aightquote:Op zondag 22 mei 2016 17:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik weet waarom ik gewoon zwijg. Is op dit moment beter.
maar jij bent volgens mij van die 'vrije school' kringen, daar is vriendelijkheid niet ongewoonquote:
Ik ook, iedere dag.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig. Ik vind rust aan m'n kop ook wel eens lekker.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien wordt je aanwezigheid gewoon niet zo op prijs gesteld ;s
Ik niet, maar heb dezelfde ervaring als dp.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:45 schreef Drug het volgende:
[..]
maar jij bent volgens mij van die 'vrije school' kringen, daar is vriendelijkheid niet ongewoon
Wat een gezelligheid.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is overdreven, maar ze gaan altijd overal op bezoek als ze samen vrij hebben.
En altijd onverwachts?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is overdreven, maar ze gaan altijd overal op bezoek als ze samen vrij hebben.
dm me als je een keer coq au vin maaktquote:
Ik heb dit fucking vaak meegemaakt en mijn ma deed zelf ookquote:Op zondag 22 mei 2016 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel raar dat alleen tattazeggers dat zo vaak meemaken, heb die ervaring totaal niet.
nee ik voel me niet verbonden met mijn huidskleur of nationaliteit, die gegevens zijn inderdaad totaal niet karakteriserend voor wie ik benquote:Op zondag 22 mei 2016 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziel niet, hoe je net begon was heel kenmerkend.
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:46 schreef Kurovski het volgende:
Ik deel altijd eten met (onverwacht) bezoek.
ff kudos voor correcte stam+t in deze misleidende situatiequote:Op zondag 22 mei 2016 17:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien wordt je aanwezigheid gewoon niet zo op prijs gesteld ;s
quote:Toen ik laatst bij een familielid op bezoek was en vroeg of ik even mijn telefoon mocht opladen, werd me een bijdrage in de electriciteitskosten gevraagd, twee euro leek haar wel redelijk. Ik ben niet snel stil, maar toen toch wel.
quote:Ik ken twee broers waarvan 1 echt knieperig is, als zijn broer eens een keer mee-eet wordt er vriendelijk gevraagd om 2,50 euro bijdrage .
quote:Op een verjaardag kreeg ik een baileys althans dat dacht ik, bleek dat het een of ander whisky Cream te zijn en de fles echte baileys stond in de kast, ze schonk die voor haarzelf in en visite kreeg de namaak versie
quote:De eerste keer dat de nieuwe vriend van mijn moeder langskwam, had hij een halve taart bij (met promostickertje). Hij sneed ze in stukken. Iedereen ( vier personen) kreeg een stukje van twee centimeter en de rest nam hij achteraf terug mee naar huis.
Gelukkig heeft mijn moeder zelf altijd massa's lekkers in huis...
hahaha echt hequote:Op zondag 22 mei 2016 17:50 schreef Germano het volgende:
Iedereen is enorm gastvrij hier merk ik. Gefeliciteerd.
Als 3 keer per week dezelfde gasten over de vloer komen dan krijg ik daar gewoon kanker van.
loooooooooooooooooooooooooooooooolquote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ging een keer viva lezen en las dit'
[..]
[..]
[..]
[ [url=De eerste keer dat de nieuwe vriend van mijn moeder langskwam, had hij een halve taart bij (met promostickertje). Hij sneed ze in stukken. Iedereen ( vier personen) kreeg een stukje van twee centimeter en de rest nam hij achteraf terug mee naar huis.
Gelukkig heeft mijn moeder zelf altijd massa's lekkers in huis...]afbeelding[/url] ]
Haha wtfquote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ [url=De eerste keer dat de nieuwe vriend van mijn moeder langskwam, had hij een halve taart bij (met promostickertje). Hij sneed ze in stukken. Iedereen ( vier personen) kreeg een stukje van twee centimeter en de rest nam hij achteraf terug mee naar huis.
Gelukkig heeft mijn moeder zelf altijd massa's lekkers in huis...]afbeelding[/url] ]
Blijkbaar valt dat niet mee, ik heb daar ervaring mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, zoek vrienden, hobby's of wat dan ook.
Godverdomme.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:50 schreef Germano het volgende:
Iedereen is enorm gastvrij hier merk ik. Gefeliciteerd.
Als 3 keer per week dezelfde gasten over de vloer komen dan krijg ik daar gewoon kanker van.
vriendquote:Op zondag 22 mei 2016 17:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Blijkbaar valt dat niet mee, ik heb daar ervaring mee.
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja een beetje wel, maar heb het bij vrienden ook nooit anders ervaren en dat waren toch wel behoorlijk verschillende soorten gezinnen en zoquote:Op zondag 22 mei 2016 17:45 schreef Drug het volgende:
[..]
maar jij bent volgens mij van die 'vrije school' kringen, daar is vriendelijkheid niet ongewoon
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ff kudos voor correcte stam+t in deze misleidende situatie
Wat.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
misschien was je kanjerschriel dat ze je gingen feedenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja een beetje wel, maar heb het bij vrienden ook nooit anders ervaren en dat waren toch wel behoorlijk verschillende soorten gezinnen en zo
Dit is weer erg overdreven dan.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
dit zou inderdaad ook een verklaring kunnen zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 17:55 schreef Drug het volgende:
[..]
misschien was je kanjerschriel dat ze je gingen feeden
zou die mensen kanjerhard uitlachen, omdraaien en nooit meer terugkomenquote:
Dat van die bijdrage bij telefoon opladen kan ik wel begrijpen, vind ik wel een goede ff noteren.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat van die bijdrage bij telefoon opladen kan ik wel begrijpen, vind ik wel een goede ff noteren.
zou je kaolohard in je gezicht roggelenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat van die bijdrage bij telefoon opladen kan ik wel begrijpen, vind ik wel een goede ff noteren.
Net zoals uiteten gaan met grote groep en er één persoon bij is die precies wil uitrekenen wie wat heeft gehad.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou die mensen kanjerhard uitlachen, omdraaien en nooit meer terugkomen
op zich wel grappig om een keer reactie van mensen te checkenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:57 schreef Zosk het volgende:
Ik ga dat serieus een keer tegen iemand zeggen die op bezoek komt. Ik heb dit gewoon echt nog nooit gehoord, ik word er gewoon al ongemakkelijk van als ik aan denk.
bietje wietje u?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:57 schreef Drug het volgende:
[..]
chillaxin
Hedde nog bietje we meegemaokt dees weekend
ik sneak gewoon weg voor de rekening komtquote:Op zondag 22 mei 2016 17:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Net zoals uiteten gaan met grote groep en er één persoon bij is die precies wil uitrekenen wie wat heeft gehad.
tattasquote:Op zondag 22 mei 2016 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Met je kabelhaspel in de winkelstraat gaan zitten en 2 euro per 5 minuten opladen vragen. Kun je met je 40e met pensioen.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |