Rule, Britannia! Britannia, rule the waves.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:04 schreef Nintex het volgende:
De fear mongering heeft averechts gewerkt deze keer. Leave loopt uit op Remain. Belangrijkste onderwerp: migratie.
http://www.express.co.uk/news/politics/676994/HISTORIC-TURNING-POINT-Brexit-3-poll-LEAD-huge-week-Leave-campaign
Hoe origineel: wat je wil doordrukken door te doen alsof er een Europese oorlog uitbreekt als de EU zou vallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens Cameron is Groot-Brittannië er nooit beter van geworden door zich afzijdig te houden. In de toespraak stelt de premier de vraag of de Britten er absoluut zeker van zijn dat vrede en stabiliteit op het continent gegarandeerd zijn. Hijzelf durft dat niet met zekerheid te zeggen en wil het risico niet nemen. "Telkens wanneer we Europa onze rug toekeerden, kregen we er vroeger of later spijt van", zegt Cameron.
Hij dreigt helemaal niet met een oorlogquote:Op zondag 5 juni 2016 22:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe origineel: wat je wil doordrukken door te doen alsof er een Europese oorlog uitbreekt als de EU zou vallen.
Het licht brandde gelukkig nog steeds tussen het afwijzen van de EU-grondwet en het invoeren van het verdrag van Lissabon (ook de grondwet maar anders genoemd).
Dan zal die overduidelijke meerderheid er wel moeten zijn. Vooralsnog kruipt de VVD in de peilingen dichterbij en groeit een GroenLinks ook hard (staan op 16 zetels geloof ik). Dat zijn ook signalen die je niet mag negeren.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:05 schreef Elzies het volgende:
[..]
Als het volk in overduidelijke meerderheid kiest voor een partij
Je vraagt je toch af waarom die VVD nog zo groot blijft.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan zal die overduidelijke meerderheid er wel moeten zijn. Vooralsnog kruipt de VVD in de peilingen dichterbij en groeit een GroenLinks ook hard (staan op 16 zetels geloof ik). Dat zijn ook signalen die je niet mag negeren.
Omdat er een grote groep is die zich gedekt voelt door hen.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:38 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waarom die VVD nog zo groot blijft.
Vanwege veel mensen die wel hardvochtiger tegen vluchtelingen willen zijn maar niet op de manier van de PVV?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:38 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zoiets. HRA?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vanwege veel mensen die wel hardvochtiger tegen vluchtelingen willen zijn maar niet op de manier van de PVV?
Vanwege veel mensen die het met Wilders eens zijn maar geen oplossing in hem zien?
Vanwege huizenbezitters en de HRA?
Misschien omdat mensen toch niet zo ontevreden zijn als de schreeuwers altijd doen voorkomen.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:38 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Nee. Omdat het gewoon een hele enge man is met rare ideeën.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:41 schreef bamibij het volgende:
Vanwege dat Wilders een pion van zionistische joden is?
Dat ook uiteraard, maar ik denk dat het gedweep met joden en de vage financiering ook mensen met wel die ideeën bij hem weghoudt.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Omdat het gewoon een hele enge man is met rare ideeën.
Hopelijk. Zionisten in zijn geval. Aan de andere kant moet hij ook maar eens aan de macht komen. Samen met de VVD. Dan zien we ook waar mensen staan.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard, maar ik denk dat het gedweep met joden en de vage financiering ook mensen met wel die ideeën bij hem weghoudt.
Of mensen die tevreden zijn over het belastingplan. Mensen die vinden dat Nederland redelijk tot goed de crisis is doorgekomen. Ondanks alle tegenstellingen met de huidige coalitiepartner.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vanwege veel mensen die wel hardvochtiger tegen vluchtelingen willen zijn maar niet op de manier van de PVV?
Vanwege veel mensen die het met Wilders eens zijn maar geen oplossing in hem zien?
Vanwege huizenbezitters en de HRA?
nee precies, ik redeneerde even vanuit de negatieve gedachte.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of mensen die tevreden zijn over het belastingplan. Mensen die vinden dat Nederland redelijk tot goed de crisis is doorgekomen. Ondanks alle tegenstellingen met de huidige coalitiepartner.
Als iemand 8 jaar aan het roer staat is het altijd heel gemakkelijk om terug te kijken en aan te wijzen wat fout ging. En zoals we dat doen tegenwoordig vergroten we het uit tot ongekende proporties, met wat krachttermen als pinokkio der lage landen. Maar al met al vind ik dat Rutte als premier en de VVD als partij het toch goed gedaan hebben in erg onrustige tijden.
Het enige waar ik moeite mee heb is het geblunder op justitie, maar een rapport met 1 onvoldoende mag.
Het was ook meer een aanvulling voor Bram die niet snapt waarom mensen nog VVD stemmenquote:Op maandag 6 juni 2016 21:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
nee precies, ik redeneerde even vanuit de negatieve gedachte.
Vind het afschaffen van de stufi heel erg, en het geblunder op justitie inderdaad. Verder redelijk gedaan allemaal!
Zoals toen de PvdA een revolutie ontketende in 1982? 47 zetels, netjes buiten de regering gehouden door een coalitie CDA-VVD.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:05 schreef Elzies het volgende:
[..]
Als het volk in overduidelijke meerderheid kiest voor een partij die vervolgens wordt geboycot via een cordon sanitair rechtvaardigt dat een volksopstand. Inderdaad. Ik vind dat helemaal niet extreem.
Mooi zo. Wil al jaren dat Groot Brittanië uit de EU gezet wordt, maar als ze er zelf uit stappen ben ik ook tevreden.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:04 schreef Nintex het volgende:
De fear mongering heeft averechts gewerkt deze keer. Leave loopt uit op Remain. Belangrijkste onderwerp: migratie.
http://www.express.co.uk/news/politics/676994/HISTORIC-TURNING-POINT-Brexit-3-poll-LEAD-huge-week-Leave-campaign
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |