die 6 jaar was verspreid he en ik lurkte hier nog wel eens in bepaalde subfora. vandaarquote:Op zondag 22 mei 2016 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel gek dat je 6 jaar weg bent en op de dag dat je ban weg is je er gelijk bij bent
hey dat is een goed ideequote:Op zondag 22 mei 2016 18:11 schreef Crip het volgende:
Ik ga eens een mannenaccount maken om te kijken hoeveel sletjes ik hier kan fixen.
SHO bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die 6 jaar was verspreid he en ik lurkte hier nog wel eens in bepaalde subfora. vandaar
Geen idee, maar als jij op een ander IP-adres een kloon maakt kunnen ze er toch sowieso niet achter komen?quote:
k joquote:Op zondag 22 mei 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die 6 jaar was verspreid he en ik lurkte hier nog wel eens in bepaalde subfora. vandaar
Ja, dat werkte bij mij niet. Misschien had ik een andere username dan Anne_Frank moeten kiezenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:09 schreef Germano het volgende:
Had je een vrouwelijk account moeten maken, DP. Daar heb ik het enkele jaren terug ook een paar weken mee vol kunnen houden.
jawel hoor, proxy's, vpn, allesquote:Op zondag 22 mei 2016 18:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Geen idee, maar als jij op een ander IP-adres een kloon maakt kunnen ze er toch sowieso niet achter komen?
hahahquote:Op zondag 22 mei 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat werkte bij mij niet. Misschien had ik een andere username dan Anne_Frank moeten kiezen
Dat wekt argwaan ja! Is het nou Anne of Frank? Ja, laten we het maar even controleren.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat werkte bij mij niet. Misschien had ik een andere username dan Anne_Frank moeten kiezen
Dat is heel normaal, hoor. Het vraagt wel wat van je huid. Ik denk dat dat wel een paar daagjes duurt.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:13 schreef Crip het volgende:
stim mijn huid heeft zo slecht gereageerd op ontharen met touwtje
ewa mcgquote:
Gokken. Als het een keertje fout gaat dan zwijgen ze het waarschijnlijk dood.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
jawel hoor, proxy's, vpn, alles
kloonscan werkt ook niet alleen op ip blijkbaar al weet ik niet hoe ze dat wel doen
zelf inschatten ljkt mequote:Op zondag 22 mei 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
kloonscan werkt ook niet alleen op ip blijkbaar al weet ik niet hoe ze dat wel doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |