Dit heb ik vandaag eerder gelezenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze haat planten, dus die wil ze maximaal kunnen offeren en mishandelen.
Verhuur je kamertjequote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Met een Wajong kan ik mijn hypotheek en andere lasten niet meer betalen
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je een scriptje schrijven dat op het woord ''fylax'' niet gezocht kan worden? wil graag over hem roddelen zonder op vakantie te gaan
Want vlees is per definitie slecht?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
doe het niet echt voor de dieren lol, vind dat totaal vegan het beste is voor je lichaam. Maar ik ga het heel langzaam doen hoor, ken mezelf anders.
Zou kunnen maar ben niet zo van dingen censurerenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je een scriptje schrijven dat op het woord ''fylax'' niet gezocht kan worden? wil graag over hem roddelen zonder op vakantie te gaan
Ah oke, over 3 maanden kies je vast weer een ander eetpatroonquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
doe het niet echt voor de dieren lol, vind dat totaal vegan het beste is voor je lichaam. Maar ik ga het heel langzaam doen hoor, ken mezelf anders.
ja dat kan best hoor, ik ben sws wispelturig. Ligt eraan hoe ik me voel erbij en of ik het prettig vindquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah oke, over 3 maanden kies je vast weer een ander eetpatroon
Moet je i.p.v. kleine L de grote i gebruiken. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef HPLC het volgende:
Zou Fylax ook zoeken op faalax, fielaks, fielax, filaks, filaaks enzo?
dan zet je er bij dat Der_Mann het heeft bedachtquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ben niet zo van dingen censureren
Bedankt voor het verklappenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je i.p.v. kleine L de grote i gebruiken. Probleem opgelost.
Net als kloon van NieIs0, goede tijdenquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Fyfyquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef HPLC het volgende:
Zou Fylax ook zoeken op faalax, fielaks, fielax, filaks, filaaks enzo?
deze manquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je ook de ''vind'' ervoor lezen, of heb je stront in je ogen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat 'vegan het beste is voor je lichaam'.
Heb echt lang geen cassis gehadquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:55 schreef Germano het volgende:
Ik leef fucking gezond. Momenteel cassis en geroosterde pinda's naast mij staan.
Hopelijk stik je er niet inquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:55 schreef Germano het volgende:
Ik leef fucking gezond. Momenteel cassis en geroosterde pinda's naast mij staan.
Vind en is spreken elkaar tegen. Was geen persoonlijke aanval verder. Verwonderde mij slechts.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Kun je ook de ''vind'' ervoor lezen, of heb je stront in je ogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |