die man is al enige tijd vermist toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
ik hoop voor etto dat ie niet per ongeluk dat roken en het eeuwige argument van zorgverzekeringen topic aanklikt
die man krijgt een beroerte
zou me niks verbazenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Gokken. Als het een keertje fout gaat dan zwijgen ze het waarschijnlijk dood.
Ik ben kloon van dpquote:
laatst was hij er weerquote:Op zondag 22 mei 2016 18:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
die man is al enige tijd vermist toch?
Kun je ook gewoon aan mij vragen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:11 schreef Crip het volgende:
Ik ga eens een mannenaccount maken om te kijken hoeveel sletjes ik hier kan fixen.
shht kutkloonquote:
k kan dn geen makeup op doen glijd er meteen weer vanaf ;s beschadigd mn huidquote:Op zondag 22 mei 2016 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is heel normaal, hoor. Het vraagt wel wat van je huid. Ik denk dat dat wel een paar daagjes duurt.
Waarom niet harsen?
ieeeeewlquote:Op zondag 22 mei 2016 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
k kan dn geen makeup op doen glijd er meteen weer vanaf ;s beschadigd mn huid
maar touwtje nu ook heb overal bultjes mn huid is niet meer zacht maar heb veel textuur nu zo ruw. ook vn die mini puisjtes en mn wangen zijn fucking droog.
ugh voel me echt nasty nu
Dat is met mijn penis ook.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:17 schreef Crip het volgende:
en het rare is eiglk dat mn huid er niet eens 's zo erg uit ziet stim het voelt 58552x erger dan dt het eruit ziet.
quote:
Volgens mij moet het er aan wennen babequote:Op zondag 22 mei 2016 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
k kan dn geen makeup op doen glijd er meteen weer vanaf ;s beschadigd mn huid
maar touwtje nu ook heb overal bultjes mn huid is niet meer zacht maar heb veel textuur nu zo ruw. ook vn die mini puisjtes en mn wangen zijn fucking droog.
ugh voel me echt nasty nu
ja maar aan de ene kant durf ik t niet meer te doenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij moet het er aan wennen babe
klopt, kloptquote:Op zondag 22 mei 2016 18:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar die voelt ook beter dan die eruit ziet.
Ziet dat niet raar uit als je maar een kant hebt gedaan?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ja maar aan de ene kant durf ik t niet meer te doen
gewoon ergens bestellen bij thuisbezorgd toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:20 schreef Oberkullie het volgende:
Zin in ben & jerries maar geen zin om 400m naar de supermarkt te lopen
7 a 8 eu voor zo'n grote bakquote:Op zondag 22 mei 2016 18:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon ergens bestellen bij thuisbezorgd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |