Oh ok dan val je mee😉quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh kom zeg, ben geen tokkie, hoorNooit.
Ik zag vandaag een man, tokkie stijl. Liet zijn hond poepen op het grasveldje naast de speeltuin. Ik wilde naar hem toe lopen en vragen waarom hij wegliep zonder op te ruimen, maar hij zag er breed en opgefokt uit dus ik dacht laat maar, kan moeilijk ruzie maken als ik mijn neefje bij me heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter gewoon snel naar huis en topic op fok openen
en dan ook nog je huid volgescholden door die ventquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een man, tokkie stijl. Liet zijn hond poepen op het grasveldje naast de speeltuin. Ik wilde naar hem toe lopen en vragen waarom hij wegliep zonder op te ruimen, maar hij zag er breed en opgefokt uit dus ik dacht laat maar, kan moeilijk ruzie maken als ik mijn neefje bij me heb.![]()
Voelde me zwak.
Stimm kom bacotje doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een man, tokkie stijl. Liet zijn hond poepen op het grasveldje naast de speeltuin. Ik wilde naar hem toe lopen en vragen waarom hij wegliep zonder op te ruimen, maar hij zag er breed en opgefokt uit dus ik dacht laat maar, kan moeilijk ruzie maken als ik mijn neefje bij me heb.![]()
Voelde me zwak.
Echt hequote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hard Rock Café
Dat is alleen leuk voor toeristen
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vooral die T-shirts zo van dat iedereen van een afstandje kan zien dat je ergens geweest bent.
Type sportschool, lang, breed, enge hond. Ergens wel geile sportschool type.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en dan ook nog je huid volgescholden door die vent
wat versta jij onder tokkie stijl dan?
Oke, stap nu id auto tot zo xoxoxoxquote:
Gwn de passief agressieve tactiek.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voelde me zwak.
omg ben ik ook geweest. wat is de wereld klein he pfoeeequote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt he3 weken terug in Berlijn nog geweest met die klasgenoten.
Ik zweer je dat deed ik hahahaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Gwn de passief agressieve tactiek.
'Kijk die man ruimt de poep van zijn hond niet op.'
omg omgquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omg ben ik ook geweest. wat is de wereld klein he pfoeee
lang en breed is tokkie, ok okquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Type sportschool, lang, breed, enge hond. Ergens wel geile sportschool type.
[..]
Oke, stap nu id auto tot zo xoxoxox
Het is de wijze waarop hij liep, zijn hond liet schijten en mij even aankeek. Dat maakt het tokkie.quote:
Klopt. En ook wel lekker. Maar die prijzenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
op zich wel leuk maar te toeristisch imo.
Hoezo? Vond je het heel erg van het deel van de stad afhankelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
op zich wel leuk maar te toeristisch imo.
trainingsbroek aan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is de wijze waarop hij liep, zijn hond liet schijten en mij even aankeek. Dat maakt het tokkie.
Toeristen betalen toch welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. En ook wel lekker. Maar die prijzenIs kwalitatief ook niet in verhouding gewoon.
toedels cachet xoxoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:57 schreef xcachet het volgende:
Ik ga naar de hond en mijzelf nog even tot 10 uur wakker houden.
Gr gr.
ja gewoonquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Vond je het heel erg van het deel van de stad afhankelijk.
ja zo'n type jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja en zo'n strakke shirtKeek me ook even uitdagend aan. So van ja wat mate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |