Dat hoeft niet meer...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je zou er spontaan vakantie van gaan boeken.
Pfff.....dan moet je lang wachten.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:10 schreef MadMaster het volgende:
Honkbal lijkt door te gaan, zoals het er nu naar uitziet.
Vorige keer ook, begon de wedstrijd alleen pas om 16,30 uur ipv 14.00 uur.
Was er om 13.30 toen...
Huh?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Idee.Als ik BPM op ehm, 120 zet, ongeacht de track en jullie noemen een letter, waarbij ik dan een willekeurig nummer neem waarvan de titel met die letter begint. Dat live mixen en raden hoe lang men het vol blijft houden.
Wat een zooitje zal dat worden.
Ik moet nog op reis...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker. Met al die activiteiten is het wel zo om.
Afwachten, tis net honkbal. Hopelijk klinkt het zo bizar dat er nog wat te lachen valt.quote:
Is het dan bekend werk wat te raden valt of allemaal onbekend werk.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Afwachten, tis net honkbal. Hopelijk klinkt het zo bizar dat er nog wat te lachen valt.
Dat weet ik ook niet, want ik klik het 1e het beste nummer aan met de overeenkomende letter. Maar inderdaad, daar heb je gelijk in. Met bijvoorbeeld wat oudere top 40 nummers is het leuker voor iedereen.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het dan bekend werk wat te raden valt of allemaal onbekend werk.
Dat laatste is niet echt boeiend dan...
Have fun.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo, in afwachting van wel/geen honkbal, wat leftovers van de Manic Mondays draaien...
Je bent de enige, denk ik...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik luister even mee, als jullie dat goed vinden.
Ben pas een half uur wakker, zit nog bij te komen...quote:
Rustig aan, het is geen dag om je erg druk te maken...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben pas een half uur wakker, zit nog bij te komen...
Wat voor muziek kunnen we allemaal verwachten?quote:
Alledaagse deuntjes, restanten van de afgelopen Manic Mondays...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor muziek kunnen we allemaal verwachten?
Ik hoor zondagochtend lichte pop muziek.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor muziek kunnen we allemaal verwachten?
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alledaagse deuntjes, restanten van de afgelopen Manic Mondays...
Zoiets...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoor zondagochtend lichte pop muziek.
Heb je het vaker dat die crashed dan?quote:
Nee, normaal niet.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, normaal niet.
Maar sinds ik de microfoon aangesloten heb met andere drivers is het wat instabieler...
Geen olifanten parade meer?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Deze miste ik in de nieuwe Jungle book.
Helaas werd het na het 1e album een stuk minder...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit toch gewoon mooi, hier word ik blij van.
Je mist ook niet zoveel dan hoor.quote:
Ah.... ik ga regelmatig.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zelden naar de bios en kijk sowieso weinig films...
Vanmorgen was het hier al flink bezig, met onweer en al.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier valt inmiddels de eerste regen, zal waarschijnlijk daarna jullie kant op gaan.
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik luister even mee, als jullie dat goed vinden.
Jawel hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:50 schreef Melting het volgende:
Walking in the sunshine..
Vandaag niet hoor...
Ik probeer optimistisch te blijven...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:50 schreef Melting het volgende:
Walking in the sunshine..
Vandaag niet hoor...
Ik heb zo veel wat ik nog nooit gedraaid heb, ook hier intern niet.quote:
Zeer aangename muziek.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai veel te weinig ska, bedenk ik net...
Waarom heet het eigenlijk Italo, Mad?quote:
Waren het voornamelijk/alleen maar artiesten uit Italië die deze sound maakten?quote:Op zondag 22 mei 2016 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat het synthesizer disco uit Italië is...
Wat heeft deze met honkbal te maken?quote:
Ja, veelal producers.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Waren het voornamelijk/alleen maar artiesten uit Italië die deze sound maakten?
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, veelal producers.
Je herkent het aan de synthesizers en de typische synth drums...
Ja.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.
Ik weet niets van honkbal/honkbalteams hè?
Straks eens kijken.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk dit eens.
Steve Perry is een groot honkbalfan, van de San Fransico Giants...
Kippenvel...
En bij elke sport, don't stop believin'...
Veel songs zijn op één of andere manier met een sport verbonden.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks eens kijken.
Had ik nooit kunnen raden natuurlijk.
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel songs zijn op één of andere manier met een sport verbonden.
Niet altijd bekend...
Ik voel een thema show opkomen...
Dat gaat wel lukken...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Moet je wel bij elk nummer uitleg geven.
Hij heeft tegenwoordig een werkende mic.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Moet je wel bij elk nummer uitleg geven.
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft tegenwoordig een werkende mic.
Nu nog een werkende stem...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft tegenwoordig een werkende mic.
Jouw stunt met dat logo waar je via knokkels achter kwam vond ik super.quote:
Euh?quote:Op zondag 22 mei 2016 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouw stunt met dat logo waar je via knokkels achter kwam vond ik super.
Op die mic, als het een richtmicrofoon is, moet je hem wel richten.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op die mic, als het een richtmicrofoon is, moet je hem wel richten.
Ow, het logo op die mic.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op die mic, als het een richt microfoon is, moet je hem wel richten.
Ik zou er ook niet meteen op letten en in mijn enthousiasme dat ding eraan geschroefd hebben, daarom vond ik het scherp van knokkie dat hij daar wel aan dacht.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, het logo op die mic.
Ja, dat was wel een dingetje...
Iedereen mekkeren dat het zo dof klonk en ik had dat ding gewoon in de mic-houder geschroefd.
Nooit op een logo gelet, dus ook niet op voor/-achterkant.
Kan je heel druk mee zijn dan...
Ik ook, was anders nu nog aan het zoeken geweest.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet meteen op letten en in mijn enthousiasme dat ding eraan geschroefd hebben, daarom vond ik het scherp van knokkie dat hij daar wel aan dacht.
Nee want meestal had ik iets met golfen, maandagavond golfavondquote:Op zondag 22 mei 2016 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, geen billenkoek dan.
Heb je al eens een Manic Monday bijgewoond?
Hoi hoi.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:25 schreef just me het volgende:
[..]
Nee want meestal had ik iets met golfen, maandagavond golfavond![]()
maar... ik heb morgenavond niets staan....
Morgen draait Mad dan weer niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook niets staan...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:25 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
Komt deze set grotendeels van een of ander verzamel reeks?quote:
Oh.... ik zag morgen niets op het rooster staan, dus ik dacht dat je niet zou draaien.quote:
quote:
Nee, dit is Adje Random...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt deze set grotendeels van een of ander verzamel reeks?
Dat is dan ook juist gedacht...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... ik zag morgen niets op het rooster staan, dus ik dacht dat je niet zou draaien.
Ik heb meerdere van die verzamelreeksen en daar staan veel van deze nummers op, dat begon al bij Wang Chung.quote:
Het is wel wat 80's en zo, maar van alles en nog wat.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb meerdere van die verzamelreeksen en daar staan veel van deze nummers op, dat begon al bij Wang Chung.
Ayo!quote:Op zondag 22 mei 2016 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is ook zo leuk aan Radio 49. Je verwacht niets en een paar uur later ben je een muis en Mad sessie verder.
Bedankt en tot vanavond weer.
Fijne middag.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is ook zo leuk aan Radio 49. Je verwacht niets en een paar uur later ben je een muis en Mad sessie verder.
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:35 schreef just me het volgende:
Ik dacht gisteren dé ideale jurk gevonden te hebben voor als Junior gaat trouwen, ik stuur hem een linkje door en krijg een heel diplomatiek antwoord: "nou mam, ik weet het zo net nog niet"
![]()
No Yes To The Dress...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:35 schreef just me het volgende:
Ik dacht gisteren dé ideale jurk gevonden te hebben voor als Junior gaat trouwen, ik stuur hem een linkje door en krijg een heel diplomatiek antwoord: "nou mam, ik weet het zo net nog niet"
![]()
But Yes To This Musicquote:
Hopelijk krijg je dan beter weer.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]Zekers! Chickie stapt overmorgen in het vliegtuig!
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]Zekers! Chickie stapt overmorgen in het vliegtuig!
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Helaas, Mixxx crash weer.
Ik eindig iets eerder daardoor...
Ik hoop het!quote:
Ja gezien hoe de dingen de afgelopen tijd allemaal gelopen zijn, houd ik er nog steeds wel rekening mee dat het op het laatste moment alsnog mis zou kunnen gaan.quote:
Awwww bummer, man!quote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Helaas, Mixxx crash weer.
Ik eindig iets eerder daardoor...
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:46 schreef ToT het volgende:
Ja gezien hoe de dingen de afgelopen tijd allemaal gelopen zijn, houd ik er nog steeds wel rekening mee dat het op het laatste moment alsnog mis zou kunnen gaan.
Voor die 10 minuutje smaakt het niet zo veel meer uit.quote:
Meestal geen probleem, maar er staat hier op de achtergrond nog wel wat te draaien en ik ben er spontaan ingedoken.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:47 schreef just me het volgende:
Mad en Mixxx
![]()
maar bedankt voor de muziekjes
moet je weer bbq-en vanavondquote:Op zondag 22 mei 2016 12:49 schreef MadMaster het volgende:
Graag gedaan.
Het wordt hier nu aardig donker, dus even bellen voor de wedstrijd...
BBQ-en-slecht-weer-labelquote:Op zondag 22 mei 2016 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik nu een BBQ label aan me hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |