dan lijkt het me een simpel iets om een quote te geven...quote:
Het staat gewoon in de post.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:31 schreef Re het volgende:
[..]
dan lijkt het me een simpel iets om een quote te geven...
Ik heb helaas geen glazen bol. Ik doe alleen een voorspellinh op basis van de geschiedenis. Wie tegen wie moet de toekomst uitwijzen.quote:
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen glazen bol. Ik doe alleen een voorspellinh op basis van de geschiedenis. Wie tegen wie moet de towmekomst uitwijzen.
Ik wil het niet zien, maar de geschiedenis zegt iets anders. En mensen zijn in veel opzichten erger als ezels.quote:
Het is dus een pro-Europeaan die met oorlog dreigt. Ik bedoel maar. Ze zullen hun macht nooit vrijwillig afstaan al stemt een grote meerderheid tegen de EU. Dan is oorlog inderdaad onafwendbaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
"In het Verenigd Koninkrijk wordt de discussie over het verlaten van de EU feller. Premier Cameron komt volgens de Britse ochtendkranten vandaag met een speech waarin hij waarschuwt dat een 'brexit' de kans vergroot dat Europa afglijdt in een oorlog."
Ik roep het niet......
We leven in een ander tijd. Ik ben altijd tegen Europa geweest op deze manier. Daarnaast ben ik tegen oorlog.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik wil het niet zien, maar de geschiedenis zegt iets anders. En mensen zijn in veel opzichten erger als ezels.
Nee. Dan wordt het nog geen oorlog. Het gaat wel geld kosten.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:03 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het is dus een pro-Europeaan die met oorlog dreigt. Ik bedoel maar. Ze zullen hun macht nooit vrijwillig afstaan al stemt een grote meerderheid tegen de EU. Dan is oorlog inderdaad onafwendbaar.
Het zal meer een guerrilla/burgeroorlog worden. Nationalisten en revolutionairen die vanwege hun mening worden opgepakt en vervolgd. Aanslagen tegen vooraanstaande pro-Europeanen en Europese instellingen. Groepen burgers binnen de samenleving die tegenover elkaar worden opgezet. Ik stel het me zo ongeveer voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Dan wordt het nog geen oorlog. Het gaat wel geld kosten.
Ik zie het niet gebeuren. Dat zeg ik als anti Europa mens.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het zal meer een guerrilla/burgeroorlog worden. Nationalisten en revolutionairen die vanwege hun mening worden opgepakt en vervolgd. Aanslagen tegen vooraanstaande pro-Europeanen en Europese instellingen. Groepen burgers binnen de samenleving die tegenover elkaar worden opgezet. Ik stel het me zo ongeveer voor.
nou ja niet echt, de speech die hij gaf ging over migration er werd gesuggereerd door een krant dat hij het er over zou hebben maar ik kan vooralsnog nergens teruglezen of kijken dat hij dreigt met een oorlogquote:
ik denk dat men gewoon wil werken en centjes verdienen, of het moet werkeloos tuig zijn wat de wapens oppakt en zoveel steun hebben die nou ook weer nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het zal meer een guerrilla/burgeroorlog worden. Nationalisten en revolutionairen die vanwege hun mening worden opgepakt en vervolgd. Aanslagen tegen vooraanstaande pro-Europeanen en Europese instellingen. Groepen burgers binnen de samenleving die tegenover elkaar worden opgezet. Ik stel het me zo ongeveer voor.
Nee. Dat slaat ook nergens op. Maar wel de dreiging dat het economisch mis gaat lopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:09 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja niet echt, de speech die hij gaf ging over migration er werd gesuggereerd door een krant dat hij het er over zou hebben maar ik kan vooralsnog nergens teruglezen of kijken dat hij dreigt met een oorlog
Niemand wil oorlog. Ondergetekende idem. Maar tegelijkertijd ben ik een realist en geen idealist. Mijn gezond verstand ziet duidelijke patronen aftekenen die duiden op een onstabiel Europa.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Dat zeg ik als anti Europa mens.
Geef maar aan waar de oorlog begint dan. Mocht het gebeuren dan ben ik weg.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:10 schreef Elzies het volgende:
[..]
Niemand wil oorlog. Ondergetekende idem. Maar tegelijkertijd ben ik een realist en geen idealist. Mijn gezond verstand ziet duidelijke patronen aftekenen die duiden op een onstabiel Europa.
Het is inderdaad wat naïef om te veronderstellen dat we na millennia van oorlogen daar plots geen kans meer op makenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik wil het niet zien, maar de geschiedenis zegt iets anders. En mensen zijn in veel opzichten erger als ezels.
Wat bedoel je precies? Immers Cameron dreigt daar niet mee.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:03 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het is dus een pro-Europeaan die met oorlog dreigt. Ik bedoel maar. Ze zullen hun macht nooit vrijwillig afstaan al stemt een grote meerderheid tegen de EU. Dan is oorlog inderdaad onafwendbaar.
Het is naief te denken dat het ineens gaat losbarsten.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat naïef om te veronderstellen dat we na millennia van oorlogen daar plots geen kans meer op maken
Allicht maar wie stelt dat dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is naief te denken dat het ineens gaat losbarsten.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat wordt hier boven meerdere keren aangegeven.
Lijkt me een goed voornemen aangezien je ook al niet lijkt te snappen wat Cameron heeft gezegd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |