan lig je er gewoon uit.
haha bluffert
  vrijdag 27 mei 2016 @ 15:43:56 #174
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_162541883
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 15:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

haha bluffert
Ok 1, maar wel van een XL tennisgame god (nee, niet Chriz2k)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 27 mei 2016 @ 15:50:22 #175
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_162542082
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 15:43 schreef XL het volgende:

[..]

Ok 1, maar wel van een XL tennisgame god (nee, niet Chriz2k)
Ik neem aan dat je een hypothetische situatie beschrijft met die PM's, want straks naait hij je nog een ban aan voor lekken van PM's.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')