Hans Nijland en Jan Smit zijn de beste.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
20 klassen beter dan Marc Netto en MVG
En ook genoeg kutclubs (leuke reisjes wel)quote:Op maandag 23 mei 2016 12:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Want? Zitten genoeg toffe clubs bij. Zoals West Ham en Hertha
Alleen die onderste 5/6 clubs heb je misschien kans tegen, maar verder inderdaad weinig tot geen kans. Hoop op West Ham of de club van Tanane.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En ook genoeg kutclubs (leuke reisjes wel)
Volgens mij is dit de lijst:
[ afbeelding ]
Zitten zeker wat toffe clubs bij, ja. Maar het zou me niets verbazen als Heracles tegen elke club gewoon kansloos is, wat zeker geen schande is verder.
Het is je tot op de dag van vandaag nog niet gelukt om je ex-speler goed te schrijven (lees: typen). Knap.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen die onderste 5/6 clubs heb je misschien kans tegen, maar verder inderdaad weinig tot geen kans. Hoop op West Ham of de club van Tanane.
Ik ken wel een paar users die daar zeker langs zullen gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:31 schreef RamboDirk het volgende:
huldiging op het balkon van de mc donalds![]()
evengoed gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 09:32 schreef Isane het volgende:
Vanochtend is er al een voorloting geweest en daaruit zijn zes mogelijke tegenstanders van Heracles naar voren gekomen. Dat zijn: de winnaar van Genk (Bel) – Buducnost Podgorica (Mon) (eerste duel 2-0 voor Genk), Rapid Wien (Oos), Hertha BSC (Dui), Rijeka (Kro), Arouca (Por) en Mlada Boleslav (Tsj).
Klinkt wel als de best mogelijke loting uit dat rijtjequote:
Zullen die Portugezen al eens van Heracles hebben gehoord?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:16 schreef Idisrom het volgende:
Arouca uit Portugal, nog nooit eerder van gehoord.
Dat is bijna elk team in Portugalquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verkapte amateurclub die in tien jaar tijd 5 keer gepromoveerd is. Zal wel flink wat geld achter zitten gezien het een half Braziliaans team is.
Inderdaad, ben benieuwd hoe het gaat met de vliegtickets.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Klinkt wel als de best mogelijke loting uit dat rijtje
Joh dat maakt allemaal niet zo uit. De vijfde Nederlandse ploeg gaat er toch vaak in de voorrondes uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nummer vijf in Portugal dus kan nooit een club koekenbakkers zijn.
T was wel ff slikken zojuist trouwens toen ik me realiseerde dat dus echt Heracles ons gaat vertegenwoordigen in Europa (en dus niet omdat ik t zo geweldig vind)
Lol zelfs Woudestein is nog groter.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:55 schreef Remzz het volgende:
Kan maar 2500 man in dat station, zal wel niet veel volk mee kunnen.
Nee 5000. Is uitgebreidquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:55 schreef Remzz het volgende:
Kan maar 2500 man in dat station, zal wel niet veel volk mee kunnen.
Ligt aan de prijsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga je er heen? Konden minimaal 1000 man mee zag ik.
Prijs boeit me niet, maar ga alleen als ik in Porto terecht kan met vrienden. In die plaats zelf is niks te doen. Ga namelijk niet voor het voetbalquote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:51 schreef Isane het volgende:
[..]
Ligt aan de prijs
1000 man is wel veel dus alle ruimte denk ik
jij?
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Heracles eigenlijk nog een spits halen? Alleen Gladon ziet er ook zo karig uit.
Vermij misschien. Zal wel een logische aankoop zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar De Kogel wordt het dus niet. Die heeft verlengd bij GAE.
Er zijn weinig andere realistische opties, denk ik. Heracles is ook niet de club om avontuurlijk te stunten met een of ander figuur die niemand kent. Tenminste, vroeger deden ze dat wel maar nu niet echt meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vermij misschien. Zal wel een logische aankoop zijn.
Hoeft ook niet. Gaat prima zo. Anders krijg je zo'n vreemedelingen legioen als NEC.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn weinig andere realistische opties, denk ik. Heracles is ook niet de club om avontuurlijk te stunten met een of ander figuur die niemand kent. Tenminste, vroeger deden ze dat wel maar nu niet echt meer.
Dan raad ik je aan om maar niet bij Roda JC te kijken. Die hebben volgens mij een illegale handel. Jesus Christ.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gaat prima zo. Anders krijg je zo'n vreemedelingen legioen als NEC.
Ik zag het net lol. 11 nieuwe al waarvan 1 of 2 Nederlanders. Dat kan nooit goed gaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om maar niet bij Roda JC te kijken. Die hebben volgens mij een illegale handel. Jesus Christ.
Heeft Heracles al een uitgesproken doelstelling voor volgend seizoen? Alleen Weghorst weg en Pröpper en Kuwas erbij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag het net lol. 11 nieuwe al waarvan 1 of 2 Nederlanders. Dat kan nooit goed gaan.
Plek 10.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Heracles al een uitgesproken doelstelling voor volgend seizoen? Alleen Weghorst weg en Pröpper en Kuwas erbij.
Vind alleen Navratil/Darri niks. Verder prima team. Alleen blijft het de vraag of Zomer en Castro nog zo'n jaar kunnen spelen. Worden toch wat ouder. Zeker Zomer had een fantastisch seizoen.quote:
Castro zal het zeker nog wel aankunnen. Zomer is ook 'pas' 33.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vind alleen Navratil/Darri niks. Verder prima team. Alleen blijft het de vraag of Zomer en Castro nog zo'n jaar kunnen spelen. Worden toch wat ouder. Zeker Zomer had een fantastisch seizoen.
Hadden Van Miechem niet moeten halen. Konden we Tissoudali binnenhalen maar helaas. Ook Kada hebben ze nog maar die valt ook wat tegen. Eigenlijk is alleen Kuwas echt goed op de buitenkant. Rest maakt elkaar niet veel. Spits komt nog wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Castro zal het zeker nog wel aankunnen. Zomer is ook 'pas' 33.
Maar Heracles heeft natuurlijk ook wel Van Mieghem aangetrokken. Die vind ik persoonlijk niet enorm veel beter dan Darri maar dat is mijn bescheiden mening. Alleen in de spits geen dubbele bezetting.
Vleugelspelers zijn wel zwak qua kwaliteit idd. Kwantitatief goed bezet.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hadden Van Miechem niet moeten halen. Konden we Tissoudali binnenhalen maar helaas. Ook Kada hebben ze nog maar die valt ook wat tegen. Eigenlijk is alleen Kuwas echt goed op de buitenkant. Rest maakt elkaar niet veel. Spits komt nog wel.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:56 schreef Vasion het volgende:
Busreis Heracles-fans bereikt Arouca na bizarre rit
Lekker gekotst in de bus?quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:20 schreef hafcfan het volgende:
Dit was echt de beste awayday ooit. Halve liters voor 1,50 bohhhh. Kan me ook niks meer herrinneren van de wedstrijd. Hopelijk volgend jaar weer.
Ik was vliegen zoals alle slimme mensenquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker gekotst in de bus?
Wat een homo's zeg
Wat moeten ze met nog een buitenspeler? Met Armenteros zijn we er ook nog eens op vooruitgegaan. Beter dan Gladon en Weghorst.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leuk dat Duarte en Armenteros terug komen. Hopelijk komen ze ook terug in vorm
Zou Jozefzoon niet wat zijn voor Heracles eigenlijk?
Armenteros was prima, kan die er nog wat van?quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat moeten ze met nog een buitenspeler? Met Armenteros zijn we er ook nog eens op vooruitgegaan. Beter dan Gladon en Weghorst.
2 jaar terug bij Willem 2 zeer goed. Vorig jaar 7 goals in 23 potjes bij een club die hier subtop zal zijn dus denk het wel.quote:Op maandag 29 augustus 2016 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Armenteros was prima, kan die er nog wat van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |