Mad!quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga juist uit van eigen verantwoordelijkheid. Rot lekker op naar NWS als je zo gaat beginnen.
Blijft een matige comeback dit imo.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hap lekker in m'n verse ingrediënten, ja!
Aldus de user die mij beticht van elitair gedrag en tegelijkertijd in de SC om bijval zoekt. Sjongejonge.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Blijft een matige comeback dit imo.
Je glijdt steeds verder af jong, denk dat je in de toekomst een soort Pietverdriet wordt.
Probeer KLB een beetje leven in de blazen, maar dan niet hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Aldus de user die mij beticht van elitair gedrag en tegelijkertijd in de SC om bijval zoekt. Sjongejonge.
Er staat 'en', geen 'maar' hè.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer KLB een beetje leven in de blazen, maar dan niet hoor._! Snap trouwens niet wat er elitair is aan bijval zoeken, dat is toch juist een zwaktebod :s
Ik ben een onzekere zolderkamerautist, heb die bevestiging nodig. Sorry.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:28 schreef Chai het volgende:
Je mag wel iets dankbaarder zijn, met alleen ja-knikkers krijg je geen leuk topicverloop hoor.
Jij bent toch van de ene extremistische stuip in de andere geschoten, politiek gezien? Was een Knorr Wereldgerecht voorheen soms ook het meest verse wat je in een week at?quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ben een onzekere zolderkamerautist, heb die bevestiging nodig. Sorry.
Zozo, de roddels lopen goed. Leuk verzonnen, maar nee. Matige comeback though.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent toch van de ene extremistische stuip in de andere geschoten, politiek gezien? Was een Knorr Wereldgerecht voorheen soms ook het meest verse wat je in een week at?
Nog altijd beter dan die van jou. 'Haha ga lekker aardappelpuree uit een pakje eten' Idd, dat zal ik lekker doen, heb een hele voorraad voor wanneer de pleuris uitbreekt en ik moet schuilen in mijn schuilkelder.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zozo, de roddels lopen goed. Leuk verzonnen, maar nee. Matige comeback though.
Dit nieuw filmpje legt goed uit met voorbeeldenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het is allemaal zo vaag en je hoort verschillende verhalen van verschillende partijen. Het is moeilijk om hieruit te bepalen wat echt goed voor je is m.i.
Zoveel mogelijk? :s word je dan niet dik?quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:42 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Dit nieuw filmpje legt goed uit met voorbeelden
Conclusie: zoveel mogelijk onbewerkte natuurlijke plantaardige producten eten.
"Nog altijd beter dan die van jou!" Past leuk in het rijtje "Wat je zegt, ben je zelf!"quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die van jou. 'Haha ga lekker aardappelpuree uit een pakje eten' Idd, dat zal ik lekker doen, heb een hele voorraad voor wanneer de pleuris uitbreekt en ik moet schuilen in mijn schuilkelder.
Ik doe niet aan die schijf.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:42 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Dit nieuw filmpje legt goed uit met voorbeelden
Conclusie: zoveel mogelijk onbewerkte natuurlijke plantaardige producten eten.
Moest lachenquote:
Wat is daar nou weer autistisch aan?quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Welkom in KLB, mevrouw de linkse autiste.Eet smakelijk met je stamppot gemaakt met aardappelpoeder vanavond.
Gewoon stopwoordje in KLB.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer autistisch aan?
Door dat soort gedoe als "gewoon" te beschouwen, raakt R&P verstopt met dit soort retoriek (zoals dat van Gray/Kamiina en "autisten zijn abnormale mensen etc)". Ja, heel fijn is dat.quote:
Pls. KLB is een wereld op zichzelf met eigen clichés over zolderkamers, zusjes, endo-urineren, wolvenshirts en Nederlandse vrouwen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door dat soort gedoe als "gewoon" te beschouwen, raakt R&P verstopt met dit soort retoriek (zoals dat van Gray/Kamiina en "autisten zijn abnormale mensen etc)". Ja, heel fijn is dat.
Meh
En nog zit je zonder ervaringquote:Op donderdag 9 juni 2016 03:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Oh, en chicks krijgen een natte punani als je goed kan koken.
Precies, dus wat zit je nou tegen mij te zeiken?quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Pls. KLB is een wereld op zichzelf met eigen clichés over zolderkamers, zusjes, endo-urineren, wolvenshirts en Nederlandse vrouwen.
www.joylent.euquote:Op maandag 23 mei 2016 13:20 schreef Roces18 het volgende:
mensen die denken dat ik niets beters te doen heb dan koken
BEN DRUKKE ZAKENMAN JA
als ik een pilletje kon nemen om alles binnen te krijgen dan deed ik dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |