UFC heeft nog geen fatsoenlijke erop gezet, al had ik hem wel iets kunnen verkleinen denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:22 schreef over_hedge het volgende:
waarom is het plaatje van miocic zoveel groter?
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bellator is een grap van een organisatie.
beter jaquote:Op zondag 22 mei 2016 12:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
UFC heeft nog geen fatsoenlijke erop gezet, al had ik hem wel iets kunnen verkleinen denk ik.
Ik ga m ff fixen
Zo nu klopt die wel, alleen plaatje van Tate is nog wel fucked up op die site maar dat boeit me vrij weinig, heel die divisie.
Niks mis meequote:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 22-05-2016 om 19:52:29Tomorrow on #themmahour: @bisping @sonnench @TWooodley @MikeMav22 @Cody_Nolove @WilsonReis7 @Flyinjudoka @emilmeekmma & you! reageer retweet
Saffiedine geblesseerd.quote:
wat staat hier dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 13:01 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:arielhelwani twitterde op zondag 22-05-2016 om 19:52:29Tomorrow on #themmahour: @bisping @sonnench @TWooodley @MikeMav22 @Cody_Nolove @WilsonReis7 @Flyinjudoka @emilmeekmma & you! reageer retweet
Saffiedine geblesseerd.
[ afbeelding ]
Messi to face Ronys Torres
Ja vlug aangepast.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat staat hier dan?
SPT / [MMA] Centraal MMA topic #331 Met Aljo Sterling en Thominhas Almeida
wie heeft het vlug aangepast?quote:
quote:"The UFC organization was notified today that the U.S. Anti-Doping Agency (USADA) informed BJ Penn of a potential Anti-Doping Policy violation. Penn disclosed the usage of a prohibited method - the use of an IV in excess of 50 ML in a six-hour period - during a March 25, 2016, out-of-competition sample collection. In accordance with the UFC Anti-Doping Policy, Penn has received a provisional suspension, and has been removed from his scheduled bout against Cole Miller on June 4 in Los Angeles.
"UFC will announce a replacement opponent for Miller shortly, and additional information will be provided by USADA and UFC at the appropriate time as the process involving Penn moves forward
Zo goed heb ik het niet gelezen, maar als het zo is, is het wel een dikke naai actiequote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit was van Maart, kut UFC lekker lopen te vertragen voor de kaartverkoop, zielige lijers.
BJ Penn.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ben wel benieuwd wie jullie favoriete vechters aller tijden zijn.
Voor mij een hele makkelijke, alleen geen MMA vechter: Remy Bonjasky. Echt alles aan hem waardeer ik, als persoon een geweldige kerel, sympathiek ook, welbespreaakt, maar nog veel belangrijker: Een geweldige vechter, lang frame, hele lange benen, prachtige stijl, zwaar atletisch en ten slotte nog agressief. Hoe die man door de ring heen vloog, echt geweldig, ken echt maar heel weinig vechters die dat kunnen en überhaupt ook deden. Hier paar van zijn beste gevechten in mijn ogen:
Bonjanky is jouw held? hij is ook goed in acteren, geloof ikquote:Op zondag 22 mei 2016 23:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ben wel benieuwd wie jullie favoriete vechters aller tijden zijn.
Voor mij een hele makkelijke, alleen geen MMA vechter: Remy Bonjasky. Echt alles aan hem waardeer ik, als persoon een geweldige kerel, sympathiek ook, welbespreaakt, maar nog veel belangrijker: Een geweldige vechter, lang frame, hele lange benen, prachtige stijl, zwaar atletisch en ten slotte nog agressief. Hoe die man door de ring heen vloog, echt geweldig, ken echt maar heel weinig vechters die dat kunnen en überhaupt ook deden. Hier paar van zijn beste gevechten in mijn ogen:
Oh, the ironyquote:Rousimar Palhares was stopped in 45 seconds in his first loss since 2012, and he is still upset with the finish.
Fighting outside of World Series of Fighting for the first time after being suspended by the Nevada Athletic Commission in 2015, "Toquinho" met Emil Meek for the inaugural Venator FC welterweight title on May 21. It ended up with Palhares knocked out in under a minute.
Palhares, who had a perfect four-fight submission streak as a welterweight snapped in Italy, shot for a single leg early in the fight. Meek countered with vicious elbows that put the grappling expert unconscious, and "Toquinho" complains that his opponent hit the back of his head.
"What went wrong in the fight is that I was hit with illegal elbows in the back of the head and couldn’t see anything next," Palhares told MMA Fighting. "When I was hit, I went out. I couldn’t even understand what happened. I kept asking my corners what happened, because I felt a strike in the back of my head and then I just saw the referee in front of me, and felt the pain in the back of my head. I was upset because I didn’t fight and they let him continue after the first strike in the back of the head. I wasn’t in the fight anymore after it."
Palhares went to a hospital in Milan after the fight, and will visit his doctor again in Rio de Janeiro.
"I didn’t say anything (after the fight) because I was off, but my coaches saw and complained, but nobody did anything," he said. "They just sent me to the hospital for observation, to make sure everything was alright with my brain. I stayed there for 12 hours and then they let me go, and asked me to do another MRI in Brazil."
Currently suspended in the United States, "Toquinho" won’t decide his next move before getting another MRI done in Brazil -- and that includes trying to get the loss overturned due to illegal strikes.
"I’m not 100 percent yet. Let me get the MRI done first," said the Brazilian. "I don’t want to cause harm to anyone, I just want to be healthy. I was afraid, but I know I can walk now. It would be devastating to become paralyzed because of an infraction like that. I feel dizzy sometimes, but I’m happy I’m walking. I’m afraid of this MRI results. About getting the fight overturned, honestly, I’m not worried right now. I just want to be as healthy as I was when I got there. We’ll think about it later.
"I will only know my next step after I get the MRI done because sometimes I feel I’m going to black out," he continued. "I feel dizzy when I look down. I’m not used to getting hit in the back of the head. I don’t blame the guy that fought me, but the referee shouldn’t let it continue. I’m strong, you know, and I still went out. Imagine if it’s someone else, someone not well prepared as I am? People could die."
The Team Nogueira welterweight guarantees he didn’t underestimate his opponent, who entered the fight with a 7-2 record with all of his wins and losses coming by stoppage. He also says that his recent issues with the athletic commission and WSOF were not a distraction during his camp.
"I’d never underestimate anyone that enters a cage to fight," Palhares said. "If you can go there and fight someone like me, who have been through a lot of things, for sure you can do it. And who am I to underestimate anyone in this world?
"It was my first fight since leaving WSOF and the suspension, so that disturbed me at first, no doubt about it," he continued. "I went through a lot, only my family and teammates know. But when I was offered this fight, I left it in the past. It didn’t affect me during the fight. What really affected me were the elbows to the back of the head. I only recall the first strike and I was out. I can’t remember anything else."
FUCK YOU, krijgt hij ze eindelijk terug, de vuile hond. hij is trouwens ook aan het vechten terwijl geschorst.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:29 schreef Vox_Populi het volgende:
Rousimar Palhares complains about illegal strikes in quick knockout loss
[..]
Oh, the irony![]()
Die zien we volgende keer terug in Ruslandquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
FUCK YOU, krijgt hij ze eindelijk terug, de vuile hond. hij is trouwens ook aan het vechten terwijl geschorst.
Ja mooi. Als je het over een echte rat hebt, is dat een goed voorbeeld. Nét ff langer de klem vasthouden en zulke teringgrappen. Smerig mannetje..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
FUCK YOU, krijgt hij ze eindelijk terug, de vuile hond. hij is trouwens ook aan het vechten terwijl geschorst.
Die Meek schijnt nogal een fanbase te hebben volgens Helwani.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Zien er gewoon legal uitdus weet niet wat hij zeurt..
Nick mag in augustus weer vechten.. misschien krijgen we dan wel:twitter:arielhelwani twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 22:04:47Special Wednesday edition of The MMA Hour live with @NateDiaz209 -- https://t.co/mttUbhACeL https://t.co/Bc2tj6jFGt reageer retweet
Serieus, ik zou die ppv kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Nick alweer tegen Anderson?![]()
Zou voor beide slim zijn, voor het geld.
En die ellebogen zijn zwaar legal en vol op de zijkant van het hoofd, Palharesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Zien er gewoon legal uitdus weet niet wat hij zeurt..
Hou sowieso maar rekening met UFC 209 in Stockton op 20 april.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die Meek schijnt nogal een fanbase te hebben volgens Helwani.
En nu we het toch over Helwani hebben.. een extra MMA Hour morgen met Nate Diaz..
waarom denken jullie![]()
Nick mag in augustus weer vechten.. misschien krijgen we dan wel:twitter:arielhelwani twitterde op dinsdag 24-05-2016 om 22:04:47Special Wednesday edition of The MMA Hour live with @NateDiaz209 -- https://t.co/mttUbhACeL https://t.co/Bc2tj6jFGt reageer retweet
Nate vs. Conor
Nick vs. Anderson
als helwani alweer de ufc voor is met een aankondiging, lach ik mijn ballen uit mijn broek.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die Meek schijnt nogal een fanbase te hebben volgens Helwani.
En nu we het toch over Helwani hebben.. een extra MMA Hour morgen met Nate Diaz..
waarom denken jullie![]()
Nate vs. Conor
Nick vs. Anderson
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit was van Maart, kut UFC lekker lopen te vertragen voor de kaartverkoop, zielige lijers.
Beste beslissing ooit geweest om die gast te ontslaan van de UFCquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als helwani alweer de ufc voor is met een aankondiging, lach ik mijn ballen uit mijn broek.
Hij werkte voor FOX en die ontsloeg hem maar hij zei laatst nog dat hij het wel begreep vanuit het perspectief van de UFC maar had op meer steun van FOX gehoopt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Beste beslissing ooit geweest om die gast te ontslaan van de UFC
schaub kraakt de ufc al 6 mnd af op zijn eigen podcast met die lul van een callen, die nooit zijn mond houdt, wijf dat het isquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:51 schreef Nober het volgende:
Wel opvallend dat niemand tegen Nate zei waarom Ariel niet bij UFC Tonight was toen hij net ontslagen was. Brendan Schaub zie je trouwens ook niet meer in die UFC Now videos met Kenny Florian, zit nu geloof ik Penne ofzo.
Wowquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:36 schreef bascross het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ittie_op_school.html
Goede MMA-skills.
Dayumquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:36 schreef bascross het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ittie_op_school.html
Goede MMA-skills.
quote:
Wat is er met Cleveland?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:15 schreef Kerftminister het volgende:
Oh dat zal wel heel mooi zijn, als Cees al die enge flikkers in Cleveland stil zou krijgen.Als ik aan een plek een hekel heb.
Zeer vervelend iddquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:41 schreef THEFXR het volgende:
net even sherdog ontvolgd, gasten komen altijd een dag later met het nieuws aan.
Die zijn er altijd als de kippen bijquote:Op donderdag 26 mei 2016 22:03 schreef Paxlie het volgende:
Ik volg eigenlijk alleen mmajunkie en mmafighting.
of raunello die ineens alles gaat retwetenquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zeer vervelend idd
Heb je met bepaalde andere bekende MMA sites ook.. nieuws is al lang en breed door iedereen besproken en hoppa.. komen hun er pas mee
Dat en ze hebben vaak net iets betere bronnen en details over het nieuws. Sherdog kijk ik alleen de nieuwe reacties als ik geen kut te doen heb op werk. Gebeurt weinig dus.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die zijn er altijd als de kippen bij![]()
lol, ik vroeg aan ariel of safredien geblesseerd was, geen reactie, een uur later tweet hij dat ie geblesseerd uit het gevecht isquote:Op donderdag 26 mei 2016 22:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die zijn er altijd als de kippen bij![]()
Net een interview met Tarec gedaan.. echt uurtje geleden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, ik vroeg aan ariel of safredien geblesseerd was, geen reactie, een uur later tweet hij dat ie geblesseerd uit het gevecht is
hij stuurde idd ariel tijdens het mma hour een texy dat hij door de medische keuring heen was, schijnbaar seconde lijm en make upquote:Op donderdag 26 mei 2016 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Net een interview met Tarec gedaan.. echt uurtje geleden.
He is 100% and ready to fight
Hoop dat hij wint man.. sympathieke gozer!quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij stuurde idd ariel tijdens het mma hour een texy dat hij door de medische keuring heen was, schijnbaar seconde lijm en make up
zeer zeker een sympathieke gast, die legkicks tegen Natequote:Op donderdag 26 mei 2016 22:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoop dat hij wint man.. sympathieke gozer!
Wat een toffe fight was dat. Perfect gameplan.. zijn titelwinst.. laatste Strikeforce fight EVER!quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zeer zeker een sympathieke gast, die legkicks tegen Nate
Cavaliersquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:44 schreef Nober het volgende:
Velasquez verliest in Mexico.
Werdum in Brazilië.
Miocic in ......
[..]
Wat is er met Cleveland?
hoe laat begint het?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:22 schreef THEFXR het volgende:
Maandag memorial day, dus deze UFC card is zondagavond/nacht
Je hoopt het wel, maar je denkt van niet zag ik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoop dat hij wint man.. sympathieke gozer!
Haha true that. Story by wrestlefuckquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:24 schreef bascross het volgende:
[..]
Je hoopt het wel, maar je denkt van niet zag ik.
oke dan sla ik overquote:
Barao verwacht het niet, daarom ziet het er zo vreemd uit.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:44 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Dat was best wel onverwacht dat dit zo makkelijk ging.
Ik hoop het, anders gaat mijn pick gigantisch de mist in.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Barao verwacht het niet, daarom ziet het er zo vreemd uit.
Flikker eens op met die onzin joh.quote:
haha, mad??quote:Op zondag 29 mei 2016 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
0:00 uur.
[..]
Flikker eens op joh met die onzin.
is die sterling een vechter of een rapper?quote:
Nou.... Hij heeft best wel wat weg van Rakim als je het mij vraagt. Daarom moest ik ook zo lachen toen Bryant begon over dat ze vond dat hij een LL Cool J ketting droeg.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is die sterling een vechter of een rapper?
Hopen op winst voor Aljamain kan die daarna voor de titel en Cody (want AlphaMale).quote:Op zondag 29 mei 2016 22:54 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Nou.... Hij heeft best wel wat weg van Rakim als je het mij vraagt. Daarom moest ik ook zo lachen toen Bryant begon over dat ze vond dat hij een LL Cool J ketting droeg.
[ afbeelding ]
(En kon ik ook wel lachen om de Bronx Boxing trailer met Eric B.)
twitter:arielhelwani twitterde op maandag 30-05-2016 om 04:15:06Werdum vs Rothwell booked for 9/10 at UFC 203 in Cleveland. reageer retweet
Europese card krijgt weer de afdankertjes.twitter:UFCEurope twitterde op maandag 30-05-2016 om 10:00:04Boom! @AndreiArlovski vs. @JoshLBarnett is your #UFCHamburg main event!! Buy tickets ? https://t.co/6wSL6jDKUM https://t.co/6WuhN3tWPG reageer retweet
Je hebt het over de TT (Topic Titel) niet over de OpeningsPost.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:36 schreef Kerftminister het volgende:
Mag ik de OP naam aanpassen naar Met Buttface Faber?
Nee j/k.
zou best kunnenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:51 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die chicks zijn ingehuurd om op de eerste rij te gaan staan?
twitter:arielhelwani twitterde op maandag 30-05-2016 om 18:45:15Tomorrow on #themmahour: @LukeRockhold @UrijahFaber @ChrisWeidmanUFC @stipemiocicufc @Cody_Nolove @PaigeVanzantUFC and you! See ya then. reageer retweet
arlovski vs barnett is losers leaves ufc matchquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een bout event man.. de tering. 5100 toeschouwers, matige gevechten.
En als kers op de taart het main event in Hamburg: Arlovski vs. Barnett.
En dan ook nog Tarec verloren, precies zoals ik had verwacht. Door zijn blessure niet 100% en hierdoor net te kort gekomen..
gsp comebackquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:48 schreef escalatie het volgende:
Het lijkt mij duidelijk dat Zuffa McGregor - Diaz II graag wil boeken voor UFC 202, maar wat als dat niet rond komt met die hele soap die nu gaande is? Welke main event is er dan nog mogelijk? Want alle andere title defences zijn al geboekt (behalve die van McGregor natuurlijk).
Ik denk niet de winnaars van volgend weekend op zo'n korte termijn hun belt weer gaan verdedigen. Een comeback van Rousey lijkt mij nog te vroeg en verder kan ik geen non-title gevecht bedenken die een UFC PPV zou kunnen headlinen.
Wat denken jullie?
ik denk dat Conor het nog wat langer uitstelt, hij gaat iig niet op korte termijn zijn belt verdedigen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:48 schreef escalatie het volgende:
Het lijkt mij duidelijk dat Zuffa McGregor - Diaz II graag wil boeken voor UFC 202, maar wat als dat niet rond komt met die hele soap die nu gaande is? Welke main event is er dan nog mogelijk? Want alle andere title defences zijn al geboekt (behalve die van McGregor natuurlijk).
Ik denk niet de winnaars van volgend weekend op zo'n korte termijn hun belt weer gaan verdedigen. Een comeback van Rousey lijkt mij nog te vroeg en verder kan ik geen non-title gevecht bedenken die een UFC PPV zou kunnen headlinen.
Wat denken jullie?
Misschien is Alvarez snel klaar met Dos Anjos en Chiesa snel klaar met Ferguson.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:48 schreef escalatie het volgende:
Wat denken jullie?
Careway heeft er 2 jaar uit gelegen en zijn win was echt magerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:20 schreef Vox_Populi het volgende:
Garbrandt wil een bout tegen Caraway @ UFC 203. Ben benieuwd of het er van komt.
Wat is er met zijn stem gebeurt?quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:26 schreef THEFXR het volgende:
een nieuwe heavy bag
https://www.instagram.com/p/BGCvxesC85p/?taken-by=akajav
quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:26 schreef THEFXR het volgende:
een nieuwe heavy bag
Die foto van Jones' hoofd is van na zijn gevecht met Gus. Zegt wel weer genoegquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:26 schreef THEFXR het volgende:
een nieuwe heavy bag
Dat is BJJquote:
(...)quote:"The first eight minutes of the fight was easy. Let's be honest, I slapped the head off him. Once the gas tank went, that was it. I drowned. He landed that one punch that rang the bell and went, '[Gasp,] I'm back.' He was close to being done. One or two more shots and he would have been wrapped up."
http://www.mmafighting.co(...)e-head-off-nate-diazquote:"It was my idea. I wanted to have my revenge at 170, and they're crying and complaining about the 145-pound belt, which I just won three months ago. That division was killed, it was dead. Jose went down in 13 seconds. What more can I do? I traveled the world with that man. I finally got him in the Octagon, and he only lasts 13 seconds.
I didn't see a challenge there anymore. So, I wanted to create interest from a fan's perspective and my perspective. I want to see them two go at it, with an interim belt on the line. Then I will see people walking around my division with a belt and that will intrigue me. It will make me want that belt again."
Als ie dan verliest dan is hij mogelijk meteen klaar door zijn grote mond..quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:15 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
(...)
[..]
http://www.mmafighting.co(...)e-head-off-nate-diaz
McGregor![]()
![]()
Hopelijk heeft Cyborg tegen die tijd de belt.twitter:MMAFighting twitterde op donderdag 02-06-2016 om 18:28:58Dana White: I'm hoping Rousey fights in December or NYE show.. whoever has the belt is who Ronda Rousey will fight. reageer retweet
het lijkt mij dat dana en ronda totaal geen contact hebben en dat hij weer druk aan het zetten is, omdat hij met ronda nog steeds goed kan verdienen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:45 schreef Nober het volgende:
Hopelijk heeft Cyborg tegen die tijd de belt.twitter:MMAFighting twitterde op donderdag 02-06-2016 om 18:28:58Dana White: I'm hoping Rousey fights in December or NYE show.. whoever has the belt is who Ronda Rousey will fight. reageer retweet
Want hij heeft nog maar 4 vingers?quote:
zijn knuckle is 3x zo groot en hij was aan het limpen op de embedded series, dus ik geef faber meer kans.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn knuckle is 3x zo groot en hij was aan het limpen op de embedded series, dus ik geef faber meer kans.
verder zou rockhold een kapotte MCL hebben van zijn knie
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 03:22 schreef Vox_Populi het volgende:
Ik heb in tijden niet zo'n vermakelijke presser gezien![]()
Cruz limpt omdat die last heeft van zn plantar fasciitis, pees die vast zit aan zn hak. Heb daar zelf bij beide voeten last van, wel in mindere mate denk ik, maar ik kan ook gewoon normaal voetballen verder, terwijl ik met gewoon lopen er wel last van heb, zie het als een soort zeurende spierpijn. Ik maak me iig geen zorgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn knuckle is 3x zo groot en hij was aan het limpen op de embedded series, dus ik geef faber meer kans.
verder zou rockhold een kapotte MCL hebben van zijn knie
gaan er mensen live kijken, want ik vind het een hoog conor hype gehalte. alles voor het PPV cijfer omhoog te krikken. het gevecht wordt dan gewoon standaard.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:41 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
UFC 199: Rockhold vs. Bisping 2 is an upcoming mixed martial arts event that will be held on June 4, 2016 at The Forum in Inglewood, California.
Pre-fight
Q&A (23:00) met Demetrious Johnson
Nieuwe regels voor het wegen, het mag nu tussen 10:00 en 14:00 lokale tijd of om 16:00 zoals voorheen. Degene die zich eerder laten wegen komen tijdens de weigh-in nog wel even een face-off doen.
Weigh-in (1:00)
Main Card (4:00)
185 - Luke Rockhold (c) vs #4 Michael Bisping
135 - Dominick Cruz (c) vs #3 Urijah Faber
145 - Max Holloway #4 vs #5 Ricardo Lamas
185 - Dan Henderson #15 vs Hector Lombard
155 - Dustin Poirier #11 vs #13 Bobby Green
Prelims (2:00)
145 - Brian Ortega #12 vs Clay Guida
155 - Beneil Dariush #10 vs James Vick
115 - Jessica Penne #6 vs Jessica Andrade
145 - Cole Miller vs Alex Caceres
Early Prelims (0:15)
170 - Sean Strickland vs Tom Breese
205 - Jonathan Wilson vs Luiz Henrique da Silva
185 - Kevin Casey vs Elvis Mutapcic
155 - Polo Reyes vs Dong Hyun Kim
Post-fight (7:30 ongeveer)
http://uk.ufc.com/event/UFC199#/fight
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_199
Ik ga wel live kijken jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gaan er mensen live kijken, want ik vind het een hoog conor hype gehalte. alles voor het PPV cijfer omhoog te krikken. het gevecht wordt dan gewoon standaard.
dan hebben we het wel over 5.30 uur livequote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ga sowieso live kijken voor Cruz vs Faber 3.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Rockhold: Obviously you can't see straight but you can't think straight either
ooooooooooooooooh shi....
Zijn enige poging tot trash talk die nog enigszins raak is. De rest is echt om te cringenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
Rockhold: Obviously you can't see straight but you can't think straight either
ooooooooooooooooh shi....
Ik zie mike winnen, door die verborgen blessure van Rocky te kickenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:23 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
[..]
Zijn enige poging tot trash talk die nog enigszins raak is. De rest is echt om te cringen![]()
Hij wordt verbaal compleet afgemaakt door MikeNiet dat ik hem het uiteindelijke gevecht zie winnen, maar goed.
Faber geef ik meer kans dan Bisping.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik zie mike winnen, door die verborgen blessure van Rocky te kicken
[ afbeelding ]
twitter:marc_raimondi twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 21:14:04One fighter left to weigh-in: Clay Guida. Not because of a tough cut. He was just doing hot yoga all morning. reageer retweet
MCL, it's all good.quote:
en beeldquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:19 schreef THEFXR het volgende:
weight in gaat kut worden, ze hebben een tijdspanne van 6 uur om in te wegen, dus op het laats doen ze alleen de staredown.
Vannacht om 1.00 uur
Quote dan niet die youtube vidquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.ufc.com/media/ufc-199-official-weigh-in
Ik wil hun huidige gewicht weten, kut USADA!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben al 6 uur eerder gewogen, dus ze lezen gewoon dat gewicht af
CSAC, en je wist dat dit ging gebeurenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil hun huidige gewicht weten, kut USADA!
Ik wist niet dat ze hun huidige gewicht niet zouden vertellen!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
CSAC, en je wist dat dit ging gebeuren
dan snappen die domme amerikaantjes het toch niet meerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze hun huidige gewicht niet zouden vertellen!
Maar Faber geeft geen antwoord op de vraag waarom hij nooit de titel had toen Cruz geblesseerd was.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:25 schreef THEFXR het volgende:
man, die cruz heeft 24/7 faber in his head
en de rest, faber begint altijd over zichzelfquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Faber geeft geen antwoord op de vraag waarom hij nooit de titel had toen Cruz geblesseerd was.
Omdat ie niet goed genoeg was, net als Bisping.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Faber geeft geen antwoord op de vraag waarom hij nooit de titel had toen Cruz geblesseerd was.
Ik wel iigquote:
Ik ook hoor, potverdikkie!quote:
Lamas by wrestlefuck en geen nieuwe kampioenen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:35 schreef THEFXR het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je hebt wel smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier Thijster! Probeer wat fotootjes te maken! Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2016 07:02 schreef Thijster het volgende:
Ik zat vandaag bij de weighins, zin in morgen! Ben wel vaak bij thaiboksgala's geweest en bij een K1 geweest, dit is mijn eerste ufc!
Kan slechter
Dat eindequote:
jij hebt visoenenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:40 schreef Kerftminister het volgende:
Had trouwens een droom gehad over UFC 199. Kort gezegd won Bisping binnen 2 minuten, Rockhold zag eruit alsof hij niet getraind had en liep tegen elke strike op. Sloeg die hem vol KO opeens. Iedereens reactie was ook 'Rockhold' En vervolgens pakt Cruz Faber in een leglock en finisht hem daarmee.
Zou mooi zijn als dit echt gebeurt, maar het slaat helemaal nergens op natuurlijk.
das balen, de eerste keer, gelijk die nep weigh ins.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 07:02 schreef Thijster het volgende:
Ik zat vandaag bij de weighins, zin in morgen! Ben wel vaak bij thaiboksgala's geweest en bij een K1 geweest, dit is mijn eerste ufc!
Kan slechter
Weer drie ongeslagen records op het spel met Breese, Vick en Ortega.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:54 schreef THEFXR het volgende:
nog een keer voor de duidelijkheid
Main Card (4:00)
Prelims (2:00)
145 - Brian Ortega #12 vs Clay Guida
155 - Beneil Dariush #10 vs James Vick
115 - Jessica Penne #6 vs Jessica Andrade
145 - Cole Miller vs Alex Caceres
Early Prelims (0:15)
170 - Sean Strickland vs Tom Breese
205 - Jonathan Wilson vs Luiz Henrique da Silva
185 - Kevin Casey vs Elvis Mutapcic
155 - Polo Reyes vs Dong Hyun Kim
Breese gaat eraan denk ik. Vick gaat Dariush upsetten.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Weer drie ongeslagen records op het spel met Breese, Vick en Ortega.
Breese zag er niet goed uit tegen die Japanner dus Strickland by KO.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Breese gaat eraan denk ik. Vick gaat Dariush upsetten.
Kevin Casey moet vanavond trouwens ook, schoonzoon van Muhammad Ali, gun m nu zeker de winst.
Ik zeg Polo, door de knockdown.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:31 schreef Eppie_NL het volgende:
Wens de judges succes met de punten voor ronde 1.
kan best zijn dat ze anders veel eerder KO waren gegaan.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:37 schreef Nober het volgende:
Is dit nou het resultaat van dat nieuwe wegen?
04:00quote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef Smoofie het volgende:
Hoe laat is de main jongens? Dan weet ik hoe laat ik thuis moet zijn !
main card of main event?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:40 schreef Smoofie het volgende:
Hoe laat is de main jongens? Dan weet ik hoe laat ik thuis moet zijn !
Ook Bosnische Herzegovinaers voor Mutapcic?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:47 schreef Thijster het volgende:
Zo vet hier! Dik eerste gevecht! Veel Mexicanen in het publiek ook
maak eens een foto van een ringgirl?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:47 schreef Thijster het volgende:
Zo vet hier! Dik eerste gevecht! Veel Mexicanen in het publiek ook
Hoe wist jij dat het Drake was?quote:Op zondag 5 juni 2016 01:19 schreef Kerftminister het volgende:
Die Wilson komt met Drake op dan mag je van mij sws KO gaan.
Die irritante stem herken ik uit duizenden.quote:
Ik stuur je wel een DM straks als Cruz gewonnen heeft.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:56 schreef Kerftminister het volgende:
Nou ik ga slapen, was normaal opgebleven, maar moet om 0900 alweer werken, ga daar dan de prelims en main card kijken, kan ik lekker de reclames ontwijken ook. Hopelijk word ik niet gespoiled want ben wel een beetje zenuwachtig voor Cruz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |