Je mag je uitlevenquote:Op zondag 22 mei 2016 10:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zachte passages nekken je hè. En plots een uithaal van jewelste.Die details krijg je ook via de boxen te horen als we ze iets verplaatsen en wat meubels verschuiven. Dan nog een stukje beter.
Stereobeeld.
Ja Meltingquote:
1 boterham?quote:Op zondag 22 mei 2016 10:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja Melting
Ik heb al een hele boterham met een zacht gekookt eitje op
Héé joh! Straks moet ik muis nog naar Drenthe rollen.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 10:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Héé joh! Straks moet ik muis nog naar Drenthe rollen.Beetje mijn muis lopen feeden op afstand, tssk!
Dat is voor mijn maag al een hele hoopquote:Op zondag 22 mei 2016 10:20 schreef Melting het volgende:
[..]
1 boterham?![]()
Daar zal je niet van aankomen hè?
Mijn headset op het werk, kan ik met 2 apparaten verbinden. Ze zijn er dus wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:21 schreef MadMaster het volgende:
Eindelijk verbonden via bluetooth.
Moest eerst uitzoeken welk apparaat al verbonden was en die ontkoppelen.
Multi bluetooth zou wel handig zijn...
Ja, 2 apparaten lukt hier ook wel, afhankelijk van de bluetooth receiver.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn headset op het werk, kan ik met 2 apparaten verbinden. Ze zijn er dus wel.
quote:Op zondag 22 mei 2016 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, 2 apparaten lukt hier ook wel, afhankelijk van de bluetooth receiver.
Maar ik heb 7 apparaten gekoppeld en dat is iets te veel voor dat ding.
Hij pikt het laatst verbonden apparaat op en ik weet vaak niet welke dat was...
Inderdaad. Het schijnt wel mogelijk te zijn, maar ligt eraan wat je gebruikt. Hier lukt het in ieder geval niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:21 schreef MadMaster het volgende:
Eindelijk verbonden via bluetooth.
Moest eerst uitzoeken welk apparaat al verbonden was en die ontkoppelen.
Multi bluetooth zou wel handig zijn...
Is dat zo? Nooit geweten.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:23 schreef MaryMouse het volgende:
Echt, aan de strijkers kan je horen hoe goed een orkest is. En the Royal Philharmonic Orchestra is (of was in 1975) een verdraaid goed orkest
Sjezus zeg.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:25 schreef MadMaster het volgende:
En dan heb ik door het hele huis nog 6 bluetooth receivers/speakersets...
Altijd weer een leuke puzzel...
Luister maar eens naar opnamen van sommige Oost-Europese orkesten. Altijd wel een viool die net niet zuiver strijkt, en dan krijg je kattengejankquote:
Daar zal jij als muis niet dol op zijn nee.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Luister maar eens naar opnamen van sommige Oost-Europese orkesten. Altijd wel een viool die net niet zuiver strijkt, en dan krijg je kattengejank
Noem eens een beroerd orkest, op basis van de strijkers...quote:Op zondag 22 mei 2016 10:23 schreef MaryMouse het volgende:
Echt, aan de strijkers kan je horen hoe goed een orkest is. En the Royal Philharmonic Orchestra is (of was in 1975) een verdraaid goed orkest
De kwaliteit die overblijft via de stream is toch best te pruimen. Valt me erg mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ah...quote:Op zondag 22 mei 2016 10:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Luister maar eens naar opnamen van sommige Oost-Europese orkesten. Altijd wel een viool die net niet zuiver strijkt, en dan krijg je kattengejank
Ballet orkest van Sofia is de eerste die mij zo te binnen schietquote:Op zondag 22 mei 2016 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem eens een beroerd orkest, op basis van de strijkers...
Toen we van de 128kbs stream naar 192kbs gingen zaten we de eerste dagen alleen maar te oehoeën van verbazing wat een verschil het in kwaliteit uitmaaktquote:Op zondag 22 mei 2016 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De kwaliteit die overblijft via de stream is toch best te pruimen. Valt me erg mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |