abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159377214
Hoi Heraclieden :W

Willen jullie dinsdag even winnen zodat wij weer naar plek 1 kunnen?

Alvast bedankt! :*
Brutal. Fucking. Metal.
  Forum Admin maandag 25 januari 2016 @ 12:51:14 #277
35723 crew  GGMM
pi_159378849
quote:
19s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:

Wat kansloos dit. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_159379071
quote:
19s.gif Op maandag 25 januari 2016 11:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:

Wie ben jij?
pi_159379092
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat kansloos dit. :')
Het is maar hoe druk je je erom maakt he.
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:02 schreef VXXLL het volgende:

[..]

Wie ben jij?
:{ :O
Brutal. Fucking. Metal.
pi_159415754
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 18:09 schreef hafcfan het volgende:
Nu lijken ze qua stijl al wat meer op juve. Hopelijk ook eens zulke mooie shirts. Bruns 2 jaar verlengd.
zit je nog in de skybox vanavond?
  zondag 28 februari 2016 @ 14:47:41 #281
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_160284108
Wat zijn jullie slecht _O-
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_160288451
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:47 schreef Mkr het volgende:
Nou nou nou, hebben gewoon een prima seizoen.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 28 februari 2016 @ 17:09:45 #283
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_160288807
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het grootste gedeelte van de ploegen zou idd direct ruilen. Nogal sneu om ze op 1 wedstrijd af te rekenen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_160290280
quote:
Na 20 wedstrijden al veilig gespeeld. Poeh wat slecht zeg
  maandag 29 februari 2016 @ 08:24:20 #285
216495 Mkr
pi_160306658
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Na 20 wedstrijden al veilig gespeeld. Poeh wat slecht zeg
Ik bedoelde ook in deze wedstrijd ;)

Even een serieuze vraag: Waarin is het stadion zo leeg op een zondagmiddag?
pi_160306734
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 08:24 schreef Mkr het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoelde ook in deze wedstrijd ;)

Even een serieuze vraag: Waarin is het stadion zo leeg op een zondagmiddag?
Wat is leeg? zat toch ruim 10.000 man. (is toch 2000 man meer dan vorig seizoen)
pi_160307109
Heracles - Roda is nou ook niet een affiche waarvoor je per direct kaartjes gaat kopen, en het is het eerste weekend van de voorjaarsvakantie hier, dus veel mensen zijn weg.
  maandag 29 februari 2016 @ 09:25:26 #288
216495 Mkr
pi_160307125
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:24 schreef Merel1808 het volgende:
Heracles - Roda is nou ook niet een affiche waarvoor je per direct kaartjes gaat kopen, en het is het eerste weekend van de voorjaarsvakantie hier, dus veel mensen zijn weg.
True.

Maar wel een goede zondagmiddag besteding zou ik zo zeggen :)

Hoop dat jullie iig in het linkerrijtje blijven staan, zou wel verdient zijn op basis van 1e seizoenshelft. ^O^
pi_160307140
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:25 schreef Mkr het volgende:

[..]

True.

Maar wel een goede zondagmiddag besteding zou ik zo zeggen :)

Hoop dat jullie iig in het linkerrijtje blijven staan, zou wel verdient zijn op basis van 1e seizoenshelft. ^O^
Ik was er, maar ik wou dat ik in bed was blijven liggen, drama ;(
  maandag 29 februari 2016 @ 09:36:56 #290
216495 Mkr
pi_160307241
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:26 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik was er, maar ik wou dat ik in bed was blijven liggen, drama ;(
Jij bent deze vrouw? :P

pi_160312038
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 08:36 schreef Isane het volgende:

[..]

Wat is leeg? zat toch ruim 10.000 man. (is toch 2000 man meer dan vorig seizoen)
Kaartverkoop valt wel echt tegen hoor. Zelfs toen ze 3e stonden kwam het niet boven de 11.000 laat staan wanneer we 18e zouden staan.
pi_160312061
Al zijn die ook veel te duur. 20 euro is het goedkoopst tegen fucking Roda :') Bij Dortmund betaal ik 18 euro. Lachwekkende prijzen
pi_162426384
EUROPA _O_ JAJA _O_ EUROPA _O_ JAJA _O_

Wat een feest gister :D
pi_162426687
Gefeliciteerd jongens, geniet ervan !
pi_162426689
quote:
Ja, echt slecht man.

:')
  maandag 23 mei 2016 @ 08:37:11 #296
216495 Mkr
pi_162426949
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 07:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja, echt slecht man.

:')
Joh, dat bericht dateert van 3 mnd geleden.

o.t.: Gefeliciteerd, hoop dat jullie een mooie club uit een mooie stad loten. _O_
pi_162430389
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 08:37 schreef Mkr het volgende:

[..]

Joh, dat bericht dateert van 3 mnd geleden.

o.t.: Gefeliciteerd, hoop dat jullie een mooie club uit een mooie stad loten. _O_
Dat gaat dus niet gebeuren
pi_162431348
quote:
6s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:45 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet gebeuren
Want? Zitten genoeg toffe clubs bij. Zoals West Ham en Hertha
pi_162431355
Voorzitter Jan Smit, directeur Nico-Jan Hoogma en trainer John Stegeman verdienen alle complimenten voor het behalen van Europees voetbal nadat vier seizoen geleden al de bekerfinale werd bereikt. Het trio heeft zich altijd laten leiden door realisme bij het leiding geven aan Heracles en geen ruimte geboden aan emoties en onhaalbare ambities. Zoals bij de grote buurman FC Twente, dat op de nominatie staat af te dalen naar de Jupiler League terwijl Heracles internationaal gaat.

Het nieuwe stadion in Almelo met de onvermoeibare pleitbezorger Smit heeft de club op alle gebied een geweldige impuls gegeven. Daarbij weigeren Smit en Hoogma meer euro’s uit te geven dan bij Heracles binnenkomen. Toen sterspeler Oussama Tannane in januari naar St. Etienne vertrok, kwam Tarik Kada, een aanvaller uit het tweede van Heerenveen.

Hoogma is een directeur met voetbalverstand, die het voetbal op alle niveaus heeft meegemaakt en Almelo ooit eens zal verlaten voor een uitdaging op een hoger niveau.

Vergelijk het werk van Hoogma met de opeenstapeling van missers van zijn collega Bert van Oostveen bij de KNVB en het is geen gewaagde stelling dat Hoogma zo in Zeist aan de slag kan als directeur betaald voetbal. Waarbij hij met zijn voetbalachtergrond ongetwijfeld minder brokken zal maken.

Stegeman is op technisch gebied de architect achter het Almelose succes. Hij nam de ploeg in 2014 over met nul punten na zeven duels en gaat anderhalf jaar later Europa in. Een geweldige prestatie en daarom is Stegeman de trainer van het jaar.

Het blijft ongelukkig dat de CBV (Coaches Betaald Voetbal) de coach van het jaar voor het einde van het seizoen kiest. Erik ten Hag viel eerder deze maand die eer ten deel. Alleen verloor hij met FC Utrecht dit seizoen de bekerfinale, plaats vier in de eredivisie op de laatste speeldag en de finale van de play-offs om Europees voetbal. De domper bij Ajax (2-0 voor en 2-2 spelen na de zoveelste beslissende arbitrale misser dit seizoen) was het begin van het einde bij FC Utrecht.

De reactie van Stegeman en zijn spelers na afloop in Stadion Galgenwaard vertelde het verhaal van de verhoudingen. De trainer-coach gunde anderen het podium en moest door zijn spelers daarom met lichte dwang naar voren worden geduwd om het applaus van de meegereisde aanhang in ontvangst te nemen. Eenmaal voor de camera zette Stegeman direct zijn spelers en stafleden in het zonnetje en was zelfs (iets te) bescheiden over zijn eigen rol.

Hoe anders reageerde Louis van Gaal na zijn (laatste?) kunstje bij Manchester United met het winnen van de FA Cup. Ongeveer het eerste wat hij uitbracht: ‘Ik heb nu in vier landen een prijs gewonnen en dat kunnen niet veel trainers mij nazeggen.’

Heracles Almelo is in alles een fantastisch voorbeeld en verdient daarvoor alle lof en aandacht.

Valentijngod
  maandag 23 mei 2016 @ 12:26:54 #300
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_162431401
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:25 schreef hafcfan het volgende:
Voorzitter Jan Smit, directeur Nico-Jan Hoogma en trainer John Stegeman verdienen alle complimenten voor het behalen van Europees voetbal nadat vier seizoen geleden al de bekerfinale werd bereikt. Het trio heeft zich altijd laten leiden door realisme bij het leiding geven aan Heracles en geen ruimte geboden aan emoties en onhaalbare ambities. Zoals bij de grote buurman FC Twente, dat op de nominatie staat af te dalen naar de Jupiler League terwijl Heracles internationaal gaat.

Het nieuwe stadion in Almelo met de onvermoeibare pleitbezorger Smit heeft de club op alle gebied een geweldige impuls gegeven. Daarbij weigeren Smit en Hoogma meer euro’s uit te geven dan bij Heracles binnenkomen. Toen sterspeler Oussama Tannane in januari naar St. Etienne vertrok, kwam Tarik Kada, een aanvaller uit het tweede van Heerenveen.

Hoogma is een directeur met voetbalverstand, die het voetbal op alle niveaus heeft meegemaakt en Almelo ooit eens zal verlaten voor een uitdaging op een hoger niveau.

Vergelijk het werk van Hoogma met de opeenstapeling van missers van zijn collega Bert van Oostveen bij de KNVB en het is geen gewaagde stelling dat Hoogma zo in Zeist aan de slag kan als directeur betaald voetbal. Waarbij hij met zijn voetbalachtergrond ongetwijfeld minder brokken zal maken.

Stegeman is op technisch gebied de architect achter het Almelose succes. Hij nam de ploeg in 2014 over met nul punten na zeven duels en gaat anderhalf jaar later Europa in. Een geweldige prestatie en daarom is Stegeman de trainer van het jaar.

Het blijft ongelukkig dat de CBV (Coaches Betaald Voetbal) de coach van het jaar voor het einde van het seizoen kiest. Erik ten Hag viel eerder deze maand die eer ten deel. Alleen verloor hij met FC Utrecht dit seizoen de bekerfinale, plaats vier in de eredivisie op de laatste speeldag en de finale van de play-offs om Europees voetbal. De domper bij Ajax (2-0 voor en 2-2 spelen na de zoveelste beslissende arbitrale misser dit seizoen) was het begin van het einde bij FC Utrecht.

De reactie van Stegeman en zijn spelers na afloop in Stadion Galgenwaard vertelde het verhaal van de verhoudingen. De trainer-coach gunde anderen het podium en moest door zijn spelers daarom met lichte dwang naar voren worden geduwd om het applaus van de meegereisde aanhang in ontvangst te nemen. Eenmaal voor de camera zette Stegeman direct zijn spelers en stafleden in het zonnetje en was zelfs (iets te) bescheiden over zijn eigen rol.

Hoe anders reageerde Louis van Gaal na zijn (laatste?) kunstje bij Manchester United met het winnen van de FA Cup. Ongeveer het eerste wat hij uitbracht: ‘Ik heb nu in vier landen een prijs gewonnen en dat kunnen niet veel trainers mij nazeggen.’

Heracles Almelo is in alles een fantastisch voorbeeld en verdient daarvoor alle lof en aandacht.

Valentijngod
Jan smitgod

En als JanCees dit leest nee niet die jan smit van Volendam
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')