Bryan Adams toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet het antwoord wel op deze songtitel-vraag
Ik nietquote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet het antwoord wel op deze songtitel-vraag
Spontaan uitvallen is vaak voeding of videokaart.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Computer is de afgelopen week een aantal keer spontaan uitgevallen. Het wordt tijd voor een nieuwe, waarbij ik nu een aantal schijven in de computer heb hangen, waarvan ik maar eentje (de grootste) meeneem naar de nieuwe computer. Dat betekent: schuiven met bestanden en tevens de twee kleine schijven zo veel mogelijk vullen, als back-up.
Hehe, en als bonus krijg je hem ook nog.quote:
Je bent er voor geboren, aldus de volgende brulaap...quote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
Puik verzoekje
* MaryMouse vast hardloopschoenen aantrekt, dan begint met rennen. Tot over een paar weken in Drenthe
Ik weet het wel zeker dat dat de reden is. De fans werken niet goed meer. Op dit moment heb ik de kast open staan, met een extra ventilator erop. Dat gaat op zich goed. Maar ik wil niet meer investeren in een bak die al 7 jaar oud is. Een nieuwe computer stond sowieso al op de agenda, dus die gaat er op korte termijn komen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat uitvallen van de computer kan niet veroorzaakt zijn door een vastgelopen cpu-fan? Daar had ik vroeger nog wel eens last van.
Neequote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hehe, en als bonus krijg je hem ook nog.
Ben je bekend met de scumfrog remix?
Oh, dan wacht ik nog even met rennenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent er voor geboren, aldus de volgende brulaap...
In dit geval oververhitting door fans die niet goed werken (veel geratel, etc.)quote:Op zondag 22 mei 2016 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spontaan uitvallen is vaak voeding of videokaart.
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat dat de reden is. De fans werken niet goed meer. Op dit moment heb ik de kast open staan, met een extra ventilator erop. Dat gaat op zich goed. Maar ik wil niet meer investeren in een bak die al 7 jaar oud is. Een nieuwe computer stond sowieso al op de agenda, dus die gaat er op korte termijn komen.
En....
... dat brengt mijn dj-debuut op Radio 49 ook een stuk dichterbij
Die is zonder problemen ook al achterhaald.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
. Maar ik wil niet meer investeren in een bak die al 7 jaar oud is.
Ik niet, veel te leuke vakantiebaantje herinneringen aan Brucequote:
Wat je zegt, deze ging nog.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich is deze nog wel te pruimen.
Ik heb Bruce nooit live gezien, ik zou wel meedingen voor een kaartjequote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je zegt, deze ging nog.
Maar als ik vrijkaartjes voor z'n concert win, bied ik ze hier aan als prijs...
Ik ook, alles na dit nr van 'm gaat op mute.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je zegt, deze ging nog.
Maar als ik vrijkaartjes voor z'n concert win, bied ik ze hier aan als prijs...
Hij werkte nog altijd redelijk goed, maar nu er problemen komen, ben ik er snel klaar meequote:Op zondag 22 mei 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is zonder problemen ook al achterhaald.
Da's het goede antwoord.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb Bruce nooit live gezien, ik zou wel meedingen voor een kaartje
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's het goede antwoord.
Kaartjes zijn voor Muis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |