SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's Lambo of Rekt
Meld het gerust hoor, ben wel benieuwd, tenzij het uithongeren is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:16 schreef EggsTC het volgende:
als je écht wil afvallen heb ik nog wel meer methoden voor je... maar die zijn wat minder gezond.
Fogel!quote:
5 weken sonde-voeding is ook niet aan te bevelen, maar val je wel heel snel mee afquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Meld het gerust hoor, ben wel benieuwd, tenzij het uithongeren is.
Ik heb al eens 7 weken lang niet mogen eten en aan Nutridrink moeten zitten. Dat was niet zo fijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
5 weken sonde-voeding is ook niet aan te bevelen, maar val je wel heel snel mee af
Koop eens een gram speed en snuif het op.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Meld het gerust hoor, ben wel benieuwd, tenzij het uithongeren is.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:16 schreef EggsTC het volgende:
als je écht wil afvallen heb ik nog wel meer methoden voor je... maar die zijn wat minder gezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:18 schreef Fogel het volgende:
Muis? Je komt er niet meer in bij mij!
* Fogel is een paar uur bezig geweest met muizenwerend materiaal aan te brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:18 schreef Fogel het volgende:
Muis? Je komt er niet meer in bij mij!
* Fogel is een paar uur bezig geweest met muizenwerend materiaal aan te brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
4 weken vrijwillig aan de joylentquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb al eens 7 weken lang niet mogen eten en aan Nutridrink moeten zitten. Dat was niet zo fijn.
Nou, ha, ha, ha, ha, haquote:
De lachpolka..... jij kent hem?quote:
Maar jij weet hoe je een deur moet openen, dus dat komt wel goedquote:
Nu welquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar jij weet hoe je een deur moet openen, dus dat komt wel goed
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat de bassist zo'n gezicht heeft getrokken
[ afbeelding ]
WT!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
Oh ja, Muis? Redelijke kans dat ik de Top of Flop deze keer zal moeten gaan missen!
Ah, dat geeft de overige kandidaten meer kansquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
Oh ja, Muis? Redelijke kans dat ik de Top of Flop deze keer zal moeten gaan missen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |