Ja de 450 baas is nogal selectief, maar kan hem nergens bashen, dan moet ik weer zelf een forum maken of zo.quote:
het begrip ''leuk leven'' had een week lang even betekenis voor mequote:Op zondag 22 mei 2016 12:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof het begrip "werkdag" betekenis voor jou heeft
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hadden mogen stoppen nadat ze de man met een verdovingspijl hadden geraakt.
mooiquote:Op zondag 22 mei 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het begrip ''leuk leven'' had een week lang even betekenis voor me
nu niet meer
guus regeert met harde handquote:Op zondag 22 mei 2016 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja de 450 baas is nogal selectief, maar kan hem nergens bashen, dan moet ik weer zelf een forum maken of zo.
Ja, snap je m'n verwarring?quote:
Gewoon blijven proberen met verdovingspijlen?quote:Op zondag 22 mei 2016 12:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ze niks doen krijgen ze ook gezeik lijkt me.
je bent een wijf, vrouwelijke verwarring is standaard en niet te begrijpen voor ons masculiene typjesquote:
mannelijkheid zit in ons haar dus weet niet waar jij het over hebtquote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent een wijf, vrouwelijke verwarring is standaard en niet te begrijpen voor ons masculiene typjes
nja zal vast niet mogelijk zijn geweest, ze schieten die beesten ook niet voor de lol dood natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen met verdovingspijlen?
hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 10:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Puntenjager______________________________________!^3
Lief hoor dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:47 schreef xcachet het volgende:
Kitty heeft haar hond Cookie genoemd.
Ik ga gauw uitloggen van Facebook.
JE MOET JE OPGEBLAZEN SMOEL HOUDEN, WEKE KWARKBEKquote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mannelijkheid zit in ons haar dus weet niet waar jij het over hebt
Hey suikerdoedeltje van mequote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent een wijf, vrouwelijke verwarring is standaard en niet te begrijpen voor ons masculiene typjes
Maar waar was je nouquote:
Hoezo niet mogelijk? Alleen meer kans dat die man niet meer te redden was.. Uiteindelijk werken die pijlen ook echt wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja zal vast niet mogelijk zijn geweest, ze schieten die beesten ook niet voor de lol dood natuurlijk
Ik heb je gemistquote:
ga maar weer weg voordat ik je 360 roundhouse kickquote:Op zondag 22 mei 2016 12:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JE MOET JE OPGEBLAZEN SMOEL HOUDEN, WEKE KWARKBEK
ja je zegt het zelf al hèquote:Op zondag 22 mei 2016 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo niet mogelijk? Alleen meer kans dat die man niet meer te redden was.. Uiteindelijk werken die pijlen ook echt wel.
en dan laat je ons zomaar in de steekquote:Op zondag 22 mei 2016 12:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
spelen met mijn nieuwe laptopje
Nou poedeltje, gemist met m'n hartquote:Op zondag 22 mei 2016 12:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je een wapenvergunning, of is ie illegaal?
Haha wtf.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:48 schreef Germano het volgende:
https://www.facebook.com/JukinVideo/videos/1109040142517588/![]()
.
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die mongool weet niet eens dat je ook kunt FOK!ken op een laptop
dat weet ik heus wel joh, akelig mensquote:Op zondag 22 mei 2016 12:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die mongool weet niet eens dat je ook kunt FOK!ken op een laptop
fakequote:Op zondag 22 mei 2016 12:48 schreef Germano het volgende:
https://www.facebook.com/JukinVideo/videos/1109040142517588/![]()
.
Waarom is dat zo ongeloofwaardigquote:
Ja en dan gaan andere pubertjes daar weer tegenaan schoppen. Zoals fyfy en jij.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pubertje met wat macht, verschrikkelijk
denk niet dat volle servers echt een probleem voor ze gaat zijn tegenwoordigquote:Op zondag 22 mei 2016 12:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ik daar een lijst van moet posten gaan de servers van fok down
Stik toch lekker in je kakluchtquote:Op zondag 22 mei 2016 12:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
banquote:Op zondag 22 mei 2016 12:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat volle servers echt een probleem voor ze gaat zijn tegenwoordig
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuke beer. Zou wel een keertje met hem een pilsje willen drinken.
Hoi Adolfquote:Op zondag 22 mei 2016 12:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |