wel echt egoïstisch van braadquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is tenminste dun en raakt bevredigd door mijn vader.
Dat meisje wilde meer omdat ze maar niet aan haar trekken kwam.
No man, als je zo kk bot bent tegen een meisje van 18 dan verneuk je dat meisje op geestelijk niveau. DAt snapt deze bollie niet, die is zelf nml al genoeg vertieft.quote:
Echt heel, zij was duidelijk nog niet verzadigd. Haar volspuiten betekent niet per se dat zij ook aan haar trekken komt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
2 keer in een kwartier? kom dan niet zo snel klaar man
Dat weet ik ook wel hoor, chai?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt heel, zij was duidelijk nog niet verzadigd. Haar volspuiten betekent niet per se dat zij ook aan haar trekken komt.
likken als lassie bradquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt heel, zij was duidelijk nog niet verzadigd. Haar volspuiten betekent niet per se dat zij ook aan haar trekken komt.
picsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:27 schreef Crip het volgende:
omfgggg ben uitgeput door t opmaken.
heb mn rug gebroken
Snelweg😂quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
Zou het echt erg vinden als iemand zo tegen mij deed. Vooral als het een type a la braddie was. Dan loop je een halve trauma op door zoiets.
Ik ken serieus geen enkele vent die een bj in de auto afwijst.
Bedoelde het ook als bevestiging.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel hoor, chai?
Geloof ook niet dat iemand het echt gelooft.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
puur ongeloof brad, als ik die verhalen van je altijd lees. dat is wat er bij mij overheerst
ik pik je zo wel opquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
Zou het echt erg vinden als iemand zo tegen mij deed. Vooral als het een type a la braddie was. Dan loop je een halve trauma op door zoiets.
Ik ken serieus geen enkele vent die een bj in de auto afwijst.
ja nja dat beetjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat iemand het echt gelooft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |