Deze post is gewoon ultiem genot:quote:Op zondag 22 mei 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging hier vannacht al stuk om ja.
Die anekdote over Deezertje die geen geld wil spenderen als hij merkt dat er geen relatie in zit
quote:[..]
Ja en gezien de eerste dates nooit grandioos zijn wil ik ook niet meteen veel kwijt zijn, anders voel je je bekocht want ik heb niet het gevoel dat zij voor de lunch gaat betalen... (50/50 is weer zo kansloos) en je weet niet of ik zelf ook een tweede date wil. Mocht ze mij tijdens het lopen naar een lunchzaak al tegenvallen gaat het een karig broodje worden want dat gevoel klopt vaak wel..ik heb ooit 1 keer met iemand een uur door de stad gewandeld en heel tactisch weer bij het station geëindigd. Klinkt best zielig, maar ik had geen geld voor haar over omdat ik er al geen heil in zag.
Godverdomme veel te hard gelachen voor dit tijdstipquote:
Het genot wat ik altijd voelde als ik in een nacht zag dat er weer drie topics van hem gevuld warenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan hier mijzelf echt avonden mee vermaken als het nodig is
Dat werkt ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maak een kloon aan en geef jezelf een wijvenicoon
Werkt dat ook niet?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het genot wat ik altijd voelde als ik in een nacht zag dat er weer drie topics van hem gevuld waren
[..]
Dat werkt ook niet.
Je noemde me laatst retardedquote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat een boze opgekropte reactie dit zeg, wat is er aan het handje kind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ik wil pics van syndroomquote:Op zondag 22 mei 2016 01:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Werkt dat ook niet?
Tijd om opsonisatie in te schakelen
Een mix van Deezertje en Braddie gok ikquote:Op zondag 22 mei 2016 01:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld redelijk op deezertje lijken
Datzijn wel 2 uitersten qua lichaamsbouw in ieder gevalquote:Op zondag 22 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een mix van Deezertje en Braddie gok ik
Ik kende Braddie niet zo goed, las de eerste post op mycroft die ik tegenkwam en genootquote:Op zondag 22 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een mix van Deezertje en Braddie gok ik
Lichaamsbouw van Braddie, met de kop van Deezertje.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datzijn wel 2 uitersten qua lichaamsbouw in ieder geval
wat praat je over mijquote:Op zondag 22 mei 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lichaamsbouw van Braddie, met de kop van Deezertje.
In elk geval ziet hij er eng genoeg uit om aangehouden te worden door agenten.
"vind jij het dan lekker om te rukken met je stijve pik"quote:Op zondag 22 mei 2016 02:02 schreef Paxcon het volgende:
syndroom lijkt me qua uiterlijk iemand zoals die types die Peter R de Vries opspeurt met dat programma van hem
altijd mensen die wat minder begaafd zijn en rare dingen doen op internet en ze zien er altijd een beetje hetzelfde uit
Het kan door de alcohol komen, maar ik heb deze post met stijgende verbazing gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"vind jij het dan lekker om te rukken met je stijve pik"
Die ene gast op de bank toen met zijn ouders. God wat een plaatsvervangende schaamte en medelijden voelde ik toen
Haha jaquote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"vind jij het dan lekker om te rukken met je stijve pik"
Die ene gast op de bank toen met zijn ouders. God wat een plaatsvervangende schaamte en medelijden voelde ik toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |