Dan zou ik wel beetje balenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste gesprekken op Tinder kwamen toen we het over Harry Potter hadden ja. Echt hele lappen tekst waarom we bepaalde personages geniaal vonden![]()
Toch liep het gesprek dood, maar in elk geval een leuk gesprek gehad
Het is iets anders dan schoonlikken na het poepen. ; (quote:Op zondag 22 mei 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om te ontvangen ook.
Het idee dat je een persoon al ziet als levend toiletpapier is toch walgelijk.
Nope, ik ben onbekend met dat concept.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen romantische momenten?
[..]
Zo ben ikdan kan ik mijn interesse er niet bijhouden.
Ik zei toch dat ik op Deezertje lijk
Ik hou wijselijk mijn mondquote:
dat staat mij vooral tegen bij zulke appsquote:Op zondag 22 mei 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste gesprekken op Tinder kwamen toen we het over Harry Potter hadden ja. Echt hele lappen tekst waarom we bepaalde personages geniaal vonden![]()
Toch liep het gesprek dood, maar in elk geval een leuk gesprek gehad
Oh dit gaat zeker over mijn opmerking van gisterquote:
Volgens mij ging het daarna over iets anders, en liep het dood.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zou ik wel beetje balen
als leuk gesprek doodbloedt
tenzij het er gewoon niet in zit
Nee nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dit gaat zeker over mijn opmerking van gister
Het komt er verdacht veel in de buurt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is iets anders dan schoonlikken na het poepen. ; (
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het daarna over iets anders, en liep het dood.
Had ook een meisje die best graag met me wilde daten tot ik mijn mening gaf over religie. Toen bekende ze dat ze christelijk was en werd ik geblokt.
Totaal niet eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het komt er verdacht veel in de buurt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik keek net dat help mijn man is een feeder filmpje. Die cake zag er wel erg goed uit.
Je moet ook niet wachten op de ware, want er is niet één ware.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, ik ben onbekend met dat concept.
En dan te bedenken dat ik jarenlang heb staan wachten op 'de ware' terwijl alles om me heen zat rond te sletten
Nee, ik denk dat je dat zelf ook wel kan verzinnenquote:
Daarom de aanhalingstekensquote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook niet wachten op de ware, want er is niet één ware.
Klopt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat staat mij vooral tegen bij zulke apps
in andere situaties, zoals in een kroeg, op school of op een of andere vereniging kan het ook gewoon uitlopen op een leuk gesprek
bij zulke apps is het vooral geforceerd op de eerste indruk en of je eventueel seks wil met die persoon
hmmmquote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je dat zelf ook wel kan verzinnen
Ik snap het niet echt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Wat vind je van zulke mannen die dat doen/willen?
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is in elk geval niet iets wat ik ooit hoop te doen als je het niet erg vind.
dat valt reuze meequote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat idee heb ik ook altijd wel een beetje als ik een mooi meisje irl wil aanspreken. Dat zij dan meteen denkt "ja hij spreekt mij alleen aan omdat hij in mijn broekje wil komen"
Daarom is de beste manier denk ik dat je zo'n meisje via via leert kennen en je dus op een natuurlijke manier gewoon een gesprek hebt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat valt reuze mee
al ligt dat wel aan de situatie waarin je iemand aanspreekt natuurlijk
ik zou niet willen slapen op mijn bankquote:Op zondag 22 mei 2016 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben te moe om naar bed te lopen.
Ik denk dat ik maar op de bank slaap
dat kan toch ook gewoon op school oidquote:Op zondag 22 mei 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom is de beste manier denk ik dat je zo'n meisje via via leert kennen en je dus op een natuurlijke manier gewoon een gesprek hebt.
Ik zou wel willen slapen op jouw bank.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zou niet willen slapen op mijn bank
die is niet comfy
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen slapen op jouw bank.
Dat zou betekenen dat ik dicht bij jou ben.
Nee want ik heb iedereen weggejaagd omdat ik een stomme user benquote:Op zondag 22 mei 2016 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft de Relaties SC nog niks opgeleverd?
Ik denk dat hij in jouw aanwezigheid de pijn niet eens voelt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Daar ga je spijt van krijgen, geloof me
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want ik heb iedereen weggejaagd omdat ik een stomme user ben
Uit medelijden zou ik hem dan naast mij in bed laten slapen, maar misschien is dat wel precies het plannetje :squote:Op zondag 22 mei 2016 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in jouw aanwezigheid de pijn niet eens voelt.
Had geen internet, ik heb geen 3g aboquote:Op zondag 22 mei 2016 00:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]![]()
wel een beetje jammer dat je niet even wat eerder reageerde, anders hadden we toch elkaar kunnen zien op t station
Shit, je hebt me door.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uit medelijden zou ik hem dan naast mij in bed laten slapen, maar misschien is dat wel precies het plannetje :s
ik ben te naief
Valt wel mee hoor. Beetje dezelfde verhouding als hier denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Zitten wel enorm veel vrouwen geloof ik
Zou je je laten gebruiken door zo'n oude man? :$quote:Op zondag 22 mei 2016 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uit medelijden zou ik hem dan naast mij in bed laten slapen, maar misschien is dat wel precies het plannetje :s
ik ben te naief
Dan jijquote:Op zondag 22 mei 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan wat? Dan een baby, dan Nelson Mandela, dan een schildpad?
Ik heb hier wel eens gelezen dat hij met wijn alles voor elkaar krijgtquote:Op zondag 22 mei 2016 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je je laten gebruiken door zo'n oude man? :$
Gaat dat ene nog door homoquote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens gelezen dat hij met wijn alles voor elkaar krijgt
Daenarys Targaryenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan jij
Als jij
Dan jou
Als jou
Pik er maar een
Wat een opschepperquote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eens gelezen dat hij met wijn alles voor elkaar krijgt
Nouja, ik heb het beste meisje van FOK! weten te hosselen.quote:
ah ik ookquote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb het gepland staandus daarom vroeg ik t
liefquote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het beste meisje van FOK! weten te hosselen.
Daar mag je over opscheppen.
Mis je je bezemkast?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wil ook nog naar tilly, woensdag of zo wrs.
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het beste meisje van FOK! weten te hosselen.
Daar mag je over opscheppen.
met collega's chillen?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wil ook nog naar tilly, woensdag of zo wrs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |