Ik heb morgen ook niets staan...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:25 schreef just me het volgende:
[..]
Nee want meestal had ik iets met golfen, maandagavond golfavond![]()
maar... ik heb morgenavond niets staan....
quote:
Komt deze set grotendeels van een of ander verzamel reeks?quote:
Oh.... ik zag morgen niets op het rooster staan, dus ik dacht dat je niet zou draaien.quote:
quote:
Nee, dit is Adje Random...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt deze set grotendeels van een of ander verzamel reeks?
Dat is dan ook juist gedacht...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... ik zag morgen niets op het rooster staan, dus ik dacht dat je niet zou draaien.
Ik heb meerdere van die verzamelreeksen en daar staan veel van deze nummers op, dat begon al bij Wang Chung.quote:
Het is wel wat 80's en zo, maar van alles en nog wat.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb meerdere van die verzamelreeksen en daar staan veel van deze nummers op, dat begon al bij Wang Chung.
Ayo!quote:Op zondag 22 mei 2016 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is ook zo leuk aan Radio 49. Je verwacht niets en een paar uur later ben je een muis en Mad sessie verder.
Bedankt en tot vanavond weer.
Fijne middag.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is ook zo leuk aan Radio 49. Je verwacht niets en een paar uur later ben je een muis en Mad sessie verder.
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:35 schreef just me het volgende:
Ik dacht gisteren dé ideale jurk gevonden te hebben voor als Junior gaat trouwen, ik stuur hem een linkje door en krijg een heel diplomatiek antwoord: "nou mam, ik weet het zo net nog niet"
![]()
No Yes To The Dress...quote:Op zondag 22 mei 2016 12:35 schreef just me het volgende:
Ik dacht gisteren dé ideale jurk gevonden te hebben voor als Junior gaat trouwen, ik stuur hem een linkje door en krijg een heel diplomatiek antwoord: "nou mam, ik weet het zo net nog niet"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |