SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
De Do Ron Ron, maar ik doe niet moeilijk...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:23 schreef ToT het volgende:
Of "Da do run run", is eigenlijk de echte titel!
Bekend toch wel?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Ik mag niet meer mee doen, ik heb gespiekt
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Do Ron Ron, maar ik doe niet moeilijk...
Shoot dan maar...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou niet mijn verzoekje zijn hoor
Ren, Lenny, Ren?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou niet mijn verzoekje zijn hoor
Geen idee...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
just me is weer haar handicap aan het verbeteren?
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Had ik die zanger van Mike & The Mechanics nou al onthuld?
quote:
Lastig zeg. Combi van mic drivers en tegelijkertijd muziek draaien doet het 'm? Mieter die drivers er anders vanaf. Hoewel, zonder mic is ook weer zonde.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die drivers zijn echt de boosdoener.
Ik startte iets op en meteen hing de boel...
Lekker nummer wel...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Deze had ook prima in mijn 'in love with my car' show gepast
Jij bent er vroeg bijquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staart tussen de benen en spoorloos...
Dit vind ik niet echt Mad's muziek.quote:
Helemaal ten voeten uit hèquote:
Melting wil vast meer horen over de chickies op de tribunequote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik het verhaal zo nog eens uitleggen?
Ik snap het vanwege "run"in de titel. Maar dan nog..... deze stijl kan ik niet bij je zien.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik het verhaal zo nog eens uitleggen?
Doet MadMaster zijn best om over een bedje heen uit te leggen waarom hij dit nummer draait, luister je nietquote:Op zondag 22 mei 2016 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap het vanwege "run"in de titel. Maar dan nog..... deze stijl kan ik niet bij je zien.
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Melting wil vast meer horen over de chickies op de tribune
Niet alleen lezen, ook luisteren...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap het vanwege "run"in de titel. Maar dan nog..... deze stijl kan ik niet bij je zien.
Solo?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
De laatste plaat van deze muts schijnt wel goed te zijn.
Vanwege die chickies wordt die muziek gedraaid.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef Melting het volgende:
WIl je zeggen dat die muziek dan gedraaid wordt om die chickies te lokken, of komen die chickies omdat die muziek gedraaid wordt?
En ik luister, maar ben ondertussen ook al op aan het ruimen en zo..... moet zo plat.
Oké..... smaak hebben ze dus niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege die chickies wordt die muziek gedraaid.
Hip, Amerikaans, voor de hele familie en zo...
Nee, die komt bij het blokje 'takkenherrie'...quote:Op zondag 22 mei 2016 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Run to the hills van Maiden al geweest?
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die komt bij het blokje 'takkenherrie'...
Hold up?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
De laatste plaat van deze muts schijnt wel goed te zijn.
Heb geen idee? Volg die muziek niet zo.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hold up?
5 mensen vonden het een Top, 4 een flop
Ik wacht nog af wie er gelijk gaan krijgen
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef Melting het volgende:
Mad, bedankt voor de muziek, so far!![]()
Ik ga er een eind aan breien.
Fijne avond nog allemaal, en wellicht tot morgen.
Succes met de post morgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef Melting het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef Melting het volgende:
Dank je en trusten Melt.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef Melting het volgende:
Het had vandaag al bij hem bezorgd moeten worden, maar hij is genaaid.quote:
Dat wordt dinsdag dan.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het had vandaag al bij hem bezorgd moeten worden, maar hij is genaaid.
Zogenaamd zijn ze langs geweest, maar niemand heeft aangebeld...
Nou, aangetekende pakketpost raken ze net zo makkelijk kwijt als brieven hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, morgen...
Pakketpost is wat anders dan brievenpost...
Nee, niet echtquote:
Ik had het niet over kwijtraken.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nou, aangetekende pakketpost raken ze net zo makkelijk kwijt als brieven hoor
Aangetekend = verzekerdquote:Op zondag 22 mei 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het niet over kwijtraken.
Als het dan maar verzekerd is...
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:12 schreef Fogel het volgende:
* Fogel rent in de tweede helft van de show ook even mee
We gaan het meebeleven...quote:Op zondag 22 mei 2016 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aangetekend = verzekerd
Dat was het wel, maar het heeft 3 weken geduurd voordat ze het pakket gevonden hadden, en aan mij retour stuurden ipv af te leveren op het adres aan wie ik het verzonden had
Net op tijd, zo meteen de 'takkenherrie'.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:12 schreef Fogel het volgende:
* Fogel rent in de tweede helft van de show ook even mee
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net op tijd, zo meteen de 'takkenherrie'.
Kate kondigt het al aan...
Beide PostNL, op maandag minimale bezetting.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, morgen...
Pakketpost is wat anders dan brievenpost...
De live versie uit Rio ook?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net op tijd, zo meteen de 'takkenherrie'.
Kate kondigt het al aan...
Prima Piet!quote:Op zondag 22 mei 2016 21:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beide PostNL, op maandag minimale bezetting.
Ik ben al bovenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek rent alvast vooruit naar de heuvels
* spijkerbroek rent alvast achteruit naar de heuvels danquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek rent alvast achteruit naar de heuvels dan
Ik wist niet eens dat we er een haddenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:17 schreef Fogel het volgende:
* Fogel schrijft een pluspunt naast MadMaster in het grote R49 boek
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat we er een hadden
Hoewel ik dit al eens eerder gedraaid heb, da's makkelijk verdiend dan.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:17 schreef Fogel het volgende:
Blauw en gelijk komt er corruptie om de hoek kijken.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:17 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Blauw en gelijk komt er corruptie om de hoek kijken.
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als er niemand anders wil draaien na Mad, dan wil ik wel.
quote:22:00 - 00:00
DJ L2B - Walk, don't run, chill!
tmi, bro, tmi...quote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert nog steeds, maar is even met z'n computer bezig
Computer is de afgelopen week een aantal keer spontaan uitgevallen. Het wordt tijd voor een nieuwe, waarbij ik nu een aantal schijven in de computer heb hangen, waarvan ik maar eentje (de grootste) meeneem naar de nieuwe computer. Dat betekent: schuiven met bestanden en tevens de twee kleine schijven zo veel mogelijk vullen, als back-up.quote:
En dat uitvallen van de computer kan niet veroorzaakt zijn door een vastgelopen cpu-fan? Daar had ik vroeger nog wel eens last van.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Computer is de afgelopen week een aantal keer spontaan uitgevallen. Het wordt tijd voor een nieuwe, waarbij ik nu een aantal schijven in de computer heb hangen, waarvan ik maar eentje (de grootste) meeneem naar de nieuwe computer. Dat betekent: schuiven met bestanden en tevens de twee kleine schijven zo veel mogelijk vullen, als back-up.
Bryan Adams toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet het antwoord wel op deze songtitel-vraag
Ik nietquote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet het antwoord wel op deze songtitel-vraag
Spontaan uitvallen is vaak voeding of videokaart.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Computer is de afgelopen week een aantal keer spontaan uitgevallen. Het wordt tijd voor een nieuwe, waarbij ik nu een aantal schijven in de computer heb hangen, waarvan ik maar eentje (de grootste) meeneem naar de nieuwe computer. Dat betekent: schuiven met bestanden en tevens de twee kleine schijven zo veel mogelijk vullen, als back-up.
Hehe, en als bonus krijg je hem ook nog.quote:
Je bent er voor geboren, aldus de volgende brulaap...quote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
Puik verzoekje
* MaryMouse vast hardloopschoenen aantrekt, dan begint met rennen. Tot over een paar weken in Drenthe
Ik weet het wel zeker dat dat de reden is. De fans werken niet goed meer. Op dit moment heb ik de kast open staan, met een extra ventilator erop. Dat gaat op zich goed. Maar ik wil niet meer investeren in een bak die al 7 jaar oud is. Een nieuwe computer stond sowieso al op de agenda, dus die gaat er op korte termijn komen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat uitvallen van de computer kan niet veroorzaakt zijn door een vastgelopen cpu-fan? Daar had ik vroeger nog wel eens last van.
Neequote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hehe, en als bonus krijg je hem ook nog.
Ben je bekend met de scumfrog remix?
Oh, dan wacht ik nog even met rennenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent er voor geboren, aldus de volgende brulaap...
In dit geval oververhitting door fans die niet goed werken (veel geratel, etc.)quote:Op zondag 22 mei 2016 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spontaan uitvallen is vaak voeding of videokaart.
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat dat de reden is. De fans werken niet goed meer. Op dit moment heb ik de kast open staan, met een extra ventilator erop. Dat gaat op zich goed. Maar ik wil niet meer investeren in een bak die al 7 jaar oud is. Een nieuwe computer stond sowieso al op de agenda, dus die gaat er op korte termijn komen.
En....
... dat brengt mijn dj-debuut op Radio 49 ook een stuk dichterbij
Die is zonder problemen ook al achterhaald.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
. Maar ik wil niet meer investeren in een bak die al 7 jaar oud is.
Ik niet, veel te leuke vakantiebaantje herinneringen aan Brucequote:
Wat je zegt, deze ging nog.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich is deze nog wel te pruimen.
Ik heb Bruce nooit live gezien, ik zou wel meedingen voor een kaartjequote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je zegt, deze ging nog.
Maar als ik vrijkaartjes voor z'n concert win, bied ik ze hier aan als prijs...
Ik ook, alles na dit nr van 'm gaat op mute.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je zegt, deze ging nog.
Maar als ik vrijkaartjes voor z'n concert win, bied ik ze hier aan als prijs...
Hij werkte nog altijd redelijk goed, maar nu er problemen komen, ben ik er snel klaar meequote:Op zondag 22 mei 2016 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is zonder problemen ook al achterhaald.
Da's het goede antwoord.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb Bruce nooit live gezien, ik zou wel meedingen voor een kaartje
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's het goede antwoord.
Kaartjes zijn voor Muis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |