je schrijft het toch gewoon weg als dervingquote:Op zondag 22 mei 2016 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Onze nieuwe food manager doet ook zoiets, die zegt 'ja op het einde moet je alles op eten want dan heb je minder waste' euhhhhhhhhhhhhhhhh er is alsnog helemaal geen tyfus voor betaald en nu hebben we dus een gat met inkomen - uitgaven maar zonder officiële verklaring. Ja, dat is écht de bedoeling.
Het gaat niet om één balletje eten en ik denk niet dat je weet uit hoeveel man 'iedereen' bestaatquote:Op zondag 22 mei 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je schrijft het toch gewoon weg als derving
En alsof er überhaupt een merkbaar verschil komt als iedereen een balletje eet
je schrijft op dat je een kilo weggooit en het wordt opgegeten. Boohooquote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gaat niet om één balletje eten en ik denk niet dat je weet uit hoeveel man 'iedereen' bestaat![]()
Je mist het punt volledigquote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
Je hier druk om maken.stel je voor dat de hoge heren er achter komen dat je wat eet. Angstcultuur much?
wat maakt dat nu uitquote:Op zondag 22 mei 2016 22:52 schreef Crack_ het volgende:
Het wordt dus EERST opgegeten en daarna opgeschreven, dus nu hebben we een gat.
Dat mensen nu minder gaan opletten op hoeveel waste ze hebben, want je mag het voortaan opeten. Daarom mocht het voorheen ook niet, mensen gingen shit expres bewarenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat maakt dat nu uit
En dat kan je voorkomen door slimmer te schrijven
ja dat is hier ook de reden dat je officieel niet mag etenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat mensen nu minder gaan opletten op hoeveel waste ze hebben, want je mag het voortaan opeten. Daarom mocht het voorheen ook niet, mensen gingen shit expres bewaren
Ja, ben nogal begaan met werkquote:Op zondag 22 mei 2016 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dat is hier ook de reden dat je officieel niet mag eten
Maar Ach maak je hier niet druk om joh.
Louwman en Escherquote:Op zondag 22 mei 2016 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke ben je geweest?
[..]
zou berichtje sturen
mooie stad hèquote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Louwman en Escher![]()
Wilde ook nog gemeentemuseum, GEM en eventueel Museon doen, maar daar had ik geen tijd meer voor omdat ik 2 uur later dan gepland in Den Haag was![]()
Zal een andere keer moeten.
Heb jij tinder voor vrouwen open dan?quote:
Hhihihhoho Louwman echt 5 min lopen van hierquote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Louwman en Escher![]()
Wilde ook nog gemeentemuseum, GEM en eventueel Museon doen, maar daar had ik geen tijd meer voor omdat ik 2 uur later dan gepland in Den Haag was![]()
Zal een andere keer moeten.
rustaaaghquote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen kinders ik heb geen tinder rustaaagh.
Ow dan woon je in de buurt van m'n kitevriendinnetje denk ikquote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij tinder voor vrouwen open dan?
[..]
Hhihihhoho Louwman echt 5 min lopen van hieris mooi he
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan woon je in de buurt van m'n kitevriendinnetje denk ik![]()
En ja erg mooiMooie gebouw, mooie collectie, mooie indeling. Vooral het cafe was erg gaaf
Gevangenpoort is wel leuk, maar heb eigenlijk niet veel gezien zelfquote:Op zondag 22 mei 2016 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had wel een teiltje nodig hoor![]()
Nog meer aanraders in Den Haag?
Ow daar zag ik een billboard van. Is dat niet erg klein enzo?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gevangenpoort is wel leuk, maar heb eigenlijk niet veel gezien zelf
Ja, is wel klein.. maar ja is gewoon gevangenis van vroegahquote:Op zondag 22 mei 2016 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow daar zag ik een billboard van. Is dat niet erg klein enzo?
Zou je meer willen zien?
Ow, en je hebt nooit tijd?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is wel klein.. maar ja is gewoon gevangenis van vroegah
En als ik tijd heb ooit weer
Jawel, maar dan heb ik vaak geen zin in bepaalde dingen.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, en je hebt nooit tijd?![]()
Maar is er bij die poort nog meer te beleven in de buurt?
Liever saai thuis zitten ipv nieuwe mensen ontmoeten icm een museumbezoekquote:Op zondag 22 mei 2016 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar dan heb ik vaak geen zin in bepaalde dingen.
Nouja, het is midden in het centrum dus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |