zoveel buitenlanders hier in 't stad met een trainingsbroek, geen zichtquote:
Weer lekker ongenegeerd mensen neerknallen. Zal het wel gaan kijken, leuk voor een avondjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:46 schreef NoelGallagher het volgende:
oeh damn, trailer van de nieuwe purge
Zaterdagcompetitie? Lol woonnje in de bible belt of zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
plaatselijke voetbalclub na pingels verlorenwel lekker weer gelukkig
draag er zelf ook wel eens 1 hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:04 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
zoveel buitenlanders hier in 't stad met een trainingsbroek, geen zicht
wat voor wapen zou je gebruiken bij de purge?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer lekker ongenegeerd mensen neerknallen. Zal het wel gaan kijken, leuk voor een avondje
fa cup finale aan het kijken?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
plaatselijke voetbalclub na pingels finale verlorenwel lekker weer gelukkig
haterquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Zaterdagcompetitie? Lol woonnje in de bible belt of zo.
heb het idee dat palace beter is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja nu wel, wat zijn de verhoudingen?
Je hebt toch al een vriendin???quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:08 schreef MrBradge het volgende:
Nou, dat daten was niet zo denderendWat een pannekoek..
blijf eens weg bij die drietjes danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:08 schreef MrBradge het volgende:
ik hang aan je lippenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:08 schreef MrBradge het volgende:
Nee manquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt toch al een vriendin???
eensquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
vind sws wel leuk clubje, dat palace
mad hahaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:10 schreef Chai het volgende:
Kom dan gvd meteen ter zake Braddie. Nog geneukt of niet?
om op de camping te dragen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
had altijd best wel man utd shirt willen kopen maar stoor me zo verschrikkelijk aan die sponsor
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kap eens mee, ik beeld me alles in
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De eerste paar keer afspreken puur als zijnde beetje neuken was natuurlijk
Vandaag een normale date gehad, terrasje gepakt, wandeling gemaakt door een bos in Eext.
We staan op de parkeerplaats bij dat bos, stappen uit.. Begon daar al, hoe doet ze de deur van de auto dicht? Met de hak van haar schoen, niet zachtjes? Maar ze schopte er half tegen aan
Ik zeg, Julia... Had je dat niet beter gewoon met je hand kunnen doen? Zegt ze.. Nee, het is toch maar een oude auto, wat maakt dat deukje of krasje nou uit
Dit deel gaat ff in een spoiler:Heb je nou verdomme een blowjob tijdens het rijden afgewezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Ik blijf wel single, trek ze ook wel aan hoor)
Heb je nou srs zo bot gedaan tegen dat meisje? WTF bezielt jou man pannekoek. Waarom kun je niet normaal doen tegen dat meisje?
Blowjob? Nee was geen blowjob, maar als je in 15 minuten tijd 2 keer neukt, en verwacht dat er de 3e keer óók nog wat gebeurd dan raak ik na 3x vriendelijk vragen geirriteerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je nou verdomme een blowjob tijdens het rijden afgewezen?
Heb je nou srs zo bot gedaan tegen dat meisje? WTF bezielt jou man pannekoek. Waarom kun je niet normaal doen tegen dat meisje?
ik weet even niet hoe ik hier op moet reageren bradquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Blowjob? Nee was geen blowjob, maar als je in 15 minuten tijd 2 keer neukt, en verwacht dat er de 3e keer óók nog wat gebeurd dan raak ik na 3x vriendelijk vragen geirriteerd.
En ik heb haar bang gemaakt door die actie, want ik was het he-le-maal zat.
Hoe moeilijk is NEE?
Na 2 keer in een kwartier heb ik geen zin in een 3e keer na amper 5 minuten hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
(Echt nog geen 5 minuten later, dus ik had nog helemaal geen zin)
2 keer in een kwartier? kom dan niet zo snel klaar manquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Na 2 keer in een kwartier heb ik geen zin in een 3e keer na amper 5 minuten hoorZeker niet ergens op een zanderig weggetje waar andere auto's rijden etc
waar hadden jullie die 2 keer geneukt dan? in de auto?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Na 2 keer in een kwartier heb ik geen zin in een 3e keer na amper 5 minuten hoorZeker niet ergens op een zanderig weggetje waar andere auto's rijden etc
Praat 'ns niet zo veel. Straks ga ik Danny nog vragen dat je restrikties hebt tot 1 zin. Dima zelfde.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Blowjob? Nee was geen blowjob, maar als je in 15 minuten tijd 2 keer neukt, en verwacht dat er de 3e keer óók nog wat gebeurd dan raak ik na 3x vriendelijk vragen geirriteerd.
Hoe moeilijk is NEE?
Jij bent echt een walgelijk mannetje. Vetklep.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is NEE?
Hoe the fuck neuk je trouwens 2 keer in een kwartier, hoe snel kom je dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:23 schreef MrBradge het volgende:
Mijn actie was overdreven. Maar ik was al geïrriteerd, en als ik dan 3x vriendelijk vraag of je zou willen stoppen want ik rij auto en je doet dat niet. Sorry, maar dan verdien je het.
Nee, is f*cking nee. Simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |