quote:
wowquote:
je moet dat grote apparaat van je ook niet in je tostiapparaat stekenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
wow
beetje veel gedoe, neem wel broodje kaas
vind tosti met bruin brood ook altijd wat minder geslaagd en dit apparaat is half kapot en brood te groot
Mijn brood voor tosti is zo vaak te groot maar proppen werkt goedquote:Op zondag 22 mei 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
wow
beetje veel gedoe, neem wel broodje kaas
vind tosti met bruin brood ook altijd wat minder geslaagd en dit apparaat is half kapot en brood te groot
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je moet dat grote apparaat van je ook niet in je tostiapparaat steken
Heb jij nooit andere dingen in huis?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helaas eet ik alleen tosti's als ik serie kijk.
Anders is het niet echt. Ik ga dus weer een nachtje verhongeren
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helaas eet ik alleen tosti's als ik serie kijk.
Anders is het niet echt. Ik ga dus weer een nachtje verhongeren
och arme meid...quote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje dacht dat grootgeschapen over lichaamslengte ging.
Niet echt om als midnight snack te gebruiken eigenlijkquote:
korstjes eraf snijden en daar van tevoren al mee voorgenieten.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn brood voor tosti is zo vaak te groot maar proppen werkt goed
Als ik alleen tosti ham/kaas eet sterf ik van verveling ben ik bang.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien net als syndroom een basic en een premium tosti ontwikkelen, zodat je de basis tosti op andere momenten kan eten
Hou je niet van (gezonde) noten?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt om als midnight snack te gebruiken eigenlijk
Chips en dat soort dingen vind ik saai geworden, dus eet ik niet meer.
Godver.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje dacht dat grootgeschapen over lichaamslengte ging.
Nee het is juist lekker als die korstjes dan over het randje gaan en dan plat worden en heel krokant. Dat vind ik echt puur genot.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
korstjes eraf snijden en daar van tevoren al mee voorgenieten.
dat is toch heerlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik alleen tosti ham/kaas eet sterf ik van verveling ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |