Gadverdamme.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:55 schreef Germano het volgende:
Ik leef fucking gezond. Momenteel cassis en geroosterde pinda's naast mij staan.
DOE NIET ZO GEMEEN TEGEN CRIP MANquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind en is spreken elkaar tegen. Was geen persoonlijke aanval verder. Verwonderde mij slechts.
Neequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zet je er bij dat Der_Mann het heeft bedacht
En wat nou als er een 9/10 dame je kamer wil huren?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb inderdaad nog een kamer over maar heb liever huis voor mezelf.
Dat ik iets voor mijzelf zo vind betekent nie dat het per defenitie mijn oordeel is voor iedereen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind en is spreken elkaar tegen. Was geen persoonlijke aanval verder. Verwonderde mij slechts.
cassis en gezond... dat gaat niet veel suiker in cassis en fruitsappenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:55 schreef Germano het volgende:
Ik leef fucking gezond. Momenteel cassis en geroosterde pinda's naast mij staan.
welke telliequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, sinds een paar dagen loopt de batterij van m'n telefoon echt fucking snel leeg. Hoe kom ik erachter welke app m'n telefoon leegzuigt
Wrom ;squote:
doe zelfquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je ook in de Gym SC plaatsen, relluh
Sony Xperia z3 compactquote:
Op de batterij-icoon klikken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, sinds een paar dagen loopt de batterij van m'n telefoon echt fucking snel leeg. Hoe kom ik erachter welke app m'n telefoon leegzuigt
Is toch vruchtensap G.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
cassis en gezond... dat gaat niet veel suiker in cassis en fruitsappen
Waarom denk jij dat het voor jouw lichaam beter is? Meen ik serieus, geen slechte intenties bij mij.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ik iets voor mijzelf zo vind betekent nie dat het per defenitie mijn oordeel is voor iedereen.
Is het overwegen waard uiteraardquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
En wat nou als er een 9/10 dame je kamer wil huren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |