Dan zou ik wel beetje balenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste gesprekken op Tinder kwamen toen we het over Harry Potter hadden ja. Echt hele lappen tekst waarom we bepaalde personages geniaal vonden![]()
Toch liep het gesprek dood, maar in elk geval een leuk gesprek gehad
Het is iets anders dan schoonlikken na het poepen. ; (quote:Op zondag 22 mei 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om te ontvangen ook.
Het idee dat je een persoon al ziet als levend toiletpapier is toch walgelijk.
Nope, ik ben onbekend met dat concept.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen romantische momenten?
[..]
Zo ben ikdan kan ik mijn interesse er niet bijhouden.
Ik zei toch dat ik op Deezertje lijk
Ik hou wijselijk mijn mondquote:
dat staat mij vooral tegen bij zulke appsquote:Op zondag 22 mei 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste gesprekken op Tinder kwamen toen we het over Harry Potter hadden ja. Echt hele lappen tekst waarom we bepaalde personages geniaal vonden![]()
Toch liep het gesprek dood, maar in elk geval een leuk gesprek gehad
Oh dit gaat zeker over mijn opmerking van gisterquote:
Volgens mij ging het daarna over iets anders, en liep het dood.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zou ik wel beetje balen
als leuk gesprek doodbloedt
tenzij het er gewoon niet in zit
Nee nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dit gaat zeker over mijn opmerking van gister
Het komt er verdacht veel in de buurt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is iets anders dan schoonlikken na het poepen. ; (
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het daarna over iets anders, en liep het dood.
Had ook een meisje die best graag met me wilde daten tot ik mijn mening gaf over religie. Toen bekende ze dat ze christelijk was en werd ik geblokt.
Totaal niet eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het komt er verdacht veel in de buurt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik keek net dat help mijn man is een feeder filmpje. Die cake zag er wel erg goed uit.
Je moet ook niet wachten op de ware, want er is niet één ware.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, ik ben onbekend met dat concept.
En dan te bedenken dat ik jarenlang heb staan wachten op 'de ware' terwijl alles om me heen zat rond te sletten
Nee, ik denk dat je dat zelf ook wel kan verzinnenquote:
Daarom de aanhalingstekensquote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook niet wachten op de ware, want er is niet één ware.
Klopt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat staat mij vooral tegen bij zulke apps
in andere situaties, zoals in een kroeg, op school of op een of andere vereniging kan het ook gewoon uitlopen op een leuk gesprek
bij zulke apps is het vooral geforceerd op de eerste indruk en of je eventueel seks wil met die persoon
hmmmquote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je dat zelf ook wel kan verzinnen
Ik snap het niet echt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Wat vind je van zulke mannen die dat doen/willen?
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is in elk geval niet iets wat ik ooit hoop te doen als je het niet erg vind.
dat valt reuze meequote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat idee heb ik ook altijd wel een beetje als ik een mooi meisje irl wil aanspreken. Dat zij dan meteen denkt "ja hij spreekt mij alleen aan omdat hij in mijn broekje wil komen"
Daarom is de beste manier denk ik dat je zo'n meisje via via leert kennen en je dus op een natuurlijke manier gewoon een gesprek hebt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat valt reuze mee
al ligt dat wel aan de situatie waarin je iemand aanspreekt natuurlijk
ik zou niet willen slapen op mijn bankquote:Op zondag 22 mei 2016 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben te moe om naar bed te lopen.
Ik denk dat ik maar op de bank slaap
dat kan toch ook gewoon op school oidquote:Op zondag 22 mei 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom is de beste manier denk ik dat je zo'n meisje via via leert kennen en je dus op een natuurlijke manier gewoon een gesprek hebt.
Ik zou wel willen slapen op jouw bank.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zou niet willen slapen op mijn bank
die is niet comfy
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen slapen op jouw bank.
Dat zou betekenen dat ik dicht bij jou ben.
Nee want ik heb iedereen weggejaagd omdat ik een stomme user benquote:Op zondag 22 mei 2016 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft de Relaties SC nog niks opgeleverd?
Ik denk dat hij in jouw aanwezigheid de pijn niet eens voelt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Daar ga je spijt van krijgen, geloof me
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want ik heb iedereen weggejaagd omdat ik een stomme user ben
Uit medelijden zou ik hem dan naast mij in bed laten slapen, maar misschien is dat wel precies het plannetje :squote:Op zondag 22 mei 2016 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in jouw aanwezigheid de pijn niet eens voelt.
Had geen internet, ik heb geen 3g aboquote:Op zondag 22 mei 2016 00:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]![]()
wel een beetje jammer dat je niet even wat eerder reageerde, anders hadden we toch elkaar kunnen zien op t station
Shit, je hebt me door.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uit medelijden zou ik hem dan naast mij in bed laten slapen, maar misschien is dat wel precies het plannetje :s
ik ben te naief
Valt wel mee hoor. Beetje dezelfde verhouding als hier denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Zitten wel enorm veel vrouwen geloof ik
Zou je je laten gebruiken door zo'n oude man? :$quote:Op zondag 22 mei 2016 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uit medelijden zou ik hem dan naast mij in bed laten slapen, maar misschien is dat wel precies het plannetje :s
ik ben te naief
Dan jijquote:Op zondag 22 mei 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan wat? Dan een baby, dan Nelson Mandela, dan een schildpad?
Ik heb hier wel eens gelezen dat hij met wijn alles voor elkaar krijgtquote:Op zondag 22 mei 2016 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je je laten gebruiken door zo'n oude man? :$
Gaat dat ene nog door homoquote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens gelezen dat hij met wijn alles voor elkaar krijgt
Daenarys Targaryenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan jij
Als jij
Dan jou
Als jou
Pik er maar een
Wat een opschepperquote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens gelezen dat hij met wijn alles voor elkaar krijgt
Nouja, ik heb het beste meisje van FOK! weten te hosselen.quote:
ah ik ookquote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb het gepland staandus daarom vroeg ik t
liefquote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het beste meisje van FOK! weten te hosselen.
Daar mag je over opscheppen.
Mis je je bezemkast?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wil ook nog naar tilly, woensdag of zo wrs.
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het beste meisje van FOK! weten te hosselen.
Daar mag je over opscheppen.
met collega's chillen?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wil ook nog naar tilly, woensdag of zo wrs.
quote:
wowquote:
je moet dat grote apparaat van je ook niet in je tostiapparaat stekenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
wow
beetje veel gedoe, neem wel broodje kaas
vind tosti met bruin brood ook altijd wat minder geslaagd en dit apparaat is half kapot en brood te groot
Mijn brood voor tosti is zo vaak te groot maar proppen werkt goedquote:Op zondag 22 mei 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
wow
beetje veel gedoe, neem wel broodje kaas
vind tosti met bruin brood ook altijd wat minder geslaagd en dit apparaat is half kapot en brood te groot
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je moet dat grote apparaat van je ook niet in je tostiapparaat steken
Heb jij nooit andere dingen in huis?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helaas eet ik alleen tosti's als ik serie kijk.
Anders is het niet echt. Ik ga dus weer een nachtje verhongeren
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helaas eet ik alleen tosti's als ik serie kijk.
Anders is het niet echt. Ik ga dus weer een nachtje verhongeren
och arme meid...quote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje dacht dat grootgeschapen over lichaamslengte ging.
Niet echt om als midnight snack te gebruiken eigenlijkquote:
korstjes eraf snijden en daar van tevoren al mee voorgenieten.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn brood voor tosti is zo vaak te groot maar proppen werkt goed
Als ik alleen tosti ham/kaas eet sterf ik van verveling ben ik bang.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien net als syndroom een basic en een premium tosti ontwikkelen, zodat je de basis tosti op andere momenten kan eten
Hou je niet van (gezonde) noten?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt om als midnight snack te gebruiken eigenlijk
Chips en dat soort dingen vind ik saai geworden, dus eet ik niet meer.
Godver.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje dacht dat grootgeschapen over lichaamslengte ging.
Nee het is juist lekker als die korstjes dan over het randje gaan en dan plat worden en heel krokant. Dat vind ik echt puur genot.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
korstjes eraf snijden en daar van tevoren al mee voorgenieten.
dat is toch heerlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik alleen tosti ham/kaas eet sterf ik van verveling ben ik bang.
Niet perse nee.quote:
Ze woont ook in Groningen. Misschien moet jij of Johannes een oogje in het zeil houden.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
och arme meid...
hopelijk maken ze geen misbruik van haar
Zonde manquote:Op zondag 22 mei 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet perse nee.
Zou nog eerder een maaltijdsalade als snack opeten. Of broodjes knakworst ofzo.
Dat lijkt me een goed planquote:Op zondag 22 mei 2016 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze woont ook in Groningen. Misschien moet jij of Johannes een oogje in het zeil houden.
Prima voor een verjaardag, of pinda's eten bij Bierfabriek maar anders hoeft het van mij nietquote:
Klopt. Maar toch stuk beter dan zak doritos of pringles, maar die zijn wel 2x zo goedkoop jaquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag even geen noten en kaas meer van mezelf om de opmars van het vet te stoppen.
Scheelt toch wel al een hoop dat ik kaas niet lekker vindquote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag even geen noten en kaas meer van mezelf om de opmars van het vet te stoppen.
Ik ben extreem dol op kaas.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt toch wel al een hoop dat ik kaas niet lekker vind
Echt een dikmakertje
Hoe kan je kaas niet lekker vinden dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt toch wel al een hoop dat ik kaas niet lekker vind
Echt een dikmakertje
Smeerkaas en gesmolten kaas primaquote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je kaas niet lekker vinden dan?
smeerkaasgodquote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smeerkaas en gesmolten kaas prima
Normale kaas vind ik smerig
Je moet ook naar een notenwinkel voor goeie notenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
waarom zijn er alleen ah basic gezouten cashewnoten en niet ongezouten
pff
wat kost een ons cashewnoten daarquote:Op zondag 22 mei 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook naar een notenwinkel voor goeie noten
Niet geweldig, maar heb je meer keusquote:
Geen idee, in Arnhem zit geen lekkerequote:
Klopt.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh naja ze zijn wel te koop in de supermarkt
maar noten lijken me noten
jezusquote:Op zondag 22 mei 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Maar bij de Ah heb je geen gemixte, ja of heel duur.
Daar kan je gewoon van die mixen nemen, heb je amandelen, macademia, pecan, walnoot en paranoten ofzo.
Volgens mij was 400 gram bij de AH daar 7 euro van ofzo zag ik laatst
Die ah basis cocktail nuts zijn 80 centquote:Op zondag 22 mei 2016 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jezus
ja dat is echt veel geld
alleen pinda's zijn goedkoop maarja, ook vrij ranzig
echt van die dingen die je alleen eet als er niks lekkerders op tafel staat tijdens de kringverjaardag
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ah basis cocktail nuts zijn 80 cent
die zijn zo hard he![]()
Maar gezouten pindas vind ik beetje saai worden snelquote:Op zondag 22 mei 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]ohja dat komt me wel bekend voor
dat je echt bijna je tanden erop stuk bijt,
die ken ik niet, heb even gegoogledquote:Op zondag 22 mei 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar gezouten pindas vind ik beetje saai worden snel
Qua ongezonde nootjes is mijn guilty pleasure wel echt katjan pedis
Je kent Katjan Pedis niet???quote:Op zondag 22 mei 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die ken ik niet, heb even gegoogled
ik weet niet wat ik er van moet denken
Japanse mix vind ik trouwens om te kotsen
Nee suikerpindas, die zijn ranzig inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee, ik dacht eerst dat het van die vieze suikerdingen waren maar dit zijn pure noten
oh dat zal best, ik haat pittigquote:Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee suikerpindas, die zijn ranzig inderdaad
Maar denk dat jij Katjan Pedis te pittig vind
Misschien is JR`s vader wel wat voor jequote:Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat zal best, ik haat pittig
flauw eten
Je bent gek manquote:
Dagdagquote:
Heb je een schone deerne gefixt?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Paxie
Ik heb een wereldavond beleefd, niet normaal
Nee ik ging uit eten maar wat bleek? Co Stompe en Roland Scholten gooien een dartstoernooitje in hetzelfde gebouwquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee ik ging uit eten maar wat bleek? Co Stompe en Roland Scholten gooien een dartstoernooitje in hetzelfde gebouw
Genot hoor
Ik kan bevestigen dat het ook in het normale leventje zeer aimabele mannen zijnquote:
Ja want bij geen enkele verjaardag serveren ze andere noten.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
Oh en Jr over die alleen met verjaardag is het lekker
Dat zijn tijgernootjesIs wel wat anders natuurlijk
Co won het toernooitje overigensquote:
Ze lijken me erg vriendelijk jaquote:Op zondag 22 mei 2016 01:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het ook in het normale leventje zeer aimabele mannen zijn
En kaas en worst tochquote:Op zondag 22 mei 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want bij geen enkele verjaardag serveren ze andere noten.
Het was een buffet waarbij het toegestaan was ook de dartszaal te bezoekenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze lijken me erg vriendelijk ja
Jij hebt het eten gelaten voor wat het was en genoten van een goede pot?
Lekker manquote:Op zondag 22 mei 2016 01:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was een buffet waarbij het toegestaan was ook de dartszaal te bezoeken
Genottelijk moet ik zeggen. Boh zo'n avond maak je zelden mee hoorquote:
Niks nieuws volgens mij helaasquote:Op zondag 22 mei 2016 01:46 schreef Tagliano het volgende:
Nu even deezertje en syndroomposts bijlezen
Pittig etenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dat zal best, ik haat pittig
flauw eten
Ik zie wat nieuwe posts, even glurenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niks nieuws volgens mij helaas
hij moet snel weer een eigen topic hebben, genot
Er zijn niet veel vbl`ers die niet helemaal verknocht zijn aan dat pijltje gooien he?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genottelijk moet ik zeggen. Boh zo'n avond maak je zelden mee hoor
GGMM is wel de ergste van allemaal, dartshooligan die hij isquote:Op zondag 22 mei 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn niet veel vbl`ers die niet helemaal verknocht zijn aan dat pijltje gooien he?
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:46 schreef Tagliano het volgende:
Nu even deezertje en syndroomposts bijlezen
Ik mis zijn topic ook ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niks nieuws volgens mij helaas
hij moet snel weer een eigen topic hebben, genot
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis zijn topic ook ja.
Zal ik er eentje voor hem maken?
Djurresgod: ik heb wél meer dan een tientje over voor mijn eerste datequote:
Ik ging hier vannacht al stuk om ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Djurresgod: ik heb wél meer dan een tientje over voor mijn eerste date
Ik kan hier mijzelf echt avonden mee vermaken als het nodig isquote:Op zondag 22 mei 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging hier vannacht al stuk om ja.
Die anekdote over Deezertje die geen geld wil spenderen als hij merkt dat er geen relatie in zit
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die anekdote over Deezertje die geen geld wil spenderen als hij merkt dat er geen relatie in zit
Deze post is gewoon ultiem genot:quote:Op zondag 22 mei 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:[..]
Ja en gezien de eerste dates nooit grandioos zijn wil ik ook niet meteen veel kwijt zijn, anders voel je je bekocht want ik heb niet het gevoel dat zij voor de lunch gaat betalen... (50/50 is weer zo kansloos) en je weet niet of ik zelf ook een tweede date wil. Mocht ze mij tijdens het lopen naar een lunchzaak al tegenvallen gaat het een karig broodje worden want dat gevoel klopt vaak wel..ik heb ooit 1 keer met iemand een uur door de stad gewandeld en heel tactisch weer bij het station geëindigd. Klinkt best zielig, maar ik had geen geld voor haar over omdat ik er al geen heil in zag.
Godverdomme veel te hard gelachen voor dit tijdstipquote:
Het genot wat ik altijd voelde als ik in een nacht zag dat er weer drie topics van hem gevuld warenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan hier mijzelf echt avonden mee vermaken als het nodig is
Dat werkt ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maak een kloon aan en geef jezelf een wijvenicoon
Werkt dat ook niet?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het genot wat ik altijd voelde als ik in een nacht zag dat er weer drie topics van hem gevuld waren
[..]
Dat werkt ook niet.
Je noemde me laatst retardedquote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat een boze opgekropte reactie dit zeg, wat is er aan het handje kind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ik wil pics van syndroomquote:Op zondag 22 mei 2016 01:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Werkt dat ook niet?
Tijd om opsonisatie in te schakelen
Een mix van Deezertje en Braddie gok ikquote:Op zondag 22 mei 2016 01:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld redelijk op deezertje lijken
Datzijn wel 2 uitersten qua lichaamsbouw in ieder gevalquote:Op zondag 22 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een mix van Deezertje en Braddie gok ik
Ik kende Braddie niet zo goed, las de eerste post op mycroft die ik tegenkwam en genootquote:Op zondag 22 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een mix van Deezertje en Braddie gok ik
Lichaamsbouw van Braddie, met de kop van Deezertje.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datzijn wel 2 uitersten qua lichaamsbouw in ieder geval
wat praat je over mijquote:Op zondag 22 mei 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lichaamsbouw van Braddie, met de kop van Deezertje.
In elk geval ziet hij er eng genoeg uit om aangehouden te worden door agenten.
"vind jij het dan lekker om te rukken met je stijve pik"quote:Op zondag 22 mei 2016 02:02 schreef Paxcon het volgende:
syndroom lijkt me qua uiterlijk iemand zoals die types die Peter R de Vries opspeurt met dat programma van hem
altijd mensen die wat minder begaafd zijn en rare dingen doen op internet en ze zien er altijd een beetje hetzelfde uit
Het kan door de alcohol komen, maar ik heb deze post met stijgende verbazing gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"vind jij het dan lekker om te rukken met je stijve pik"
Die ene gast op de bank toen met zijn ouders. God wat een plaatsvervangende schaamte en medelijden voelde ik toen
Haha jaquote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene gast op de bank toen met zijn ouders. God wat een plaatsvervangende schaamte en medelijden voelde ik toen
Misschien lijkt hij wel qua uiterlijk op Peter Rquote:Op zondag 22 mei 2016 02:02 schreef Paxcon het volgende:
syndroom lijkt me qua uiterlijk iemand zoals die types die Peter R de Vries opspeurt met dat programma van hem
altijd mensen die wat minder begaafd zijn en rare dingen doen op internet en ze zien er altijd een beetje hetzelfde uit
ze heeft net een heel verhaal getypt over een jongen waarmee ze heeft gedatequote:
Vervelende tv-persoonlijkheidquote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef richolio het volgende:
Peter R
Albert en consorten fokken hem altijd een beetje bij RTL Boulevard
Neh, ik denk echt type weirdo, want dit:quote:Op zondag 22 mei 2016 02:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien lijkt hij wel qua uiterlijk op Peter R
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
In elk geval ziet hij er eng genoeg uit om aangehouden te worden door agenten.
Dat programma niet gezien?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan door de alcohol komen, maar ik heb deze post met stijgende verbazing gelezen
Echt? Nog ergens terug te zien?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja
En 1,5 week geleden was er weer zo'n soort aflevering
Ohja genotquote:Op zondag 22 mei 2016 02:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neh, ik denk echt type weirdo, want dit:
[..]
Was je zo snel met dingen dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
ze heeft net een heel verhaal getypt over een jongen waarmee ze heeft gedate
die haar op de tweede date een reis naar praag gaf ofzo
ik denk dat dit voor mij een tip is dat ik een stuk rustiger aan moet doen
http://rtlxl.nl/#!/peter-(...)5a-b105-0902a1ad51a0 nu nog gratisquote:
nee hoorquote:
Zo'n gast van 30 die nog thuis woonde en vrij simpel was belde een tijdje lang zo'n meisje op als hij ging rukken. Zij schakelde Peter R. de Vries in die hem confronteerde bij hem thuis waar zijn ouders bij waren.quote:
Het ESFquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef richolio het volgende:
En als ze het dan over het songfestival hadden dan zeiden Albert enzo iets in de trant van "toch Peter?" en dan Peter zo mompelen "hmhpg ja ja" want Peter vind dat stomGenot
Even genietenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://rtlxl.nl/#!/peter-(...)5a-b105-0902a1ad51a0 nu nog gratis
gast die 9-jarige meisjes opspeurt en gaat fappen voor de cam en peter gaat hem dan thuis opzoeken en zn pa is ook bij de confrontatie
Vrouwen sporen nietquote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee hoor
ik drong alleen wat aan dat ik haar graag wil zien
weet ik veel wat er in een vrouwenhoofd om gaat
Sylvana met stip op 1. Dat welquote:
Tjaptjoepquote:
martsmeetslacht.gifquote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n gast van 30 die nog thuis woonde en vrij simpel was belde een tijdje lang zo'n meisje op als hij ging rukken. Zij schakelde Peter R. de Vries in die hem confronteerde bij hem thuis waar zijn ouders bij waren.
Erg pijnlijk
Dinsdag was wel gezellig. Zaterdag vond ik het wat minder moet ik zeggenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:08 schreef richolio het volgende:
[..]
TjaptjoepEnige goede aan ESF forum
Niet normaal druk ook echt dat livetopic
Iddquote:
nou zegquote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo mijn maaginhoud ligt weer over de vloer toen Peter R. begon te praten.
Met zijn kut R. in zijn naam
Mart Smeets als verhalenvertellerquote:Op zondag 22 mei 2016 02:10 schreef richolio het volgende:
[..]
IddFreek de Jonge vind ik ook zwaar vervelend.
En Mart Smeets is ook kut, weet niet waarom iedereen hem zo adoreert. Al is het soms wel goede televisie als hij het weer eens spannend maakt ofzo
Freek de Jonge is echt een tyfusmongoolquote:Op zondag 22 mei 2016 02:10 schreef richolio het volgende:
[..]
En Mart Smeets is ook kut, weet niet waarom iedereen hem zo adoreert. Al is het soms wel goede televisie als hij het weer eens spannend maakt ofzo
Puur uit nostalgiequote:Op zondag 22 mei 2016 02:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien in desbetreffend topic dus dan snap ik dat jij het niet snaptquote:
val dood joh kk gekquote:Op zondag 22 mei 2016 02:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien in desbetreffend topic dus dan snap ik dat jij het niet snapt
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die "gestolkt" zeggen ipv "gestalkt" mogen een gaskamer uit proberen.
quote:
Zou Hitler ook zo`n taalnazi zijn geweest?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die "gestolkt" zeggen ipv "gestalkt" mogen een gaskamer uit proberen.
hitler had een micropenisquote:Op zondag 22 mei 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou Hitler ook zo`n taalnazi zijn geweest?
en 1 zaadbalquote:
Wat is er Krekjequote:
Haha jaquote:Op zondag 22 mei 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf Pax deze aflevering
Dat hij zichzelf afrukt op de cam
Dat Peter en dat wijf daar ook naar zitten te kijkenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja
Ondanks de blur best wel duidelijk in beeld
was dit een ander programma? Ik probeer die ep te zoeken maar zat volgens mij niet in vorig seizoenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was hetzelfde programma, ben ik wel zeker vanquote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
was dit een ander programma? Ik probeer die ep te zoeken maar zat volgens mij niet in vorig seizoen
oh, dan ga ik daar even zoekenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was hetzelfde programma, ben ik wel zeker van
Stond op dailymotion volgens mij
Jezusquote:
mehquote:Op zondag 22 mei 2016 02:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee
ben er wel achter dat het s01e05 is maar kan hem niet vinden
1 tm 4 wel
ja manquote:Op zondag 22 mei 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee die berichten zijn echt ziek Pax.
Ik word er echt misselijk van
Meer deze afleveringquote:Op zondag 22 mei 2016 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je vindt het leuk te zien hoe een pedo fapt op kindertjes
Uh oke
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit is hem, maar geblokkeerd in Nederland
ff kijken of het met een proxy kan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |