Nee joh, dat is natuurlijk gewoon door een reclamebureautje bedacht. Dít is een wapen:quote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Euh, lijkt me vrij logisch als het het wapen van de stad is.
Dat zijn wel mooiere ruitjesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, dat is natuurlijk gewoon door een reclamebureautje bedacht. Dít is een wapen:
[ afbeelding ]
Alsof ze hier denken echt effe kampioen te kunnen wordenquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:00 schreef Iwanius het volgende:
Yo boertjes. Leuk hoor dat jullie achter ons staan en zo hoog. Geniet ervan maar reken je nog niet rijk want het is nog een lange weg te gaan tot mei volgend jaar voor de prijzen.
Tja, denken ze bij Feyenoord ook al 20 jaar.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof ze hier denken echt effe kampioen te kunnen worden
Is bij PEC ook zo de laatste jaren. Goed in het begin van het seizoen, lekker veel puntjes, en dan gaan fans van de top drie ineens roepen dat je echt geen kampioen wordt hoor!!quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof ze hier denken echt effe kampioen te kunnen worden
ik mocht lekker gratis. Al gaat die 10 euro weer richting het bierquote:Op woensdag 23 september 2015 23:28 schreef Isane het volgende:
Wat heb ik gezien vanavond![]()
Was de 10 euro meer dan waard
hehe iddquote:Op donderdag 24 september 2015 01:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik mocht lekker gratis. Al gaat die 10 euro weer richting het bier
Ik heb ook nog nooit zoiets meegemaakt en het spel was wel bedroevend ja. Vooral Tanane en Darri waren weer waardeloos. Die 2 moeten eens in dienst van het team gaan spelen.quote:Op donderdag 24 september 2015 06:33 schreef Isane het volgende:
[..]
hehe idd
Ik ging/ga al jaren naar Heracles maar zo'n pot heb ik nog nooit gezien
3x rode kaart
Trainer wil niet weg
Wedstrijd gestaakt.
Penalty gemist.
Laatste minuut doelpunt
En wat speelde Heracles dramatisch slecht![]()
Alsof we denken dat we kampioen wordenquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:00 schreef Iwanius het volgende:
Yo boertjes. Leuk hoor dat jullie achter ons staan en zo hoog. Geniet ervan maar reken je nog niet rijk want het is nog een lange weg te gaan tot mei volgend jaar voor de prijzen.
Tuulk worden we kampioenquote:Op donderdag 24 september 2015 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alsof we denken dat we kampioen worden.
quote:Op donderdag 24 september 2015 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van het rechter rijtje.
Everton volgt ook nog steeds elke wedstrijd wat een god
En terecht. Wat een debielquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:43 schreef Caland het volgende:
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar Tannane van Heracles Almelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |