Ja de 450 baas is nogal selectief, maar kan hem nergens bashen, dan moet ik weer zelf een forum maken of zo.quote:
het begrip ''leuk leven'' had een week lang even betekenis voor mequote:Op zondag 22 mei 2016 12:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof het begrip "werkdag" betekenis voor jou heeft
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hadden mogen stoppen nadat ze de man met een verdovingspijl hadden geraakt.
mooiquote:Op zondag 22 mei 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het begrip ''leuk leven'' had een week lang even betekenis voor me
nu niet meer
guus regeert met harde handquote:Op zondag 22 mei 2016 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja de 450 baas is nogal selectief, maar kan hem nergens bashen, dan moet ik weer zelf een forum maken of zo.
Ja, snap je m'n verwarring?quote:
Gewoon blijven proberen met verdovingspijlen?quote:Op zondag 22 mei 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ze niks doen krijgen ze ook gezeik lijkt me.
je bent een wijf, vrouwelijke verwarring is standaard en niet te begrijpen voor ons masculiene typjesquote:
mannelijkheid zit in ons haar dus weet niet waar jij het over hebtquote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent een wijf, vrouwelijke verwarring is standaard en niet te begrijpen voor ons masculiene typjes
nja zal vast niet mogelijk zijn geweest, ze schieten die beesten ook niet voor de lol dood natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen met verdovingspijlen?
hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 10:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Puntenjager______________________________________!^3
Lief hoor dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:47 schreef xcachet het volgende:
Kitty heeft haar hond Cookie genoemd.
Ik ga gauw uitloggen van Facebook.
JE MOET JE OPGEBLAZEN SMOEL HOUDEN, WEKE KWARKBEKquote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mannelijkheid zit in ons haar dus weet niet waar jij het over hebt
Hey suikerdoedeltje van mequote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent een wijf, vrouwelijke verwarring is standaard en niet te begrijpen voor ons masculiene typjes
Maar waar was je nouquote:
Hoezo niet mogelijk? Alleen meer kans dat die man niet meer te redden was.. Uiteindelijk werken die pijlen ook echt wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja zal vast niet mogelijk zijn geweest, ze schieten die beesten ook niet voor de lol dood natuurlijk
Ik heb je gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |