Maar dan moet je van tevoren nog wel ff schoonmaakkosten dokken: het reinigen van de vloer waar je over loopt als je vertrekt is immers niet gratis.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou die mensen kanjerhard uitlachen, omdraaien en nooit meer terugkomen
Zou dit echt niet met een stalen gezicht kunnen vragen.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
op zich wel grappig om een keer reactie van mensen te checken
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dan moet je van tevoren nog wel ff schoonmaakkosten dokken: het reinigen van de vloer waar je over loopt als je vertrekt is immers niet gratis.
ik ook niet denk ikquote:Op zondag 22 mei 2016 17:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou dit echt niet met een stalen gezicht kunnen vragen.
Hoe doe je dat? :squote:Op zondag 22 mei 2016 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik sneak gewoon weg voor de rekening komt
Denk dat je dit na deze post wel eens kunt gaan zien ergens in Nederland.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Met je kabelhaspel in de winkelstraat gaan zitten en 2 euro per 5 minuten opladen vragen. Kun je met je 40e met pensioen.
heb iemand keer 50 cent laten betalen om naar toilet te mogenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou dit echt niet met een stalen gezicht kunnen vragen.
en dat deed ie ook nog echt¿quote:Op zondag 22 mei 2016 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb iemand keer 50 cent laten betalen om naar toilet te mogen
Je bent toiletjuffrouw op een station?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hij had maar 40 cent dus zei nja vooruit dan maar
Terecht, zonde van het water.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee natuurlijk nietquote:Op zondag 22 mei 2016 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
Maar ik lees nu weer even dat topic op viva en mij valt het op dat er vaak een bijdrage wordt gvraagd als mensen bij anderen gaan eten.
Doen jullie dat ook
nooit.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
Maar ik lees nu weer even dat topic op viva en mij valt het op dat er vaak een bijdrage wordt gvraagd als mensen bij anderen gaan eten.
Doen jullie dat ook
Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik eerst gepoept heb, probeer ik het daarna weg te pissen. hoef ik niet door te spoelen
laterssquote:
kanjerquote:Op zondag 22 mei 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou die mensen kanjerhard uitlachen, omdraaien en nooit meer terugkomen
Da's toch achterlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
Doen jullie dat ook
bepaal ik zelf welquote:Op zondag 22 mei 2016 18:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kanjer
pls dp doe niet zo pussy
Het is dan ook een jodenkoekquote:Op zondag 22 mei 2016 18:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kanjer
pls dp doe niet zo pussy
als mensen vaak bij ons komen declareer ik ook altijd een deel van de gasrekening aan ze, voor verwarming en dergelijkequote:Op zondag 22 mei 2016 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
Doen jullie dat ook
Ik doe pizza in de oven en vind het goedquote:
Nee. Al zit er natuurlijk wel een limiet aan. Als iemand 3 à 4 keer per week komt eten zou ik wel iets van zeggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
Doen jullie dat ook
de meeste mensen doen dat dan uit zichzelf ook wel lijkt mequote:Op zondag 22 mei 2016 18:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee. Al zit er natuurlijk wel een limiet aan. Als iemand 3 à 4 keer per week komt eten zou ik wel iets van zeggen.
srs?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
heb gvd meer permabans gehad dan jullie allemaal wie is hier nou pussy
ik bestel 'n lieverquote:Op zondag 22 mei 2016 18:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik doe pizza in de oven en vind het goed
denk tquote:
dude waaromquote:Op zondag 22 mei 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk t
volgens yvonne rond de 700 klonen in totaal
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk t
KUT MANquote:Op zondag 22 mei 2016 18:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inb4 ik heb 700 kloontjes volgens yvonne
te laatquote:Op zondag 22 mei 2016 18:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inb4 ik heb 700 kloontjes volgens yvonne
Ik weet het niet. Zou mijzelf niet eens prettig voelen om bij dezelfde personen meerdere malen in de week langs te gaan, tenzij er iets aan de hand is.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
de meeste mensen doen dat dan uit zichzelf ook wel lijkt me
Hoeveel?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:04 schreef deadprez het volgende:
heb gvd meer permabans gehad dan jullie allemaal wie is hier nou pussy
je bent in de war met spermabans, debiele eneuchquote:Op zondag 22 mei 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk t
Dit is goedkoperquote:
jij lijkt mij echt een pussy die mensen niet aanspreekt op dingen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zou mijzelf niet eens prettig voelen om bij dezelfde personen meerdere malen in de week langs te gaan, tenzij er iets aan de hand is.
och wat een grap zegquote:Op zondag 22 mei 2016 18:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent in de war met spermabans, debiele eneuch
vond t niet leuk dat ik steeds ban kreeg dus ik spendeerde soms avonden door te hopen de admins te snel af te zijn met klonenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |