hij moet helemaal niksquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
wtf is mis met jou braddie.
en wat voor een wanhopige meiden kies jij je uit trouwens. Naja, zal wel moeten
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:30 schreef Crip het volgende:
ja braddies verhalen zijn sws 150x aangedikt in zijn fantasie. Ze deed wss gwn haar hand op zn dijbeen ofzo
Wel vermakelijk om te lezen verder, dus is wel oké.quote:
presentquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
Zou het echt erg vinden als iemand zo tegen mij deed. Vooral als het een type a la braddie was. Dan loop je een halve trauma op door zoiets.
Ik ken serieus geen enkele vent die een bj in de auto afwijst.
Ik heb zin in jou in je koekjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
oke tante Stimo gaat nu dit maken.
Wil mezelf volvreten na braddies verhaal.
wel wispelturig tegen jou die montellyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij raak je serieus oververhit door mijn fantastische posts
Dan hebben jullie wel één ding gemeen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 zin per post graag. Kun je wel heel de boel vollullen, maar ik weet na 1 woord al dat je debiel bent.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
oke tante Stimo gaat nu dit maken.
Wil mezelf volvreten na braddies verhaal.
Ja, hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan je dit ook maken?
Komt goed uit stinkmoslim. Want ik moet namelijk ook van jou kotsen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:36 schreef Crip het volgende:
[..]
tfoe stfu met je opblaaspop avonturen. moet beetje kotsen
Debielen über alles! Blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan hebben jullie wel één ding gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |