moest je hier zelf wel om lachen?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent in de war met spermabans, debiele eneuch
mja, ik heb 6.5 jaar jilla gezeten enzoquote:Op zondag 22 mei 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond t niet leuk dat ik steeds ban kreeg dus ik spendeerde soms avonden door te hopen de admins te snel af te zijn met klonen
Wat voor pizza bestel jij wel niet?quote:
true jij bent de ekte gquote:Op zondag 22 mei 2016 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, ik heb 6.5 jaar jilla gezeten enzo
wel gek dat je 6 jaar weg bent en op de dag dat je ban weg is je er gelijk bij bentquote:Op zondag 22 mei 2016 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, ik heb 6.5 jaar jilla gezeten enzo
Dat mag. Ik vind het altijd perfect als mensen iets denken over iemand die ze niet kennen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jij lijkt mij echt een pussy die mensen niet aanspreekt op dingen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond t niet leuk dat ik steeds ban kreeg dus ik spendeerde soms avonden door te hopen de admins te snel af te zijn met klonen
bereidquote:Op zondag 22 mei 2016 18:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bereidt op bladgoud terwijl een koor voor hem zingt voor extra krokante crunchsides
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bereidt op bladgoud terwijl een koor voor hem zingt voor extra krokante crunchsides
haha srs?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:09 schreef Germano het volgende:
Had je een vrouwelijk account moeten maken, DP. Daar heb ik het enkele jaren terug ook een paar weken mee vol kunnen houden.
Alleen als ik krap bij kas zou zitten.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
Maar ik lees nu weer even dat topic op viva en mij valt het op dat er vaak een bijdrage wordt gvraagd als mensen bij anderen gaan eten.
Doen jullie dat ook
Iedereen kan zo zien dat dp een man isquote:Op zondag 22 mei 2016 18:09 schreef Germano het volgende:
Had je een vrouwelijk account moeten maken, DP. Daar heb ik het enkele jaren terug ook een paar weken mee vol kunnen houden.
leer gwn nederlandsquote:Op zondag 22 mei 2016 18:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hap daar niet meer op
ben gwn beter dan jij
klopt dat zie je aan mijn alpha auraquote:
nee ik bedoel meer waarom dat werktequote:
Kan er wel een paar opnoemen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:11 schreef Crip het volgende:
Ik ga eens een mannenaccount maken om te kijken hoeveel sletjes ik hier kan fixen.
neequote:Op zondag 22 mei 2016 18:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leer gewoon een vak en zit niet op jonko's te klappen op kosten van je ouders
die 6 jaar was verspreid he en ik lurkte hier nog wel eens in bepaalde subfora. vandaarquote:Op zondag 22 mei 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel gek dat je 6 jaar weg bent en op de dag dat je ban weg is je er gelijk bij bent
hey dat is een goed ideequote:Op zondag 22 mei 2016 18:11 schreef Crip het volgende:
Ik ga eens een mannenaccount maken om te kijken hoeveel sletjes ik hier kan fixen.
SHO bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die 6 jaar was verspreid he en ik lurkte hier nog wel eens in bepaalde subfora. vandaar
Geen idee, maar als jij op een ander IP-adres een kloon maakt kunnen ze er toch sowieso niet achter komen?quote:
k joquote:Op zondag 22 mei 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die 6 jaar was verspreid he en ik lurkte hier nog wel eens in bepaalde subfora. vandaar
Ja, dat werkte bij mij niet. Misschien had ik een andere username dan Anne_Frank moeten kiezenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:09 schreef Germano het volgende:
jawel hoor, proxy's, vpn, allesquote:Op zondag 22 mei 2016 18:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Geen idee, maar als jij op een ander IP-adres een kloon maakt kunnen ze er toch sowieso niet achter komen?
hahahquote:Op zondag 22 mei 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat werkte bij mij niet. Misschien had ik een andere username dan Anne_Frank moeten kiezen
Dat wekt argwaan ja! Is het nou Anne of Frank? Ja, laten we het maar even controleren.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat werkte bij mij niet. Misschien had ik een andere username dan Anne_Frank moeten kiezen
Dat is heel normaal, hoor. Het vraagt wel wat van je huid. Ik denk dat dat wel een paar daagjes duurt.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:13 schreef Crip het volgende:
stim mijn huid heeft zo slecht gereageerd op ontharen met touwtje
ewa mcgquote:
Gokken. Als het een keertje fout gaat dan zwijgen ze het waarschijnlijk dood.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
jawel hoor, proxy's, vpn, alles
kloonscan werkt ook niet alleen op ip blijkbaar al weet ik niet hoe ze dat wel doen
zelf inschatten ljkt mequote:Op zondag 22 mei 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
kloonscan werkt ook niet alleen op ip blijkbaar al weet ik niet hoe ze dat wel doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |